קידום אתרים » מדיה חברתית

מדיה חברתית

המונח ווב 2.0 הוא אחד מה- buzz words החזקים כיום ברשת. זו אינה טכנולוגיה כלשהי אלא סוג של תפיסה שטענתה העיקרית היא – הגולש הוא זה ששולט בתכנים של האתר ולא בעל האתר (בעוד שבעבר בעל האתר היא זה שמוסיףמשנהמוחק תכנים). הרשתות החברתיות הן דוגמאות ליישום של עקרון זה – אנחנו מעלים תמונות וסרטים, מגיבים בפורומים, מעדכנים סטטוסים ועוד. בקטגוריית מדיה חברתית תוכלו למצוא פוסטים הסוקרים שירותי ווב 2.0 שונים ברשת ובפרט רשתות חברתיות – איך הן עובדות, מה התועלות שניתן להפיק מהן, כיצד ניתן לפרסם בהן ועוד.

איך לעשות Invite לעמוד שלכם לכל היוזרים בפוסטים שלכם – בקליק אחד

לייק בפייסבוק

אחת הדרכים להגדיל את קהל היעד שלכם היא לעשות Invite למי שעשה לכם לייק בפוסט. מי לא היה רוצה לעשות את זה בקליק? בפוסטים הקודמים שלי הסברתי כיצד תוכלו לזהות את קהל היעד שלכם בפייסבוק תוך דקה ואיך תוכלו לעקוב אחרי מה שהמתחרים שלכם עושים ב-Facebook Ads אז אם עדיין לא קראתם אותם, זה הזמן. אבל עכשיו אני מביא לכם Hack פשוט מאד שבאמצעותו תוכלו להזמין אנשים שעשו לכם לייק בפוסט, לעשות לכם לייק בעמוד שלכם – באופן אוטומטי. ...

קרא עוד »

המדריך לניהול משברים בפייסבוק: טקטיקות מענה, כלי ניטור ודוגמאות

ניהול משברים בפייסבוק

שמעו סיפור. ננט רייד קמה בוקר בהיר אחד להודעה על כך שהיא מפוטרת מהמסעדה בה עבדה ב11 השנים האחרונות. ובכן, זה מצער ולא נעים ויכול לקרות לכל אחד. העניין הוא, שאותה מסעדה, Cracker Barrel, כנראה לא סיפקה לננט הסברים. חמור מכך, היא בחרה תזמון מעניין והחליטה להפרד ממנה דווקא ביום ההולדת של בן זוגה, ברדלי. ברדלי, שבסך הכל רצה לדעת מה היתה סיבת הפיטורין שאל את מעסיקיה שאלה תמימה: "למה פיטרתם את אשתי?" ומרגע זה נוצר ...

קרא עוד »

שידור חי בפייסבוק: 6 דרכים להשתמש בזה לשיווק אפקטיבי במדיה החברתית

mobile stadium photo

אם אתם עוקבים אחרי ההתפתחות של פייסבוק בשנים האחרונות, לא קשה לראות שהיא לא מהססת להטמיע חידושים טכנולוגיים בפלטפורמה שלה בזמן שהם קורים. ברוב המקרים היא אף משדרגת אותם עם פיצ'רים ייחודיים כדי להציע למשתמשיה יותר ממה שמציעות להם המתחרות שלה. כך גם במקרה של החידוש הנוכחי, Facebook Live Video: שידור וידאו חי שניתן להזרים ישירות ממכשירים ניידים. אם בתחילת דרכה בתחום הווידאו פייסבוק התחרתה בעיקר ביוטיוב, הרי שכעת היא מתחרה בשירותים כמו Periscope של טוויטר ואפליקציית ...

קרא עוד »

כיצד כפתורי ה-Reactions החדשים צפויים להשפיע על שיווק בפייסבוק?

heart-617405_1920

לפני שלושה שבועות טלטלה פייסבוק את חיינו שוב. לאחר שב-2015 היא הציגה בפנינו עדכונים ושינויים כגון תמונת פרופיל מונפשת, אפליקציה להתראות ממוקדות, ופיצ'ר חיפוש חדש, הרשת החברתית פתחה את 2016 עם השקת כפתורי הרגשות (Reactions) החדשים שלה בכל העולם, אחרי שעברו פיילוט מוצלח בספרד ובאירלנד. כעת, ניתן לעשות הרבה יותר מסתם "לייק" לפוסט שהתחברתם אליו: אפשר לבחור באחת התגובות הבאות – "אוהב/ת" (love), "מצחיק" (haha), "מדהים" (wow), "עצוב" (sad) ו"כועס/ת" (angry). השינוי הזה התבקש כבר מזמן: אחרי הכל, ...

קרא עוד »

מה זה אירוח בדף פייסבוק ואיך זה יביא לכם לידים ב-20 צעדים

אירוח בדף פייסבוק

אם אתם בעלי עמוד פייסבוק או מנהלי עמוד פייסבוק, וודאי תסכימו איתנו כי ניהול עמוד הוא אתגר גדול: כתיבת תוכן איכותי ורלוונטי, חיפוש תוכן חדש ומעניין, העלאה וביצוע של רעיונות והכל במטרה לבנות קהילה חזקה ופעילה ולמתג את העמוד כמומחה בתחומו! אירוח בעמוד יתרום לכם רבות לפעילות השוטפת בעמוד, גם כאשר האירוח יסתיים. הישארו איתנו עד הסוף, יש לנו הפתעה שתחסוך לכם זמן ותעשיר את העמוד שלכם בתוכן איכותי ובלי מאמץ! שנתחיל? קדימה! למה לארח ...

קרא עוד »

הכירו את Google Collections – המתחרה החדש של פינטרסט?

אוספי גוגל

אז הנה עוד מאמר קטן על גוגל פלוס. כן, כן, אותה הרשת שכבר סגרו אותה בכמה אתרים ברשת, אותה הרשת שכולם אומרים שגוגל ויתרו עליה ולא נעים להם להודות בכישלון. אז לכל מי מכם שמבין שגוגל פלוס היא הרבה מעבר לניוזפיד, גוגל מציגה לכם עכשיו שינוי נוסף שטומן בחובו שינויים משמעותיים בכיוון של גוגל פלוס – גוגל אוספים (Collections). שמישהו יגיד לי כבר מה הסטטוס של גוגל פלוס? אז כן, לכל המפקפקים, גוגל פלוס עדיין ...

קרא עוד »

הכירו את האלגוריתם של פייסבוק: כך תקדמו את התוכן שלכם בניוזפיד ביעילות

Graph Rank

לאחרונה נשמעות יותר ויותר טענות שפייסבוק מצמצמת את אחוזי החשיפה של תכנים אורגניים, במיוחד בדפים העסקיים, מה שלכאורה אמור לגרום למשתמשים לעבור לתכנים ממומנים (פרסומות, סטטוסים בתשלום ועוד). למרות שפייסבוק מכחישה את הטענה, זהו בהחלט צעד מובן מנקודת מבטה שלה: עלינו לזכור שהיא אינה רק רשת חברתית, אלא גם עסק שצריך להרוויח את לחמו כדי להמשיך להתקיים. ובכל זאת, ראוי לזכור שרוב הגולשים נכנס לפייסבוק כדי ליהנות ולשתף דברים מעניינים עם חברים; לא כדי לשלם ...

קרא עוד »

הקמת קבוצה בפייסבוק: איך הרמתי וניהלתי קבוצה מצליחה בפייסבוק?

בניית קבוצת פייסבוק

כמה פעמים יצא לכם להתלבט בין פתיחת עמוד לקבוצה בפייסבוק? האם נכון עבור כל עסק להקים קבוצה? ואיך בכלל גורמים לקבוצה לצמוח ולהצליח? תאיר קסלר מנהלת קבוצה מאד מצליחה שבטח שמעתם עליה לא מעט בתקשורת, והחליטה לשתף כאן את המסע שעברה כחלק מקייס סטאדי שמלווה בטיפים אישיים. זהו פוסט אישי על המסע המטורף שהתחלתי די במקרה לפני 6 חודשים. הפוסט הזה הוא על אהבה קודם כל ורק אחר כך על שיווק, מיתוג, מתחרים, פרופילים מזויפים ...

קרא עוד »

9 שאלות שצריך לשאול את עצמנו (ולענות) לפני "שרצים" לפתוח דף עסקי בפייסבוק

הקמת עמוד פייסבוק

האם כל עסק בהכרח צריך לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק? על פניו אנו נוטים לחשוב ש"זה לא יכול להזיק" ואז רצים לעשות את זה כמו כולם מבלי לתכנן את המהלך היטב. אבל איך עושים את זה נכון? ורד חורי תנסה לעזור בתכנון וההתחבטויות השונות שעולות רגע לפני שרצים לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק. מאז פרסום המאמר הקודם אצל פבל בנושא טעויות בשיווק בפייסבוק, פנו אלי אנשים רבים בבקשה לייצר מאמר שייקח צעד אחד אחורה וידון בשאלה האסטרטגית: ...

קרא עוד »

מה משווקים באינטרנט צריכים לדעת על הטיימליין החדש בעמודי אוהדים בפייסבוק?

הטיימליין החדש לדפי מעריצים בפייסבוק

לאחר שרובנו הספקנו להתרגל לתצוגת הטיימליין של פייסבוק בדפים האישיים, עכשיו היא מגיע גם לדפי האוהדים. מה המשמעות? מה השינויים? האם השיווק בפייסבוק ישתנה? איך מותגים יכולים להשתמש בפיצ'רים החדשים לשיווק אפקטיבי יותר? את כל התשובות לשאלות האלו תנסה שני ירושלמי מאפריל ייעוץ שיווקי להציג בפוסט הבא… תצוגת הטיימליין החדשה זמינה כבר עכשיו לכל המותגים, אולם ב- 30 למרץ כל עמודי האוהדים יעברו לתצוגה זו באופן אוטומטי. עד אז פייסבוק מאפשרים לצפות בתצוגה המקדימה של ...

קרא עוד »

שתפו את הפוסט עם חברים