קידום אתרים בגוגל - מאות מדריכים, טיפים וחדשות שאסור לפספס | AskPavel
קידום אתרים » קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל

מנועי החיפוש וגוגל בפרט, הפכו לכלים הפופולריים ביותר לחיפוש מידע באינטרנט. ככל שהשימוש היומיומי בהם גדל, כך החלו המפרסמים להבין כי מדובר בפרסום ממוקד, שיכול לסייע בגיוס לקוחות חדשים, מכירות ואף חיזוק המותג של העסק. מי שעומד בראש המהפכה הוא מנוע החיפוש Google שהוקם בשנת 1998 ומאז הוליד עימו את תעשיית ה-SEO המסורתית כפי שאנו מכירים אותו כיום. תהליך קידום אתרים בגוגל כולל התאמת האתר לסטנדרטים של גוגל במטרה להגדיל את הרלוונטיות שלו עבור השאילתות של מחפשי המידע וכתוצאה מכך עליה במיקום האורגני.

בקטגוריה זו נפרסם מאמרים שעוסקים בקידום אורגני בגוגל (SEO) ונתייחס לנושאים כגון: בניית קישורים, מחקר מילים, מחקר מתחרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש ועוד.

דוח מהירות חדש בגוגל – כך תשתמשו בו לשיפור האתר

מדריך לדוח המהירות החדש של גוגל

מאז ומתמיד גוגל הייתה חסידה להוטה של שיפורים, ואחד מהם הוא מהירות הטעינה של אתרים ושאר נכסים דיגיטליים (לצד אבטחת האינטרנט ודוגמאות נוספות). בזכות מאמצים אלו הפכנו להיות מודעים לנתונים הידועים והמוכרים, לפיהם כל שנייה אחת של עיכוב בזמן הטעינה ...

קרא עוד »

אלגוריתם Bert – קפיצת שלב בהבנה הסמנטית של גוגל

עדכון גוגל BERT

ביום שישי ה-25 באוקטובר, גוגל הכריזה רשמית על BERT – רשת נוירונית חדשה שהוקמה לפני כשנה, וכעת משולבת במנוע החיפוש. ברט הוא למעשה אלגוריתם לומד שמטרתו היא לעבד, לנתח ולהבין שפה טבעית – מה שבעולם המחשבים נקרא NLP (ראשי תיבות ...

קרא עוד »

האם טובת המשתמש היא גם טובת גוגל? [3 מקרי בוחן]

כמעט לכל אורך שנות קיומה, גוגל יוצאת בהצהרות מפורשות שאם נפעל לטובת המשתמש – נפעל בו זמנית גם לטובת האתר ותוצאות החיפוש (If you build it – They will come). בכך גוגל קושרת את הצלחתנו בשביעות רצון המשתמש, ובחוויית השימוש ...

קרא עוד »

עדכון הליבה בגוגל מספטמבר 2019 – מה בדיוק קרה פה?

עדכון ליבה בגוגל

זר לא יבין את זה. את המתח באויר בימים שאחרי הכרזה על עדכון ליבה בגוגל. אבל עבור כל מקדם אתרים וכל מי שהכנסותיו תלויות באתרי אינטרנט, כל עדכון בגוגל הוא יום דין בו גורלו נתון לקפריזות של הבוטים. גל צונאמי ...

קרא עוד »

קידום לוקאלי: השפעתם של סניפים על קידום האתר [3 מקרי בוחן]

קידום לוקאלי עם עמודי סניפים

במידה שהעסק שלכם פועל בכמה סניפים נפרדים, או מציע את שירותיו בערים שונות, הוספת סניפים תאפשר לכם לגרוף יותר כניסות והמרות בלי להתאמץ. תחום זה ידוע בשם "קידום מקומי / לוקאלי", והוא נחשב לנישה מקצועית בפני עצמה בעיקר בחו"ל. מניסיוני ...

קרא עוד »

האם מיילים משפיעים על מיקומים בגוגל? [תיאוריית קונספירציה]

ג'ימייל של גוגל הוא שירות המייל הפופולרי ביותר בעולם. נכון לסוף 2018, מדובר ביותר מ-1.5 מיליארד משתמשים / חשבונות קיימים. מצד אחד – בדיוק כפי שאין קשר ישיר בין מודעות ממומנות לקידום אורגני, כך קשה לחשוב מדוע יהיה קשר כלשהו ...

קרא עוד »

קידום אורגני מבוסס טרנדים: עונות, חגים ואירועים

חלק ניכר מהעסקים נדים ונעים בין מגמות שמכתיבות את גובה ההכנסות, כמות הכניסות לאתר ושאר פרמטרים. עבור עסקים וארגונים אלו חשוב מאוד להיערך מראש לתנודות הקבועות הללו, שכן הן מהוות את השלד שעליו מבוסס העסק. אומנם קידום מבוסס טרנדים הוא ...

קרא עוד »

האם קישור צריך טראפיק כדי להיות יעיל? [3 מקרי חקר]

קישורים היו ונשארו אחד הפקטורים המכריעים בכל הנוגע לקידום אורגני. כמובן שמסביב יש פרמטרים חשובים לא פחות כגון CTR אורגני, חלוקת אנקורים נכונה, אופטימיזציה קפדנית והיררכיה ללא תקלות. אבל גם אחרי כל זה, כאשר אנו רוצים לדחוף ביטויים תחרותיים, כמעט ...

קרא עוד »

מדריך לעדכון תוכן ישן: הטריק שיביא לכם יותר טראפיק

מדריך עדכון תוכן באתר

אחת מחוכמות ה-SEO המוכרות ביותר דורשת תכנים באתר המקודם. אין ספק שבלי תוכן כמעט לא ניתן לעשות קידום אורגני יעיל; אבל האם באמת עלינו ליצור תכנים רק בשביל לשמור על הקצב? או שאולי רענון האתר יכול להתרחש גם בצורה אחרת? ...

קרא עוד »

קידום אתרי קונימבו – מדריך מעודכן 2019

קידום אתרי קונימבו

כל מי שקנה חנות וירטואלית של קונימבו, הצטרף לאחת הפלטפורמות הידועות והפופולאריות ביותר בתעשיית האיקומרס הישראלית. אך מה בנוגע לשיווק האתר, ובייחוד לקידומו במנועי החיפוש השונים? רבות כבר נאמר ונכתב אודות האפשרויות לקידום קונימבו. אומנם לא מדובר במערכת קוד פתוח ...

קרא עוד »
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים