בלוג קידום אתרים - 70 כותבים, 8,500 קוראים | AskPavel

  ברוכים הבאים לבלוג AskPavel - בלוג SEO אבל לא רק. כאן תוכלו לקרוא על עדכונים וחדשות, מדריכים שימושיים, טיפים פרקטיים ליישום, הנחיות אופטימיזציה ותוכן נוסף בנושא מעולם השיווק באינטרנט - קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית, ווב אנליטיקס ועוד.  

פוסטים אחרונים:

 

פרסום גלובלי בקלות, אפליקציה ל-SimilarWeb, פיירפוקס עובר לגוגל ועוד

חדשות קידום אתרים

SimilarWeb משיקה אפליקציה חדשה SimilarWeb, אחד מהאתרים היותר מתקדמים במדידת פופולריות של אתרים באינטרנט, השיק אפליקציה ראשונה למובייל, כרגע ל-iOS בלבד. מלבד הפקת דוחות על כל אתר, ניתן גם לקבל התראות על שינויים גדולים ולשתף את המידע עם משתמשים אחרים. האפליקציה הזו מצטרפת לאפליקציה המקבילה של SimilarSites שקיימת כבר מ-2012. גוגל מרחיבה את "פרויקט האמון" בתוצאות החיפוש לאחרונה גוגל משקיעה מאמצים רבים בסימון תוצאות חיפוש אמינות לעומת תוצאות חיפוש שהאמינות שלהן מוטלת בספק ונחשבות לפייק ...

קרא עוד »

TripAdvisor מסתבך שוב, פייסבוק מציגה אפליקציה לחיפושים מקומיים ומהיום כל אחד יכול לצייץ ב-280 תווים

חדשות קידום אתרים

השערוריות שממשיכות לפגוע באמינות של TripAdvisor אתר הביקורות הגדול ברשת TripAdvisor סובל מבעיית אמינות כבר לא מעט זמן והטענות על ביקורות מוטות שלא נעשה מספיק על מנת לסנן אותן ממשיכות להישמע. למרבה הצער, נראה שהפרשה הנוכחית בנוגע לאתר לא תעשה הרבה בשביל לשפר את המצב הזה… המקרה המדובר החל לאחר חשיפה של USA Today שהחליט לבדוק דיווחים על הסרת ביקורות שעסקו בבעיות תברואתיות, סביבות לא מוגנות ואפילו הטרדה מינית ואונס באזורים בעייתיים במקסיקו. כתוצאה מכך, ...

קרא עוד »

8 דרכים להשגת תוצאות מהירות מהקידום האורגני

Seo מהיר

קידום אתרים איכותי לא יכול להיות זול. לקוחות שמשקיעים אלפי שקלים בחודש בקידום אתרים אורגני לא תמיד מגלים סבלנות כלפי המקדם ולכן, בלא מעט מקרים, הם לוחצים לקבל תוצאות עכשיו ומיד, גם לאחר שנעשה אתם תיאום צפיות על כך שמדובר בהשקעה לטווח ארוך. במיוחד במקרים כאלה, כדאי לשלב באסטרטגיית הקידום גם תוכנית להשגת תוצאות מהירות ולהציג אותה ללקוח בנפרד. האמת היא שגם כאשר אין לחץ מצד הלקוח, כדאי בכל זאת לשלב אסטרטגיה לטווח הקצר. האם ...

קרא עוד »

סקרים חדשים בפייסבוק, רימרקטינג בסנאפצ'ט ואיך נראו המודעות החשודות בבחירות בארה"ב

חדשות קידום אתרים

גוגל מעדכנת את כתובות ה-RSS לפיד החדשות שלה אם אתם מנויים לחדשות גוגל דרך פיד RSS, יכול להיות ששמתם לב שאתם לא מקבלים כמעט התראות חדשות לפיד. הסיבה היא שגוגל הפסיקה לעדכן את הפידים תחת הכתובות האלו. למרבה המזל, אם אתם רוצים להמשיך לקבל חדשות דרך הפיד, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לכל קטגוריה בגוגל ניוז עליה אתם רוצים לקבל עדכונים, ולהעתיק את הקישור שמופיע למטה תחת RSS. שימו לב שלכל פיד יש ...

קרא עוד »

דיבור צפוף: כל אחד ומחקר המתחרים ה"נכון" שלו

מחקר מתחרים

צאו רגע מהבית, ולכו ודפקו על דלתות חברות קידום אתרים בארץ, לא משנה איזו, ותבקשו מכל אחת מהן מחקר מילות מפתח. כל אחת תציג את המחקר המפואר שלה בצורה אחרת, כל אחת תצבע אותה בצבעים אחרים, אבל בתכלס הנתונים, ברוב המקרים כמובן, יהיו אותם נתונים. אממה, כאשר אתם מבקשים מחקר מתחרים (מה גם שלא כל חברה מספקת את זה כמובן וזה בסדר ומותאם לתקציב הלקוח החודשי / מותאם לאסטרטגיה הרעיונית), אתם תקבלו נתונים אחרים לגמרי, ...

קרא עוד »

מהם גורמי הדירוג החשובים ביותר ב-2017 ועל אילו מהם אפשר לוותר?

כלי משחק

לגוגל יש מעל ל-200 גורמי דירוג, את חלקם אנחנו יודעים באופן ודאי ולגבי השאר יש השערות וספקולציות. עכשיו אתם יודעים איך זה, SEO הוא אחד התחומים הדינמיים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי ובכל פעם צצה ידיעה חדשה לגבי הדברים שחשוב לשים לב אליהם. האלגוריתם לא מפסיק להשתדרג ולהשתנות וכתוצאה מכך דברים שהיו חשובים בעבר, מאבדים מהרלוונטיות שלהם היום. מנגד, צצים גורמי דירוג חדשים שמשקפים טכנולוגיות חדשות ושינויים בהתנהגות וחוויית המשתמש. השבוע פורסמה ב-Search Engine Land כתבה ...

קרא עוד »

Mobile First יצא לדרך, יותר חיפושים מקומיים ואיך פייסבוק רוצה שתפרסמו תוכן

חדשות קידום אתרים

גוגל החלה לאנדקס חלק מהאתרים עם Mobile First על פי גארי איליס מגוגל, גוגל כבר החלה להפעיל את עדכון Mobile First באופן חלקי. אתר Search Engine Land שקיבל את הפרטים במהלך כנס SMX East, פרסם שהעדכון פועל כרגע רק באופן חלקי על חלק קטן מן האתרים והוא יתפרס לאתרים נוספים בקצב איטי. למעשה, הכרזה רשמית מצד גוגל בבלוג שלה היא רק עניין של זמן. כזכור, עדכון Mobile First יגרום לכך שרוב האתרים ברשת ייסרקו באמצעות ...

קרא עוד »

חדש בפייסבוק: Explore Feed, מנויים בתשלום ב-Instant Articles, ו…האם המרקטפלייס הגיע לישראל?

פיד חדש בפייסבוק

פייסבוק לא נחה: הרשת החברתית, שכנראה חוששת באופן תמידי מירידת כוחה אל מול המתחרות, לא מפסיקה להפציץ בפיצ'רים חדשים ובפיילוטים מעניינים. השבוע צדו את עינינו שלושה כאלה. Explore Feed: פיד שמציג תוכן מעמודים שאתם לא עוקבים אחריהם על ה-Explore Feed (שזכה בעברית לשם התמוה "אוסף הגילויים") דיווח איתי ברנר כבר אתמול בעדכון השבועי. הפיד החדש הזה, שזמין גם בפייסבוק וגם במובייל ומופיע בתפריט הצדדי, נועד לעזור לכם למצוא עוד פוסטים שעשויים לעניין אתכם. חדי העין והזיכרון ודאי ...

קרא עוד »

Google Attribution, חשיפה אורגנית לעמודים בפייסבוק ואיזו חברה תשרוד אחרונה

חדשות קידום אתרים

גוגל פותחת את Google Attribution לעוד מפרסמים Google Attribution הוא מוצר חדש אותו גוגל הציגה מוקדם יותר השנה. Attribution מאפשר לראות בצורה טובה יותר כיצד קמפיינים ממומנים עובדים בין ערוצים שונים, זאת בניגוד למודל הנפוץ שמתייחס רק לשלב האחרון שהביא להמרה. הדבר הזה מתאפשר באמצעות איחוד מידע ממספר מקורות: AdWords, DoubleClick Search ו-Analytics. השבוע גוגל הכריזה שהיא מרחיבה את תכנית הבטא לעוד מאות מפרסמים נוספים, למרות שנראה שכרגע היא מוגבלת למדינות ספורות בלבד. מי שרוצה ...

קרא עוד »

שילוב כוחות חדש ומסקרן בין Majestic ו-SEMrush: איך זה יעזור לכם?

semrush majestic integration

מקדמי אתרים משתמשים בכלים שונים בעבודתם באופן יום-יומי. יש תחומים שבהם שימוש בכלי אחד לא מספיק, למשל, בניית קישורים: כדי לבדוק מה קורה עם הקישורים הנכנסים שלכם, אין אף כלי שמספק את התמונה המלאה, וצריך להשתמש בכמה כלים שונים כדי לקבל כמה שיותר נתונים. אך מעכשיו, נראה שזה הולך להיות קל יותר: ספקית מאגרי הקישורים Majestic, וחברת SEM rush, הידועה בכלי מחקר מילות המפתח שלה, החליטו לפרגן לקהילת מקדמי האתרים עם שיתוף פעולה שצפוי להיות ...

קרא עוד »

שתפו את הפוסט עם חברים