בתקופה האחרונה אני רואה שאנשי פרסום דיגיטלי רבים נהנים מהכלים החזקים שמנוע החיפוש Google מעמיד לרשותם (כמו הכנסת מילות חיפוש וקמפיינים דינמיים), אבל לא מבינים מספיק את הסכנות ולא נמנעים מהן. הסכנות האלו מגיעות בצורת מכתבי איום מעורכי דין (כן …
המשך קריאה »מה אפשר ללמוד מ-3 מיליארד כניסות ב-12 נישות שונות [מחקר 2019]
בלוג השיווק Growth Badger עשה מחקר טראפיק מקיף באמצעות סימילאר ווב, ובדק 3.252 מיליארד כניסות לאתרים דוברי אנגלית במהלך מאי, יוני ויולי 2019. הממצאים המרתקים מגלים עד כמה תלויות נישות מסוימות בטראפיק המגיע מגוגל ומפייסבוק, מהם מקורות התנועה הנוספים לנישות …
המשך קריאה »המשתמשים נוהרים לפודקאסטים [ואנשי השיווק בעקבותיהם]
בפברואר האחרון רכשה ספוטיפיי ב-230 מיליון דולר את חברת Gimlet, שאחראית על כמה מהפודקאסטים המובילים בחו"ל. עד סוף השנה, ספוטיפיי צפויה להשקיע חצי מיליארד דולר בתחום. איך הגענו ממצב שבו פודקאסטים הם עסק נישתי בלבד, לתחום פורח ומשגשג שמייצר אקזיטים …
המשך קריאה »ePR – היכרות ראשונה עם הרגולציה שתשנה את פני השיווק הדיגיטלי
הבסיס לשיווק דיגיטלי בימינו כולל איסוף מידע רב ככל האפשר, צירופו לפרטי הקשר של משתמשים והתאמת הפרסום לתחומי העניין של אותם משתמשים. הדין האירופי בתחומי הגנת הפרטיות חוקק רגולציה חשובה אחת (GDPR), ועומד בפני חקיקתה של רגולציה משלימה נוספת (ePrivacy) …
המשך קריאה »5 דרכים בהן עיצוב האתר עלול להרוס ביצועים של קמפיין ממומן
יצא לכם להריץ קמפיין ממומן? כנראה שכן. יש לכם מודעה שעושה את העבודה? טוב, אם יש חשיפות ואם יש הקלקות, אז כן, אפשר להניח שכן. אבל לידים, המרות, כל מה שאמור להביא לכם כסף, איפה זה? כן, פה זה כבר …
המשך קריאה »Content Promotion – האם גוגל נכנסת לזירה של אאוטבריין וטאבולה?
את האמת גם אני עדיין לא יודע, אבל מה שכן אני יודע זה שהיא לפחות מנסה. אני אסביר: לפני כשבועיים לערך קיבלנו גישה לקמפיין בשם Content Promotion. את הקמפיין ניתן ליצור דרך המערכת של Google Ads תחת יצירה של קמפיין …
המשך קריאה »איך לבנות רשימת מילות מפתח שליליות נכון ולחסוך כסף בקמפיין אדוורדס
רשימת מילות מפתח שליליות מוצלחת היא כלי חשוב מאוד להצלחת קמפיין ממומן בגוגל ועם זאת נראה כי הנושא מקבל פחות תשומת לב מהצפוי. רשימה טובה של מילים מאפשרת לנו למקד בצורה יעילה את הקמפיין לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו בגוגל. אז …
המשך קריאה »פרסום ממומן בג'ימייל: המדריך המקיף לבניית קמפיין GSP בגוגל
אז כולנו כבר יודעים שהעולם הדיגיטלי הוא מאוד דינאמי ומשתנה בקצב בזק. זה רק מעיד על כך שאנחנו, המפרסמים, צריכים (תמיד!) לחשוב מחוץ לקופסה ומהר. צריך להיות קריאייטיבים עם הקמפיינים שלנו או לנסות משהו קצת שונה. כי אם הוא יביא …
המשך קריאה »10 טריקים שאתם חייבים לנסות ב-Google AdWords
המאמר נכתב בשיתוף עם רוית חיימוב. כמעט 6 שנים שאני עובד על הממשק של Google Adwords ועם הזמן וככל שמגוון הלקוחות שלי גדל ככה העזתי לנסות יותר. ככל שהעזתי וניסיתי יותר גיליתי שלאו דווקא הדברים שלימדו אותי איי שם ב-2012 …
המשך קריאה »איך לייצא כתובות מייל של חברי ה-LinkedIn שלכם לצורך פרסום בפייסבוק
זהו, הגענו למדריך האחרון שלי בסדרה 🙂 אני מקווה שנהניתם עד כה, ושגם המדריך הנוכחי יועיל לכם! במדריך זה תלמדו כיצד לייצא את כל המיילים של חברי הלינקדאין שלכם, לשלוח להם אימיילים קרים ו\או לייבא אותם ל-Custom Audience בפייסבוק לצורך טרגוט. …
המשך קריאה »