שיווק דיגיטלי - מאות מדריכים, טיפים וחדשות שאסור לפספס | AskPavel
קידום אתרים » שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי

השיווק הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהצלחה של כל עסק, אשר מעוניין להגיע לקהל לקוחות רחב. אבל איך עושים זאת? ממה מתחילים? מה הכי נכון לעסק שלי? קטגוריה זו תכלול פוסטים העוסקים בכלל ההיבטים של שיווק דיגיטלי: עמודי נחיתה, דיוור אלקטרוני, שיווק בוידאו, מסחר אלקטרוני, כתיבה שיווקית, שיווק בסלולאר, שיווק באמצעות תוכן, אסטרטגיה שיווקית ועוד.

Google Merchant Center – חשיפה חינם למוצרים שלך

מדריך מרכז לסוחר של גוגל

מה אם היו אומרים לך שאפשר להציג את המוצרים שלך בגוגל בחינם? בלי חשבון פרסום בגוגל אדס, בלי קידום אורגני ובלי להשקיע בהטמעת קודי סכמה באתר. כל מה שצריך הוא להתחבר למערכת Merchant Center של גוגל. פשוט יוצרים חשבון בחינם ...

קרא עוד »

Google Speakable – יתרון משמעותי לאתרי תוכן חדשותי

Google Speakable Schema

דמיינו שאתם קמים בבוקר, ויחד עם הקפה הראשון מבקשים מהעוזר של גוגל לעדכן אתכם בידיעות האחרונות מנאס”א (סוכנות החלל האמריקאית). העוזר של גוגל מקריא לכם את תקציר הידיעה האחרונה שפורסמה בנאס”א, ושואל אם תרצו לשמוע על 2 כתבות רלוונטיות נוספות. ...

קרא עוד »

5 מגמות דיגיטל ב-2019 שימשיכו גם ב-2020 [מחקר גוגל]

מגמות בתחום הדיגיטל 2019-2020

מסעות הלקוח והמשפכים השיווקיים שהם עוברים, הופכים למסובכים משנה לשנה. מחקר שבוצע על ידי גוגל חושף חמישה טרנדים שהחלו ב-2019, וצפויים להמשיך גם אל תוך 2020: מסעות הלקוח הופכים ליותר ויותר מורכבים. ערוצי מדיה חדשים מגיחים אל העולם הדיגיטלי. סיפוק ...

קרא עוד »

זעקת ה-Footer – האזור הכי פחות מוערך באתר [ומה עושים עם זה]

footer-design

בכל אתר יש חלק תחתון שנקרא Footer, בו ניתן להציב אלמנטים שונים בתקן של תפריט נוסף. אלא שהפוטר הוא החלק שמנהלי אתרים מקדישים לו הכי פחות זמן ומחשבה, מה שעלול לחבל בפוטנציאל של האתר לתפקד בצורה מלאה. אחד הדברים שאולי ...

קרא עוד »

20 מומחים עונים: האם מאמרי-אורח מביאים תועלת ב-2019?

האם מאמרי אורח אפקטיביים

פרסום מאמרי אורח (Guest Posts) נתפש כדרך שיווקית אפקטיבית לקבלת תוצאות. ההיגיון אומר שככל שתפרסמו יותר מאמרים מקצועיים ביותר מקורות, יגדלו הסיכויים שלכם לקבל תועלת כלשהי או אפילו החזר השקעה. האם התפישה הזו עומדת במבחן המציאות? לפני כמה שנים, גוגל ...

קרא עוד »

מדריך למשווק: איך שולחים קובץ לאחר מילוי טופס

מדריך שליחת קובץ לאחר מילוי טופס

יש לי וידוי קטן. אני עובד בדיגיטל שנים רבות, אך מעולם לא נדרשתי ליצור את התהליך המאוד בסיסי של שליחת קובץ לאחר מילוי טופס. התקנתי והגדרתי לא מעט טופסי צור קשר בסיסיים באתרי וורדפרס, אבל מעולם לא הגעתי לשלב הבא ...

קרא עוד »

דוח מהירות חדש בגוגל – כך תשתמשו בו לשיפור האתר

מדריך לדוח המהירות החדש של גוגל

מאז ומתמיד גוגל הייתה חסידה להוטה של שיפורים, ואחד מהם הוא מהירות הטעינה של אתרים ושאר נכסים דיגיטליים (לצד אבטחת האינטרנט ודוגמאות נוספות). בזכות מאמצים אלו הפכנו להיות מודעים לנתונים הידועים והמוכרים, לפיהם כל שנייה אחת של עיכוב בזמן הטעינה ...

קרא עוד »

האם טובת המשתמש היא גם טובת גוגל? [3 מקרי בוחן]

best-for-the-user

כמעט לכל אורך שנות קיומה, גוגל יוצאת בהצהרות מפורשות שאם נפעל לטובת המשתמש – נפעל בו זמנית גם לטובת האתר ותוצאות החיפוש (If you build it – They will come). בכך גוגל קושרת את הצלחתנו בשביעות רצון המשתמש, ובחוויית השימוש ...

קרא עוד »

מה אפשר ללמוד מ-3 מיליארד כניסות ב-12 נישות שונות [מחקר 2019]

מחקר טראפיק 2019

בלוג השיווק Growth Badger עשה מחקר טראפיק מקיף באמצעות סימילאר ווב, ובדק 3.252 מיליארד כניסות לאתרים דוברי אנגלית במהלך מאי, יוני ויולי 2019. הממצאים המרתקים מגלים עד כמה תלויות נישות מסוימות בטראפיק המגיע מגוגל ומפייסבוק, מהם מקורות התנועה הנוספים לנישות ...

קרא עוד »

5 סיבות טובות מדוע צ’טבוטים הם עתיד השיווק הדיגיטלי

chatbots

מאז תוכנת המסרים הראשונה, ICQ הישראלית הזכורה לטוב, עברו שנים רבות. כיום מיליארדי בני אדם משתמשים באפליקציית מסרים כלשהי, בין אם וואצאפ, פייסבוק מסנג’ר, טלגרם ואחרות. למעשה, מאז 2014 אנחנו משתמשים יותר באפליקציות מסרים מיידיים מאשר רשתות חברתיות, וקל להבין ...

קרא עוד »
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים