מדיה חברתית - מאות מדריכים, טיפים וחדשות שאסור לפספס | AskPavel
קידום אתרים » מדיה חברתית

מדיה חברתית

המונח ווב 2.0 הוא אחד מה- buzz words החזקים כיום ברשת. זו אינה טכנולוגיה כלשהי אלא סוג של תפיסה שטענתה העיקרית היא – הגולש הוא זה ששולט בתכנים של האתר ולא בעל האתר (בעוד שבעבר בעל האתר היא זה שמוסיףמשנהמוחק תכנים). הרשתות החברתיות הן דוגמאות ליישום של עקרון זה – אנחנו מעלים תמונות וסרטים, מגיבים בפורומים, מעדכנים סטטוסים ועוד. בקטגוריית מדיה חברתית תוכלו למצוא פוסטים הסוקרים שירותי ווב 2.0 שונים ברשת ובפרט רשתות חברתיות – איך הן עובדות, מה התועלות שניתן להפיק מהן, כיצד ניתן לפרסם בהן ועוד.

מהפך? אינסטגרם רוצה להביס את יוטיוב ותאפשר לפרסם וידאו באורך של 60 דקות

60 דקות וידאו אינסטגרם

אינסטגרם נמצאת בצמיחה מדהימה. ברבעון הראשון של 2018 היא פרסמה שהגיעה למעל 800 מיליון משתמשים פעילים בחודש! (ומי יודע, אולי היא כבר על מיליארד. בטח נשמע על זה בקרוב). כשמסתכלים על הנתונים ברמה היומית, אפשר לראות שמ-200 מיליון משתמשים יומיים ...

קרא עוד »

פרסום בפייסבוק: המודעה לא אושרה? הנה כל הסיבות האפשריות (ואיך אפשר לתקן)

פייסבוק לא מאשרת מודעה

זה קורה לטובים ביותר, אבל לא צריך להתרגש יותר מדי. ככל שתתעסקו יותר עם פרסום בפייסבוק, תגלו שהסיכוי שהמודעות שלכם ידחו רק ילך ויגדל. למעשה, זה כמעט בלתי אפשרי לעסוק בתחום מבלי לקבל את ההודעה הכאילו מלחיצה על כך שהמודעה ...

קרא עוד »

חדש בפייסבוק: Explore Feed, מנויים בתשלום ב-Instant Articles, ו…האם המרקטפלייס הגיע לישראל?

פיד חדש בפייסבוק

פייסבוק לא נחה: הרשת החברתית, שכנראה חוששת באופן תמידי מירידת כוחה אל מול המתחרות, לא מפסיקה להפציץ בפיצ'רים חדשים ובפיילוטים מעניינים. השבוע צדו את עינינו שלושה כאלה. Explore Feed: פיד שמציג תוכן מעמודים שאתם לא עוקבים אחריהם על ה-Explore Feed ...

קרא עוד »

איך לעשות Invite לעמוד שלכם לכל היוזרים בפוסטים שלכם – בקליק אחד

לייק בפייסבוק

אחת הדרכים להגדיל את קהל היעד שלכם היא לעשות Invite למי שעשה לכם לייק בפוסט. מי לא היה רוצה לעשות את זה בקליק? בפוסטים הקודמים שלי הסברתי כיצד תוכלו לזהות את קהל היעד שלכם בפייסבוק תוך דקה ואיך תוכלו לעקוב אחרי מה שהמתחרים ...

קרא עוד »

המדריך לניהול משברים בפייסבוק: טקטיקות מענה, כלי ניטור ודוגמאות

ניהול משברים בפייסבוק

שמעו סיפור. ננט רייד קמה בוקר בהיר אחד להודעה על כך שהיא מפוטרת מהמסעדה בה עבדה ב11 השנים האחרונות. ובכן, זה מצער ולא נעים ויכול לקרות לכל אחד. העניין הוא, שאותה מסעדה, Cracker Barrel, כנראה לא סיפקה לננט הסברים. חמור ...

קרא עוד »

פייסבוק לייב: 6 דרכים להשתמש בזה לשיווק אפקטיבי במדיה החברתית

mobile stadium photo

אם אתם עוקבים אחרי ההתפתחות של פייסבוק בשנים האחרונות, לא קשה לראות שהיא לא מהססת להטמיע חידושים טכנולוגיים בפלטפורמה שלה בזמן שהם קורים. ברוב המקרים היא אף משדרגת אותם עם פיצ'רים ייחודיים כדי להציע למשתמשיה יותר ממה שמציעות להם המתחרות ...

קרא עוד »

כיצד כפתורי ה-Reactions החדשים צפויים להשפיע על שיווק בפייסבוק?

heart-617405_1920

לפני שלושה שבועות טלטלה פייסבוק את חיינו שוב. לאחר שב-2015 היא הציגה בפנינו עדכונים ושינויים כגון תמונת פרופיל מונפשת, אפליקציה להתראות ממוקדות, ופיצ'ר חיפוש חדש, הרשת החברתית פתחה את 2016 עם השקת כפתורי הרגשות (Reactions) החדשים שלה בכל העולם, אחרי שעברו פיילוט מוצלח ...

קרא עוד »

מה זה אירוח בדף פייסבוק ואיך זה יביא לכם לידים ב-20 צעדים

אירוח בדף פייסבוק

אם אתם בעלי עמוד פייסבוק או מנהלי עמוד פייסבוק, וודאי תסכימו איתנו כי ניהול עמוד הוא אתגר גדול: כתיבת תוכן איכותי ורלוונטי, חיפוש תוכן חדש ומעניין, העלאה וביצוע של רעיונות והכל במטרה לבנות קהילה חזקה ופעילה ולמתג את העמוד כמומחה ...

קרא עוד »

הכירו את האלגוריתם של פייסבוק: כך תקדמו את התוכן שלכם בניוזפיד ביעילות

Graph Rank

לאחרונה נשמעות יותר ויותר טענות שפייסבוק מצמצמת את אחוזי החשיפה של תכנים אורגניים, במיוחד בדפים העסקיים, מה שלכאורה אמור לגרום למשתמשים לעבור לתכנים ממומנים (פרסומות, סטטוסים בתשלום ועוד). למרות שפייסבוק מכחישה את הטענה, זהו בהחלט צעד מובן מנקודת מבטה שלה: ...

קרא עוד »

לתיאום פגישת ייעוץ




רוצה יותר טראפיק מגוגל?
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים