קידום אתרים זה לא סוד: הצטרף לקהילת © AskPavel ותבין למה

קידום אתרים, סושיאל, טרנדים ומה שביניהם

מאמרים אחרונים על קידום אתרים

מדריך לעדכון תוכן ישן: הטריק שיביא לכם יותר טראפיק

מדריך עדכון תוכן באתר

אחת מחוכמות ה-SEO המוכרות ביותר דורשת תכנים באתר המקודם. אין ספק שבלי תוכן כמעט לא ניתן לעשות קידום אורגני יעיל; אבל האם באמת עלינו ליצור תכנים רק בשביל לשמור על הקצב? או שאולי רענון האתר יכול להתרחש גם בצורה אחרת? ...

קרא עוד »

אינסטגרם מסתירה לייקים, פייסבוק בוחנת מודעות חיפוש, סנאפצ'ט ממשיכה לגדול ועוד

חדשות קידום אתרים

אינסטגרם מסתירה לייקים ב-6 מדינות המטרה היא לגרום למשתמשים להתמקד יותר בתוכן ופחות ב- Vanity Metrics כגון לייקים ועוקבים, שנתונים לרמאויות ושאר בעיות – כך דווח לראשונה באתר טקראנץ'. בצורה כזו מנסה פייסבוק להפחית את השפעתם של משפיענים ואת החשיפה ...

קרא עוד »

AMP Stories: דרך חדשה לספר סיפורים ולשפר ביצועים

פרויקט AMP להאצת מהירות המובייל הושק על ידי גוגל בפברואר 2016, ומאז הצטרפו אליו יותר מ-2 מיליארד דפי מובייל במיליון דומיינים. פרויקט Accelerated Mobile Pages טוען את האתר בפחות משנייה אחת, ומאפשר למנהלי אתרים להימנע מכל התסבוכות הכרוכות באופטימיזציית מהירות. ...

קרא עוד »

מודעות החיפוש שולטות, ערכת וורדפרס של גוגל, כמה משלמים למשפיענים ועוד

חדשות קידום אתרים

מודעות החיפוש ממשיכות להוביל את הפרסום הממומן מבין כל אפיקי הפרסום בתשלום, מודעות בחיפוש ממשיכות לשלוט ביד רמה גם ב-2019; כך עולה מדוח של חברת Marin Software. מודעות חיפוש מהוות 39% מסך תקציבי המפרסמים בארצות הברית ובריטניה. גם אפיקי פרסום ...

קרא עוד »

Google Consumer Barometer – לקבל תובנות חשובות על הצרכן הישראלי

ברומטר הצרכנות של גוגל

האינטרנט מפוצץ במידע על התנהגות צרכנית. חיפוש פשוט בגוגל יביא אתכם לאינספור מקורות מידע עדכניים ומעניינים… בחו"ל. אבל מה בנוגע למידע אודות התנהגות הצרכן הישראלי? משווק דיגיטל שרוצה לקבל כיום מידע על התנהגות צרכנים בישראל, יכול לפנות לפייסבוק למשל. בחשבונות ...

קרא עוד »

פייסבוק תשלם קנס, חדש בגוגל שופינג, פודקאסטים תופסים תאוצה ועוד

חדשות קידום אתרים

פייסבוק תשלם קנס של 5 מיליארד דולר הקנס ישולם במסגרת פשרה כדי ליישב את החקירה שנפתחה בנושא הפרת הפרטיות בפרשת קיימברידג' אנליטיקה; כך הוחלט במשותף בין פייסבוק ובין נציבות הסחר הפדרלית של ארצות הברית (FTC). זהו הקנס הגבוה ביותר אי ...

קרא עוד »

איזה אתר יש לך? לא כל אתר מקודם באותה הדרך

שיטת קידום האתרים משתנה מאתר לאתר ומסוג לסוג. הכללים הבסיסיים והחשיבה דומים מאד אבל בסוגי אתרים מסויימים נעשה שימוש בפרקטיקות שונות. ריכזנו כאן 3 סוגי אתרים ומדריכי קידום שכתבנו לכל אחד מהם בנפרד.


מדריך קידום אתרים בוורדפרס קידום אתרי וורדפרס - המדריך הבא יסביר איך לבנות אתר על מערכת ה-CMS הפופולארית בעולם ״וורדפרס״ בהתאמה מלאה לכללים של גוגל, או לחילופין איזה פעולות קידום אפשר לעשות על אתר שכבר קיים - שימוש בפלאגינים הנכונים, שינויים טכניים ועוד.


מדריך קידום חנויות וירטואליות קידום חנות וירטואלית - המדריך המקיף בישראל על קידום אתרי מסחר אלקטרוני (eCommerce) שמכיל עשרות תתי מדריכים שיעזרו לך לקדם את החנות הוירטואלית שלך בגוגל, כולל: אופטימיזציה לעמודי מוצר וקטגוריה, שיפור זמני טעינה, טיפול במוצרים עונתיים ועוד.


מדריך קידום פאבלישרים בגוגל קידום אתרי חדשות - אתר חדשות מתנהג אחרת מאתר תוכן רגיל מבחינת גוגל. המדריך הבא יסביר איך מקדמים אורגנית בגוגל אתרי חדשות ופאבלישרים, כולל התייחסות לחלקים הטכניים והאדיטוריאליים (הנחיית כותבי התוכן והעורכים באתר המקודם).


מה הדרך הכי יעילה ללמוד קידום אתרים?

קידום אתרים אורגני הוא אומנם מקצוע שכולל המון עבודה טכנית ורובוטית, אבל לפני שניגשים ללכלך את הידיים צריך להבין איך חושבים מנועי חיפוש וגוגל בפרט. אחת הבעיות המרכזיות בתחום זה ההתמקדות בחלקים הטכניים והרובוטיים ללא הרבה השקעה בסיסית בהבנה לגבי התנהגות גולשים באינטרנט, פסיכולוגיה צרכנית, אלגוריתמים של מנועי חיפוש, ציוני רלוונטיות ועקרונות דירוג בתוצאות החיפוש. בסופו של יום גוגל רוצה לשרת את הלקוח שלו - מחפש המידע.


קידום אתר בגוגל מבוסס על חוויית-משתמש, ולפיכך אופטימיזציה לאתרים נובעת מהטבה עם המשתמשים. לדוגמא: מומלץ לכלול את מילת המפתח המרכזית של העמוד (הנושא) בתחילת הטייטל. מדוע? אם ניכנס רגע לנעליים של המשתמשים שמגיעים לאותו עמוד, נגלה שהתשובה היא פשוטה - הם קוראים מימין לשמאל, ולכן ככל שנושא העמוד יופיע כמה שיותר קרוב להתחלה - כך יבינו מהר יותר במעמד תוצאות החיפוש במה העמוד עוסק (להקל על מחפשי המידע כבר אמרנו?).


אחת המטרות שלנו בתור קהילה היא להפיץ את הידע הזה על SEO (קידום אתרים במנועי חיפוש) כך שיהיה נגיש לכולם, בחינם וללא שום תנאי. בנינו מדור שלם שכולל את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להתחיל:


מונחים ומושגי SEOמקורות ללימוד שיווק באינטרנט

מילון שיווק דיגיטלי

מילון מונחים שכולל את כל הביטויים שאתם חייבים להכיר לפני שמתחילים לקדם אתר.


מקורות לימוד קידום אתרים

התחום שלנו מתחדש מדי יום, המקורות האלו יעזרו לכם להישאר מעודכנים בכל מה שקורה.


כלים לקידום אתרמדריכי שיווק באינטרנט

כלי קידום אתרים

התחום שלנו מתחדש מדי יום, המקורות האלו יעזרו לכם להישאר מעודכנים בכל מה שקורה.

מדריכים למקדמי אתרים

מדריכים מקצועיים ומפורטים שחברי הקהילה שלנו כתבו שכוללים צילומי מסך.

תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים