מדריכים

500 מדריכים
כאן תמצאו מדריכים מפורטים שחברי הקהילה שלנו פרסמו על נושאים שקשורים לקידום אתרים, שיווק באינטרנט, מדיה חברתית, ווב אנליטיקס ועוד. המדריכים שלנו מאד מקיפים וכוללים דוגמאות, טיפים, צילומי מסך, הפניה למקורות רלוונטיים והמון השקעה מצד הכותבים, פרגנו להם על המאמץ :)
במאמר זה אציג מהי אסטרטגיית השיווק הפופולארית UGC (תוכן מבוסס משתמשים), בה נעשה שימוש הולך וגובר של מותגים, אשר מעודדים את העוקבים שלהם לייצר תוכן מקורי שקשור למותג, ולשתף אותו באתרים או בעמודי המדיות החברתיות של המותג. נראה למה הצרכנים כל כך אוהבים ליצור ולשתף, באיזה אופן האסטרטגיה מועילה למותגים עצמם, מהן הסכנות שבשימוש בה, נראה דוגמאות של קמפיינים של מותגים מובילים, ונקנח בחמישה טיפים לשימוש מוצלח ב-UGC.
פורסם לאחרונה
אורלי משאט
במאמר זה אציג את היקפי השימוש של ילדים ובני נוער ברשתות החברתיות בעולם, למרות "מגבלות הכניסה" שמציבה כל רשת. אבחן מהי מידת אחריותן של הרשתות, ומהי האחריות המקצועית של המותגים המפרסמים לילדים. אספר על הסיכונים ועל היתרונות של שימוש במדיה החברתית כלפי ילדים, ואתן כמה עצות של זהב להורים שביננו.
אורלי משאט
במאמר זה אציג מהלכים שיווקיים של מותגי בנקים עולמיים במהלך תקופת הקורונה, לקהלי מטרה שונים: עסקי SMB, צעירים חובבי פינטק ודור העתיד - ילדים ובני נוער. נראה כיצד המהלכים הללו מתרגמים לשינוי בתפישת המותג הצרכנית של הבנקים בעיניהם במסגרת דירוג ה Brand Finance, לעומת שנים עברו, ומהם הפרמטרים החשובים לצרכנים מול הבנקים?
אורלי משאט
במאמר זה אציג מהלכים שיווקיים של מותגים בינלאומיים שמתמקדים ביצירת חוויות שיווקיות וירטואליות ב-Mertaverse, שמשלימות את החוויות הצרכניות מהעולם האמיתי.
אורלי משאט
במאמר זה אשתף באחת מאסטרטגיות הגרילה המקובלות בשנים האחרונות, השיווק הסמוי. נבין מהי אותה אסטרטגייה, מדוע היא שנויה במחלוקת, מהם יתרונותיה וחסרונותיה, וכיצד מנהלי שיווק בעולם משתמשים בה. כמו כן, ננסה להבין כיצד תעשיית הפרסום הישראלית תתמודד עם החקיקה החדשה המגבילה ומגדירה את האפשרויות להשתמש באסטרטגיה זו.
אורלי משאט
בשורה נהדרת למנהלי עמודים עסקיים בלינקדאין. לינקדאין הרחיבה בישראל את האפשרות להקים דפי מוצר גם לחברות שאינן בתחום התוכנה ופונות ל-B2B! המדריך הבא ילמד אתכם לבנות עמודי מוצר בלינקדאין.
אורלי משאט
במאמר זה אספר על תפקידם של שגרירי המותג, מהם הקריטריונים לבחירתם, על 4 יתרונות עבור מותגי איקומרס, ונראה כמה דוגמאות מעניינות מהעולם.
אורלי משאט
תהליך המיתוג מחדש שעובר מותג הבובות המוביל בעולם Barbie, מתפרש בפעילויות בכל הפלטפורמות השיווקיות, מרחיב את קהלי היעד ומספק סטוריטלינג משובח לכל הגילאים.
אורלי משאט
דרכונים דיגיטליים של פרטי אופנה והנעלה, פרטי מעצבים ב 90% הנחה שנבחרים על ידי סטייליסטית אישית ישירות לוואטצאפ של הלקוח, חנויות מקוונות להשכרת בגדים לתינוקות... במאמר זה אציג מספר מהלכי שיווק וקידום מכירות יצירתיים של יצרניות האופנה בעולם, המתמקדים בתחום הקיימות ושמירה על איכות הסביבה.
אורלי משאט
המצב בעולם הפרסום כיום משקף מודעות הולכת וגוברת, הן מצד הצרכנים והן מצד בעלי ארגונים ומנהלי שיווק בארגונים, לגבי החשיבות, הצורך וההכרח לתת מקום רב יותר של ייצוג לקהל מגוון יותר, מבחינת המסרים בקמפיינים הפרסומיים שלהם. במאמר זה אסביר מהי אסטרטגיית גיוון, שוויון והכלה של מותגים, ואציג כיצד מיקרוסופט, סטארבקס, P&G ועוד משלבים זאת בפרסומות שלהם.
אורלי משאט
שיווק ויראלי הוא אחת מאסטרטגיות השיווק הבולטות כיום, תודות לשימוש ההולך וגובר ברשתות החברתיות, לצד המודעות הרבה של הצרכנים לגבי הכח וההשפעה שיש להם על מותגים. במאמר זה אסביר מהו שיווק ויראלי, יתרונותיו, חסרונותיו, התנאים ליצירתו באופן מוצלח, ואתן דוגמאות לשבעה מהלכים בולטים מהשנים האחרונות.

מדריכים פופולאריים

מדריכים לפי פלטפורמה

תגובות אחרונות

לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?