שיווק דיגיטלי - מאות מדריכים, טיפים וחדשות שאסור לפספס | AskPavel
קידום אתרים » שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי

השיווק הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהצלחה של כל עסק, אשר מעוניין להגיע לקהל לקוחות רחב. אבל איך עושים זאת? ממה מתחילים? מה הכי נכון לעסק שלי? קטגוריה זו תכלול פוסטים העוסקים בכלל ההיבטים של שיווק דיגיטלי: עמודי נחיתה, דיוור אלקטרוני, שיווק בוידאו, מסחר אלקטרוני, כתיבה שיווקית, שיווק בסלולאר, שיווק באמצעות תוכן, אסטרטגיה שיווקית ועוד.

חווית משתמש זה (כמעט) הכל: סודות UX שישפרו את אחוזי ההמרה בדף הנחיתה שלך

חווית משתמש

-"אני חייב לשאול אותך רגע משהו". -"אוקי", אני עונה לו, "מה העניין?" -"יש לי לקוח ובניתי לו דף נחיתה ולמרות שנכנסת הרבה תנועה, אני לא רואה המרות. אנשים לא משאירים בכלל פרטים. אני לא מצליח להבין למה". את השאלה הזאת ...

קרא עוד »

כנס הדיגיטל Next Case 2018 יוצא לדרך ואתם מקבלים 15% הנחה!

next case 2018

בשנה שעברה זה הסתיים בסולד-אאוט מוחץ כשמעל ל-1200 משתתפים הגיעו ל- Next Case ליום שכולו קייס סטאדיז עם שיטות קידום מעשיות ופורצות דרך. השנה זה קורה שוב, בפעם החמישית, ולכם יש הזדמנות להיות שם ולקבל 15% הנחה פשוט כי בא ...

קרא עוד »

תקנות הגנת הפרטיות: מה ההשפעה על בעלי אתרים ואיך מתמודדים עם זה?

תקנות הגנת הפרטיות

חוק הגנת הפרטיות נחקק עוד בשנת 1981, אבל יש מצב שעד לא מזמן לא יצא לכם אפילו לשמוע על קיומו בהקשרים של עולם הדיגיטל, ובטח שלא לחשוש מפני קנסות מנהליים, תביעות אזרחיות או אפילו ענישה פלילית. כל זה השתנה בחודש ...

קרא עוד »

72 טיפים ותובנות על שיווק דיגיטלי משבוע השיווק של רוסיה 2018

כנס שיווק דיגיטלי ברוסיה 2018

איך באמת בונים משפך אוטומטי? האם צ׳טבוטים זה באמת העתיד? הידעתם שהודעות פרטיות באינסטגרם משפיעות על החשיפה בפיד? חושבים שאתם יודעים איך למכור נכון שירותי דיגיטל? חזרתי משבוע אינטיסיבי במיוחד באחד מכנסי השיווק הדיגיטלי הגדולים ברוסיה – שבוע השיווק של ...

קרא עוד »

שיפור יחס המרה: 7 סיבות שהמשתמש נוטש ולא נותן אמון באתר שלך (ואיך לתקן)

בניית אמון ושיפור יחס המרה

כל אחד יכול לפרסם באינטרנט. יותר מזה, כל אחד יכול לפרסם כל מה שהוא רוצה באינטרנט מבלי שתהיה איזושהי בקרת איכות או הבטחה שמה שנאמר או הובטח הוא אכן כזה. אנחנו בהרבה מקרים גם לא יודעים מי בכלל עומד מאחורי ...

קרא עוד »

מה זה GDPR, האם זה רלוונטי לך ואיך זה הולך להשפיע על השיווק הדיגיטלי?

מה זה GDPR

בהתחלה היה נראה לי ששמעתי על כל מיני חידושים בתחום הגנת הפרטיות אבל לא ממש עקבתי. אחר-כך התחילו להופיע לי בפיד כל מיני כתבות אבל לאף אחת לא באמת נכנסתי. הנחתי שזה עוד תחום ש"חשוב לדעת" אבל לא באמת ישפיע ...

קרא עוד »

קידום חנות שופיפיי: כל הבדיקות המקיפות שצריך לעשות כדי לבנות חנות מצליחה

shopify

לפני כ- 5 שנים החלטתי להחליף את מערכת ניהול התוכן של החנויות המקוונות שלי ולעבור מוורדפרס לשופיפיי. התלבטתי רבות וחששתי מהפגיעה בתוכן, שכולל תמונות, טקסטים, לינקים, והפניות בעת המרת המערכת. בדיעבד, אני יכול להעיד כי ההחלטה הייתה מוצלחת והוכיחה את ...

קרא עוד »

Google My Business: איך אופטימיזציה נכונה תבליט את העסק שלך בגוגל

גוגל מיי ביזנס

לפני הכל, כמה שאלות ולא להתפרץ בבקשה, אחד אחד: מי רוצה שהעסק שלו יקבל יותר בולטות בגוגל? מי חושב שהעסק שלו ייחודי ושונה ורוצה לצעוק את זה כדי שכולם ידעו? מי רוצה את שני אלה בלי להוציא אפילו לא שקל ...

קרא עוד »

לינקדאין לעסקים: כך תעשו אופטימיזציה לפרופיל ותרוויחו יותר לידים

Linkedin

הנה כמה טעויות מזוויעות שאתם בטח עושים בלינקדאין: נכנסים רק כשצריכים משהו מזינים בפרופיל שלכם את אותם משפטים שכתובים לכם בקורות החיים לא מקדישים יותר מדי זמן כדי לחקור מעבר מסתפקים בפרופיל אישי ולא טורחים לפתוח פרופיל חברה נכון? נכון ...

קרא עוד »

ניהול מוניטין ברשת: איך להציל את העסק שלך מביקורת שלילית

ניהול מוניטין ברשת

האינטרנט זוכר הכל. ולפני שמישהו יעשה אתכם עסקים, תהיו בטוחים שהוא יחקור עליכם בגוגל. עכשיו בינינו, אתם בטח משקיעים באתר שלכם, מעדכנים תוכן, מעלים תמונות, דואגים שהוא יראה הכי מושך שאפשר, ואחרי כל זה, ביקורת שלילית אחת וכל העבודה הקשה ...

קרא עוד »
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים