ווב אנליטיקס - מאות מדריכים, טיפים וחדשות שאסור לפספס | AskPavel
קידום אתרים » ווב אנליטיקס

ווב אנליטיקס

ווב אנליטיקס הוא תחום שעוסק במדידת תנועה מאתרי אינטרנט וקבלת פרטים מסוימים על אופי התנועה, החל ממילות חיפוש דרכם הגיעו לאתר, התנהגות גולשים ועד ביצוע פעולות (יעדים) על ידי הגולשים השונים. אחת ממערכות האנליטיקס הפופולאריות ביותר כיום היא גוגל אנליטיקס (Google Analytics) הניתנת בחינם כחלק מהשירותים אותה נותנת גוגל לבעלי אתרים.

דוח Treemaps: איזה אפיק שיווקי הכי מוצלח, ואיזה לא כל כך

אחד מדוחות האנליטיקס שלא זוכים להתייחסות רבה מדי, הוא דוח תרשימי העץ (Treemaps). הפיצ’ר הזה קיים בגוגל אנליטיקס מאז 2014, אבל רוב אנשי השיווק והדיגיטל לא מכירים אותו או יודעים מה לעשות איתו. בניגוד לדוח הרגיל של ערוצי הטראפיק, שמציג ...

קרא עוד »

מה זה Gtag ו-Conversion Linker ואיך מתקינים אותם בלי להסתבך

מדריך gtag של גוגל

קודי המעקב וההמרה של גוגל, עברו כמה אבולוציות במהלך 2 העשורים האחרונים. הגרסה הקודמת של מערך הקודים נקראת Universal, אבל בשל שינויים שבוצעו בעוגיות צד ג’ במכשירי אפל – נאלצה גוגל לתת מענה בצורת מערך קודים חדש (אחרת מידע רב ...

קרא עוד »

דוח User Explorer – ה”רנטגן” של גוגל אנליטיקס

מדריך User Explorer בגוגל אנליטיקס

אחד הדוחות החשובים בגוגל אנליטיקס, User Explorer, מאפשר לעקוב בפירוט רב אחר מעשיהם של משתמשים בודדים באתר. אומנם מבחינה סטטיסטית, התנהגות של משתמש או שניים (או עשרה) לא מהווה מקור מספק לקבלת החלטות; אבל מכיוון שהדוח מרכז מספר כניסות ו/או ...

קרא עוד »

Google Attribution: בעיית הייחוס והשפעתה על נתוני קמפיינים

google-attribution

בעולמנו הדיגיטלי הרב מסכי והרב ערוצי, סביר מאוד שקהל היעד הממוצע ייתקל במסרים השיווקיים שלנו מספר פעמים, במקורות שונים. זה יכול להיות בסמארטפון ובמחשב השולחני; בפייסבוק, בגוגל, בכתבה באתר כזה או אחר וכן הלאה. הזיגזוג הזה נקרא “מסע הלקוח”, וכדי ...

קרא עוד »

3 סוגים של מעקבי המרות שכל משווק חייב להכיר

sales-funnel

כל האתרים העסקיים ו/או המסחריים הם בעצם אתרי איקומרס בהגדרתם. לא משנה האם המטרה היא להשאיר ליד או לבצע רכישה אונליין, בסופו של דבר כל פעולה שכזו יכולה לבוא לידי ביטוי בהכנסות כספיות. כדי לוודא שאכן יש לנו מעקב בסיסי ...

קרא עוד »

חיפוש באתר – אחד הכלים החשובים שאתם לא משתמשים בו

search-box2

“מה, אין לך תיבת חיפוש באתר?” – שאל אף אחד בעשר השנים האחרונות (לפחות). אל דאגה, לא חזרנו לשנות התשעים. אבל כנראה שזו הסיבה העיקרית שרוב מנהלי ובעלי האתרים מזניחים את מכרה הזהב הזה שנקרא חיפוש באתר. זה נראה כל ...

קרא עוד »

מדריך מעקב Events באנליטיקס – כל המדידות שתמיד רצית לעשות

Events באנליטיקס

אתר עסקי/מסחרי אמור לייצר תועלת לבעליו ולא סתם להתקיים במרחבי האינטרנט. לצורך כך ניתן למדוד דברים רבים שמתרחשים באתר (או בדף הנחיתה), בהתאם למדדים החשובים לנו – פניות גולשים (לידים), ביצוע רכישות ו/או הזמנות אונליין וכן הלאה. בעוד שחלק עיקרי ...

קרא עוד »

אולי די? – 5 מחדלי אנוש (שנמאס לראות) בחשבון גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס

אני עובד עם גוגל אנליטיקס ככל שאני יכול לזכור, מתחילת הקריירה שלי בדיגיטל, וזה בהחלט כלי מופלא. אני באמת לא יכול לחשוב על עולם השיווק הדיגיטלי בלי הדבר הזה שנקרא אנליטיקס, שמאפשר מדידה מדויקת יותר מאי פעם; מדידה שרק משתפרת ...

קרא עוד »

גוגל אנליטיקס: המדריך הכי מקיף ועדכני שתקראו בעברית (כולל צילומי מסך והסברים מפורטים)

מדריך גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס היא מערכת ניטור שמאפשרת לקבל אינפורמציה על הביצועים בכל נכס דיגיטלי, בין אם באתר אינטרנט או בדפי נחיתה. בשוק קיימות אמנם מערכות ניטור נוספות, אבל לגוגל אנליטיקס יש לא מעט יתרונות מבחינת הביצועים וגם מבחינת העלות. כי למשל, ...

קרא עוד »

סידרנו לכם 20% הנחה לכנס All Things Data 2018!

all things data

מוכנים לזה? פתחו יומנים ושריינו את ה-2 במאי 2018 כי אין שום דבר ששווה להחמיץ בשבילו את אחד הכנסים המובילים בארץ לשיווק דיגיטלי – All Things DATA! בכנס תפגשו עוד 1,000 אנשי דיגיטל שמגיעים כדי להתעדכן בכל הסוגיות הכי חמות בתחום ...

קרא עוד »
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים