קידום אתרים » ווב אנליטיקס

ווב אנליטיקס

ווב אנליטיקס הוא תחום שעוסק במדידת תנועה מאתרי אינטרנט וקבלת פרטים מסוימים על אופי התנועה, החל ממילות חיפוש דרכם הגיעו לאתר, התנהגות גולשים ועד ביצוע פעולות (יעדים) על ידי הגולשים השונים. אחת ממערכות האנליטיקס הפופולאריות ביותר כיום היא גוגל אנליטיקס (Google Analytics) הניתנת בחינם כחלק מהשירותים אותה נותנת גוגל לבעלי אתרים.

מדריך: חיבור אתר וורדפרס ל-eCommerce באנליטיקס דרך תג מנג'ר בפחות מ-20 דקות

חיבור וורדפרס לאיקומרס של אנליטיקס

איך עושים את זה? כמפרסם אני לעיתים נחשף לקמפיינים ולאתרי סחר מעולים שנראים נהדר, מתפקדים מדהים וגם את האמת עושים לי חשק לקנות – אבל מאחורי הקלעים, שם הסיפור כבר שונה לגמרי. כמה מאיתנו נפגשנו עם אתרי סחר שלא מנצלים ...

קרא עוד »

כנס All Things Data בפתח, וקוראי AskPavel מקבלים 10% הנחה!

All Things Data 2017

שריינו את ה-27 באפריל 2017: זה התאריך בו יתקיים זו הפעם השלישית כנס All Things Data, המוקדש כל כולו לווב אנליטיקס, נושא המעסיק את כל העוסקים בדיגיטל ומקדמי אתרים בפרט. מטרות הכנס הן לחשוף אתכם לאסטרטגיות של חברות מצליחות מרחבי ...

קרא עוד »

צ'קליסט אופטימיזציה – 6 דוחות בגוגל אנליטיקס שיראו לכם איפה הגולשים שלכם נתקעים

analytics graph

הפוסט נכתב לקראת כנס All Things Data ב-27 לאפריל 2017.  הרשמו דרך הלינק וקבלו הנחה: הנחה לקוראי AskPavel גם אנחנו נהיה שם!   בפוסט הקרוב אני רוצה לתת לכם צ'קליסט שיעזור לכם מאוד בתהליך האופטימיזציה – 6 דוחות פשוטים בגוגל ...

קרא עוד »

All Things Data 2016 – סיכום הרצאות מהכנס השנתי לאוהבי הדאטה וה-CRO

הכנס השנתי, All Things Data, בתחום הדאטה וה-CRO, יצא לדרכו השנה זו פעם שניה בארץ לאחר הפיילוט המוצלח של שנה שעברה. הכנס נערך בניהולו של שוקי מן – מומחה בתחום האנליזה ושיפור יחס ההמרה. מיקום הכנס היה זהה למיקום של שנה שעברה, אולם סמולרש ...

קרא עוד »

10 סגמנטים שימושיים בגוגל אנליטיקס לניתוח טראפיק אפקטיבי

גוגל אנליטיקס הוא כלי חינמי מעולה שמספק תובנות מעמיקות על הגולשים באתר שלנו. אתר הוא דבר גדול: קחו קניון, יהיו אנשים שיכנסו בשביל לראות סרט, יהיו כאלו שיבואו כדי לראות אילו בגדים חדשים יש בחנויות, יבואו לאכול או לרכוש מוצרים ...

קרא עוד »

הכלי שיאפשר לקבל נתוני Not provided באופן חלקי

נתוני not provided באנליטיקס

כולנו מכירים את בעיית ה-“NOT PROVIDED” בדוחות האנליטיקס. פעם כדי לעקוף את זה השתמשנו בשיטות כמו bookmarklet from Lunametrics, אך לצערנו בראשון לספטמבר 2015 גוגל חסמו את האופציה הזו והפכו אותה לחסרת משמעות. החדשות הטובות שגוגל השיקה את Search Analytics API שבעצם ...

קרא עוד »

לא על האנליטיקס לבדו – סקירת כנס 2015 All Things Data

סקירת כנס All things data 2015

כמקדם אתרים, שמעתי על כנס שעוסק בדאטה על נגזרותיו השונות – אנליטיקס, כרייה, מדידה, ניתוח – והחלטתי שזה משהו שהייתי מעוניין לדעת יותר. אין זה סוד שעבור אנשי SEO, אנליטיקס מהווה כלי עבודה עיקרי ומשמעותי (ולעיתים אף היחיד): דרכו ניתן ...

קרא עוד »

All Things Data – קבלו 10% הנחה לכנס ווב אנליטיקס הראשון בארץ

כנס All Things Data 2015

בתאריך ה-20.4.15 יתקיים בפעם הראשונה בארץ כנס אשר מוקדש אך ורק לתחום ווב אנליטיקס. לפי אתר הכנס, מטרתו היא ללמד את המשווק הישראלי כיצד לקבל החלטות על סמך נתונים ולא על סמך תחושת בטן. מאחורי הכנס עומד שוקי מן, משווק ...

קרא עוד »

שיפור יחס המרה בחנויות וירטואליות עם גוגל אנליטיקס ב-3 צעדים

אופטימיזציה לחנויות אלקטרוניות

חנות וירטואלית זה מגניב וזה גם יכול להיות עסק טוב ומשתלם. אבל בשביל לעשות את זה עסק טוב ומשתלם, העסק הזה צריך לעבוד בצורה אופטימלית. השיווק צריך להיות רלוונטי וממוקד, הגולשים באתר צריכים להנות לקנות בחנות שלכם, ולהרגיש ביטחון שהם ...

קרא עוד »

דירוגים יש, תנועה יש, ומה עם רווחים? כך תבנו אסטרטגיה לשיפור יחס המרה

אסטרטגיה לשיפור ייחס המרה

מיקומים גבוהים, הגדלת כמות התנועה הרלוונטית לאתר, שיפור ברמת החשיפה של האתר במנועי החיפוש, אסטרטגיית תוכן… כמה פעמים שמעתם את המונחים האלו? אם אני מחלק את עוגת השיווק באינטרנט, אין לי ספק שהחלק הגדול ביותר והמוכר ביותר אשר זוכה למירב ...

קרא עוד »

שתפו את הפוסט עם חברים