פרסום באינטרנט

מעת לעת, מתפרסמות בכלי התקשורת השונים כתבות על כך שהנתח האינטרנטי בעוגת הפרסום גדל. תהיתם למה? קיימים אפיקים רבים באמצעותם ניתן לפרסם ולשווק שירותים ומוצרים, אולם פרסום באינטרנט מתאפיין במספר יתרונות בולטים – אפשרות למדוד את יעילותו של כל מהלך בצורה מדוייקת ולהפיק יחס עלות תועלת טוב יותר, המסלול בו עובר לקוח פוטנציאלי מרגע החשיפה ועד לרגע הרכישה מסתכם בקליקים ספורים, יכולת לפנות לכל קהל, בכל מקום בעולם ובכל עת ועוד. בקטגוריה זו נביא בפניכם את קשת האפשרויות הקיימות בתחום הפרסום באינטרנט (על מגוון יתרונותיהן וחסרונותיהן), כלים לבניית קמפיין פרסום אפקטיבי באינטרנט ולמדידת ביצועיו של קמפיין הפרסום שלכם.

חדשות פרסום באינטרנט

Google Ad Manager הכריזה על מערך כלים לניהול מודעות וידאו. כשגוגל הציעה למפרסמים את מודעות הווידאו היא הציעה דרך חדשה להגיע למשתמשים אך לא ניתן היה לקבל תובנות מעמיקות מספיק על מסעות הפרסום.

מדריכי פרסום באינטרנט

שאלות ותשובות

0 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 2/06/22 על ידי ronen 160 צפיות
1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 20/01/22 על ידי kobistar 140 צפיות
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 25/12/21 על ידי moshe-a 120 צפיות
0 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 11/10/21 על ידי shlomo 120 צפיות

תגובות בפוסטים

קורסים בתחום פרסום באינטרנט

סקירות כלי פרסום באינטרנט

לא נמצאו סקירות בנושא הזה