שיווק דיגיטלי - מאות מדריכים, טיפים וחדשות שאסור לפספס | AskPavel
קידום אתרים » שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי

השיווק הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהצלחה של כל עסק, אשר מעוניין להגיע לקהל לקוחות רחב. אבל איך עושים זאת? ממה מתחילים? מה הכי נכון לעסק שלי? קטגוריה זו תכלול פוסטים העוסקים בכלל ההיבטים של שיווק דיגיטלי: עמודי נחיתה, דיוור אלקטרוני, שיווק בוידאו, מסחר אלקטרוני, כתיבה שיווקית, שיווק בסלולאר, שיווק באמצעות תוכן, אסטרטגיה שיווקית ועוד.

חיפוש מול ניווט – מה עדיף למשתמש ולאתר

ecommerce-website

האם מספיק לתת למשתמש אמצעי ניווט מוכנים מראש, או שצריך בהכרח להוסיף גם תיבת חיפוש? מסתבר שהכול תלוי באופי הנכס ובמטרות שנועד לשרת, כשהאיזון בין ניווט לחיפוש משתנה בהתאם. מצד אחד, כאשר הנכס מתעדף חיפוש על פני ניווט מובנה – ...

קרא עוד »

אל תפספסו מיליארדי חיפושים: מדריך אופטימיזציה לתמונות GIF

קידום ואופטימיזציה של תמונות גיף

שניים ממנועי החיפוש המובילים בעולם בכמות חיפושים, מייצרים ביחד מעל 10 מיליארד חיפושים מדי יום. מנחשים במי מדובר? לא, זה לא גוגל, יוטיוב או בינג – אלא Giphy ו- Tenor, מנועי חיפוש ויזואליים המוקדשים לתמונות אנימציה מונפשות, הידועות בשם הקולקטיבי ...

קרא עוד »

ROI מול ROAS – איפה מתחילה ונגמרת אחריותו של איש הדיגיטל

החזר השקעה לעומת החזר השקעה על פרסום

באחד מגלגוליי הקודמים כשכיר, הגיע אלינו לחברה לקוח שהסתער על הדיגיטל עם רעל בעיניים. ביקש וגם קיבל אורגני וממומן – ויאללה יוצאים לדרך בלב עולץ. במשך חצי שנה או קצת יותר הדברים התנהלו על מי מנוחות, עד שלפתע הלקוח מבקש ...

קרא עוד »

כתיבת תוכן שמביאה תוצאות – המדריך היחיד שתצטרכו [2020]

המדריך לכתיבת תוכן

בעולמנו המהיר והדינמי כולם רוצים להשיג תוצאות. האינטרנט הפך בשנים האחרונות לכלי מדהים שבו כל אדם באשר הוא, יכול להציג את יכולותיו ולהפוך לאוטוריטה ומומחה בתחומו. איך זה קורה? באמצעות כתיבת תוכן! התוכן הוא המלך- כתיבת תוכן לאתר שלכם אז ...

קרא עוד »

Google Merchant Center – חשיפה חינם למוצרים שלך

מדריך מרכז לסוחר של גוגל

מה אם היו אומרים לך שאפשר להציג את המוצרים שלך בגוגל בחינם? בלי חשבון פרסום בגוגל אדס, בלי קידום אורגני ובלי להשקיע בהטמעת קודי סכמה באתר. כל מה שצריך הוא להתחבר למערכת Merchant Center של גוגל. פשוט יוצרים חשבון בחינם ...

קרא עוד »

Google Speakable – יתרון משמעותי לאתרי תוכן חדשותי

Google Speakable Schema

דמיינו שאתם קמים בבוקר, ויחד עם הקפה הראשון מבקשים מהעוזר של גוגל לעדכן אתכם בידיעות האחרונות מנאס”א (סוכנות החלל האמריקאית). העוזר של גוגל מקריא לכם את תקציר הידיעה האחרונה שפורסמה בנאס”א, ושואל אם תרצו לשמוע על 2 כתבות רלוונטיות נוספות. ...

קרא עוד »

5 מגמות דיגיטל ב-2019 שימשיכו גם ב-2020 [מחקר גוגל]

מגמות בתחום הדיגיטל 2019-2020

מסעות הלקוח והמשפכים השיווקיים שהם עוברים, הופכים למסובכים משנה לשנה. מחקר שבוצע על ידי גוגל חושף חמישה טרנדים שהחלו ב-2019, וצפויים להמשיך גם אל תוך 2020: מסעות הלקוח הופכים ליותר ויותר מורכבים. ערוצי מדיה חדשים מגיחים אל העולם הדיגיטלי. סיפוק ...

קרא עוד »

זעקת ה-Footer – האזור הכי פחות מוערך באתר [ומה עושים עם זה]

footer-design

בכל אתר יש חלק תחתון שנקרא Footer, בו ניתן להציב אלמנטים שונים בתקן של תפריט נוסף. אלא שהפוטר הוא החלק שמנהלי אתרים מקדישים לו הכי פחות זמן ומחשבה, מה שעלול לחבל בפוטנציאל של האתר לתפקד בצורה מלאה. אחד הדברים שאולי ...

קרא עוד »

20 מומחים עונים: האם מאמרי-אורח מביאים תועלת ב-2019?

האם מאמרי אורח אפקטיביים

פרסום מאמרי אורח (Guest Posts) נתפש כדרך שיווקית אפקטיבית לקבלת תוצאות. ההיגיון אומר שככל שתפרסמו יותר מאמרים מקצועיים ביותר מקורות, יגדלו הסיכויים שלכם לקבל תועלת כלשהי או אפילו החזר השקעה. האם התפישה הזו עומדת במבחן המציאות? לפני כמה שנים, גוגל ...

קרא עוד »

מדריך למשווק: איך שולחים קובץ לאחר מילוי טופס

מדריך שליחת קובץ לאחר מילוי טופס

יש לי וידוי קטן. אני עובד בדיגיטל שנים רבות, אך מעולם לא נדרשתי ליצור את התהליך המאוד בסיסי של שליחת קובץ לאחר מילוי טופס. התקנתי והגדרתי לא מעט טופסי צור קשר בסיסיים באתרי וורדפרס, אבל מעולם לא הגעתי לשלב הבא ...

קרא עוד »
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים