קידום אתרים » קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל

מנועי החיפוש וגוגל בפרט, הפכו לכלים הפופולאריים ביותר לחיפוש מידע באינטרנט. ככל שהשימוש היומיומי בהם גדל, כך החלו המפרסמים להבין כי מדובר בפרסום ממוקד, שיכול לסייע בגיוס לקוחות חדשים, מכירות ואף חיזוק המותג של העסק. בקטגוריה זו נפרסם מאמרים שעוסקים בקידום אורגני בגוגל (SEO) ונתייחס לנושאים כגון: בניית קישורים, מחקר מילים, מחקר מתחרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש ועוד.

8 דרכים להשגת תוצאות מהירות מהקידום האורגני

Seo מהיר

קידום אתרים איכותי לא יכול להיות זול. לקוחות שמשקיעים אלפי שקלים בחודש בקידום אתרים אורגני לא תמיד מגלים סבלנות כלפי המקדם ולכן, בלא מעט מקרים, הם לוחצים לקבל תוצאות עכשיו ומיד, גם לאחר שנעשה אתם תיאום צפיות על כך שמדובר בהשקעה לטווח ארוך. במיוחד במקרים כאלה, כדאי לשלב באסטרטגיית הקידום גם תוכנית להשגת תוצאות מהירות ולהציג אותה ללקוח בנפרד. האמת היא שגם כאשר אין לחץ מצד הלקוח, כדאי בכל זאת לשלב אסטרטגיה לטווח הקצר. האם ...

קרא עוד »

מהם גורמי הדירוג החשובים ביותר ב-2017 ועל אילו מהם אפשר לוותר?

כלי משחק

לגוגל יש מעל ל-200 גורמי דירוג, את חלקם אנחנו יודעים באופן ודאי ולגבי השאר יש השערות וספקולציות. עכשיו אתם יודעים איך זה, SEO הוא אחד התחומים הדינמיים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי ובכל פעם צצה ידיעה חדשה לגבי הדברים שחשוב לשים לב אליהם. האלגוריתם לא מפסיק להשתדרג ולהשתנות וכתוצאה מכך דברים שהיו חשובים בעבר, מאבדים מהרלוונטיות שלהם היום. מנגד, צצים גורמי דירוג חדשים שמשקפים טכנולוגיות חדשות ושינויים בהתנהגות וחוויית המשתמש. השבוע פורסמה ב-Search Engine Land כתבה ...

קרא עוד »

שילוב כוחות חדש ומסקרן בין Majestic ו-SEMrush: איך זה יעזור לכם?

semrush majestic integration

מקדמי אתרים משתמשים בכלים שונים בעבודתם באופן יום-יומי. יש תחומים שבהם שימוש בכלי אחד לא מספיק, למשל, בניית קישורים: כדי לבדוק מה קורה עם הקישורים הנכנסים שלכם, אין אף כלי שמספק את התמונה המלאה, וצריך להשתמש בכמה כלים שונים כדי לקבל כמה שיותר נתונים. אך מעכשיו, נראה שזה הולך להיות קל יותר: ספקית מאגרי הקישורים Majestic, וחברת SEM rush, הידועה בכלי מחקר מילות המפתח שלה, החליטו לפרגן לקהילת מקדמי האתרים עם שיתוף פעולה שצפוי להיות ...

קרא עוד »

איך להתקדם בגוגל בלי אתר? על היום שבו לא נצטרך יותר אתרים

מנוע החיפוש של גוגל הוא ללא ספק הכלי החזק בעולם. מי שיודע לנצל אותו, יוכל להתפרנס בכבוד ואפילו להרוויח בגדול. אם בעבר לרוב הסתמכנו על אתרים כדי לקבל את המידע שאנו מחפשים, הרי שכיום יש מגמה הולכת וגדלה שבה הגולשים יכולים למצוא כמעט כל דבר בתוצאות החיפוש עצמן. בכתבה זו אציג בפניכם את התופעה ואסביר למה אני חושב שבקרוב מאד לא נצטרך אתרי אינטרנט בכלל. קהל היעד: מי שמחפש מידע או חדשות מי שמחפש עסקים ...

קרא עוד »

מבזק: 27 הנחיות חובה לקידום אתרי חדשות ופאבלישרים בגוגל

קידום אתרי חדשות

מומלץ לכוון ל-HD: לאחרונה פרסמתי קייס סטאדי של אחד הלקוחות שלנו "איך הגדלנו לאתר מעריב את הטראפיק האורגני ב-119% תוך פחות משנה" והחלטתי להרחיב קצת את הנושא כי לא מצאתי מספיק התייחסות לתהליך קידום אתרי חדשות ופאבלישרים, ששונה מהותית מתהליך קידום אתרים רגיל. הפוסט הבא מתמצת את הנסיון שצברנו במהלך השנים בעבודה עם מספר גופי חדשות ופאבלישרים ועם רובם ממשיכים לעבוד עד היום: מעריב, ג'רוזלם פוסט, אונלייף, כיכר השבת, תפוז, ביזפורטל, אייס ועוד. למה קידום אתרי חדשות ...

קרא עוד »

המדריך המלא לניהול והקמה של אתרי תמיכה איכותיים

בניית אתרי תמיכה

מתכננים להקים אתר תמיכה או רשת של כמה אתרים? הקפידו על תוכן איכותי, בניה נכונה של קישורים פנימיים וחיצוניים ובגדול – התייחסו לכל אתר כזה כאילו הוא אחד מהאתרים שאתם מקדמים בשגרת העבודה שלכם ולא כמזבלה שזורקים לתוכה תוכן כדי להוציא קישורים. בעולם קידום האתרים, נושא אתרי התמיכה תמיד היה שנוי במחלוקת. גם היחס של גוגל כלפי אתרים מסוג זה הוא לא ממש מחבק. לא אחת גוגל הענישה רשתות של אתרי תמיכה על הוצאה לא טבעית של ...

קרא עוד »

10 תוספים לכרום שהם חובה לכל מקדם אתרים

tools

בשגרה העמוסה של עבודת הקידום, מקדמי אתרים מחפשים קיצורי דרך ויישומים שיעזרו להם לייעל תהליכים שונים ולקצר זמנים. בדפדפן הפופולרי כרום לא חסרים תוספים כאלה, אבל לעתים השפע הגדול עשוי לבלבל, ואתם לא יודעים ממה להתחיל. איך אפשר לדעת מהם התוספים השווים באמת – אלה שיקלו עליכם באופן משמעותי? דרך אחת היא לחפש בחנות הרשמית של Chrome תוספים פופולריים ולהתנסות בהם, ובמקרה הגרוע פשוט למחוק מה שלא בשימוש. החסרונות בשימוש בשיטה עצמאית זו הם: אתם ...

קרא עוד »

אחת ולתמיד: כל האמת על קידום אתרי WIX שחלקכם לא יאהב לשמוע

קידום אתרי וויקס בגוגל

"לאתרי WIX יש קשיים בקידום האורגני" בטח שמעתם את הציטוט הזה לפחות פעם. גם אני. הרבה יותר מדי. וככה הכל התחיל וזו הסיבה שהתיישבתי לכתוב את המאמר הזה מלכתחילה. רציתי לחקור את הסוגיה לעומקה כדי להבין האם יש בה מן האמת. לא יכולתי עוד לשמוע אנשים שחוזרים על הטיעון הזה ב-2017 אבל מספקים נימוקים של 2015. ואם לי נמאס, אז תארו לכם איך זה מרגיש ל-WIX. שנתיים שהם משקיעים משאבים עצומים ועושים כל מה שרק ...

קרא עוד »

12 שאלות שאני שואל בראיון קידום אתרים (ומה לענות כדי להתקבל)

שאלות בראיון קידום אתרים

מחפשים להתחיל את תפקידכם בעולם ה-SEO או לחילופין מחפשים את האתגר הבא שלכם? לפני שאתם ממשיכים, אני ממליץ בחום לקרוא את המדריך שמסביר מה המעסיקים מחפשים. פבל אמנם כתב אותו כבר ב-2008 (כמעט עשור) אבל הוא עדיין מאד רלוונטי , מלבד אולי התייחסות לנושאים קצת פחות רלוונטיים כמו keyword density או אתרי סימניות. עם זאת, מה שהיה חסר לי במדריך הקודם היה הנושא המקצועי. כן, דובר על מספר נושאים מקצועיים, אך כאמור חלק מהנושאים השתנו ...

קרא עוד »

קידום לוקאלי 2017 מול 2016: האם משהו השתנה? [תוצאות מחקר]

קידום לוקאלי 2017

עד לפני כמה שנים טובות, קידום מקומי (Local SEO) היה בעיקר נחלתם של עסקים בארצות הברית ובמדינות אחרות בעולם. בישראל לא ניכרו סימני הקידום הלוקאלי אלא לפני מספר שנים, כאשר גוגל החלה לשלב את תוצאות המפה גם בתוצאות האוניברסליות בעברית. הקידום הלוקאלי נשען על אלגוריתם נפרד מזה הקשור לקידום האורגני, וכך זה היה במשך שנים רבות. יום אחד החליטה גוגל לאחד קצת בין הסיגנלים של האורגני למקומי, ואת זאת היא עשתה באמצעות עדכון יונה (Pigeon ...

קרא עוד »

שתפו את הפוסט עם חברים