שיווק דיגיטלי

השיווק הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהצלחה של כל עסק, אשר מעוניין להגיע לקהל לקוחות רחב. אבל איך עושים זאת? ממה מתחילים? מה הכי נכון לעסק שלי? קטגוריה זו תכלול פוסטים העוסקים בכלל ההיבטים של שיווק דיגיטלי: עמודי נחיתה, דיוור אלקטרוני, שיווק בוידאו, מסחר אלקטרוני, כתיבה שיווקית, שיווק בסלולאר, שיווק באמצעות תוכן, אסטרטגיה שיווקית ועוד.

שיווק ביוטיוב לעסקים קטנים – להגדיל את העסק בלי לקחת משכנתא

שיווק עסקים קטנים ביוטיוב

הווידאו כבר מזמן כבש את הדיגיטל, והפך לחלק אינטגרלי בקמפיינים מכל הסוגים – ממיתוג וחשיפה, ועד לידים ומכירות. הנקודה הכואבת בכל הסיפור היא שבדרך כלל זה קיים אצל עסקים וארגונים עתירי תקציבים, שיכולים להרשות לעצמם הפקות יחסית מושקעות. אבל מה …

המשך קריאה »

דאטה סטודיו: 10 סיבות להפסיק לשלוח דוחות עם צילומי מסך

למה להשתמש בדאטה סטודיו

אנחנו עמלים על הקמפיינים שלנו מדי יום, במטרה לתת ללקוח את מלוא התועלת עבור כספו. חלק ניכר מהתועלת הזו בא לידי ביטוי בדיווח התקופתי שאנו שולחים ללקוח. רוב אנשי הדיגיטל עובד עם כמה מערכות נתונים במקביל, ומכאן גם עולה הצורך …

המשך קריאה »

חיפוש מול ניווט – מה עדיף למשתמש ולאתר

ecommerce-website

האם מספיק לתת למשתמש אמצעי ניווט מוכנים מראש, או שצריך בהכרח להוסיף גם תיבת חיפוש? מסתבר שהכול תלוי באופי הנכס ובמטרות שנועד לשרת, כשהאיזון בין ניווט לחיפוש משתנה בהתאם. מצד אחד, כאשר הנכס מתעדף חיפוש על פני ניווט מובנה – …

המשך קריאה »

אל תפספסו מיליארדי חיפושים: מדריך אופטימיזציה לתמונות GIF

קידום ואופטימיזציה של תמונות גיף

שניים ממנועי החיפוש המובילים בעולם בכמות חיפושים, מייצרים ביחד מעל 10 מיליארד חיפושים מדי יום. מנחשים במי מדובר? לא, זה לא גוגל, יוטיוב או בינג – אלא Giphy ו- Tenor, מנועי חיפוש ויזואליים המוקדשים לתמונות אנימציה מונפשות, הידועות בשם הקולקטיבי …

המשך קריאה »

ROI מול ROAS – איפה מתחילה ונגמרת אחריותו של איש הדיגיטל

החזר השקעה לעומת החזר השקעה על פרסום

באחד מגלגוליי הקודמים כשכיר, הגיע אלינו לחברה לקוח שהסתער על הדיגיטל עם רעל בעיניים. ביקש וגם קיבל אורגני וממומן – ויאללה יוצאים לדרך בלב עולץ. במשך חצי שנה או קצת יותר הדברים התנהלו על מי מנוחות, עד שלפתע הלקוח מבקש …

המשך קריאה »

כתיבת תוכן שמביאה תוצאות – המדריך היחיד שתצטרכו [2020]

המדריך לכתיבת תוכן

בעולמנו המהיר והדינמי כולם רוצים להשיג תוצאות. האינטרנט הפך בשנים האחרונות לכלי מדהים שבו כל אדם באשר הוא, יכול להציג את יכולותיו ולהפוך לאוטוריטה ומומחה בתחומו. איך זה קורה? באמצעות כתיבת תוכן! התוכן הוא המלך- כתיבת תוכן לאתר שלכם אז …

המשך קריאה »

Google Merchant Center – חשיפה חינם למוצרים שלך

מדריך מרכז לסוחר של גוגל

מה אם היו אומרים לך שאפשר להציג את המוצרים שלך בגוגל בחינם? בלי חשבון פרסום בגוגל אדס, בלי קידום אורגני ובלי להשקיע בהטמעת קודי סכמה באתר. כל מה שצריך הוא להתחבר למערכת Merchant Center של גוגל. פשוט יוצרים חשבון בחינם …

המשך קריאה »

Google Speakable – יתרון משמעותי לאתרי תוכן חדשותי

Google Speakable Schema

דמיינו שאתם קמים בבוקר, ויחד עם הקפה הראשון מבקשים מהעוזר של גוגל לעדכן אתכם בידיעות האחרונות מנאס”א (סוכנות החלל האמריקאית). העוזר של גוגל מקריא לכם את תקציר הידיעה האחרונה שפורסמה בנאס”א, ושואל אם תרצו לשמוע על 2 כתבות רלוונטיות נוספות. …

המשך קריאה »

5 מגמות דיגיטל ב-2019 שימשיכו גם ב-2020 [מחקר גוגל]

מגמות בתחום הדיגיטל 2019-2020

מסעות הלקוח והמשפכים השיווקיים שהם עוברים, הופכים למסובכים משנה לשנה. מחקר שבוצע על ידי גוגל חושף חמישה טרנדים שהחלו ב-2019, וצפויים להמשיך גם אל תוך 2020: מסעות הלקוח הופכים ליותר ויותר מורכבים. ערוצי מדיה חדשים מגיחים אל העולם הדיגיטלי. סיפוק …

המשך קריאה »

זעקת ה-Footer – האזור הכי פחות מוערך באתר [ומה עושים עם זה]

footer-design

בכל אתר יש חלק תחתון שנקרא Footer, בו ניתן להציב אלמנטים שונים בתקן של תפריט נוסף. אלא שהפוטר הוא החלק שמנהלי אתרים מקדישים לו הכי פחות זמן ומחשבה, מה שעלול לחבל בפוטנציאל של האתר לתפקד בצורה מלאה. אחד הדברים שאולי …

המשך קריאה »