סקירת כלים לאנשי דיגיטל ומקדמי אתרים

כאן נפרסם סקירות של מוצרים, שירותים וכלים שונים שיכולים לסייע למקדמי אתרים ומשווקי אינטרנט. שמעת על מוצר או שירות מעניין שיכול לעזור לקהילה? צרו עימנו קשר וספרו לנו על כך!

Facebook Shops: חנות וירטואלית בחינם לכולם

פייסבוק שופס - חנות באינטרנט בחינם

אם יצא דבר אחד טוב מכל משבר הקורונה, הוא ההתגייסות המרשימה של כמה מהתאגידים הבולטים בעולם לטובת סיוע ופילנתרופיה: פרסום חינם, מענקים כספיים לעסקים ועוד. תוך 8 שבועות בתווך שבין מרץ-אפריל-מאי, חלה התפוצצות איקומרס בארה”ב ששקולה לגידול של חמש שנים; …

המשך קריאה »

AR CutPaste: לעשות “העתק הדבק” מהמציאות למחשב

דמיינו שאתם צופים בסרט מדע בדיוני, בו אחת הדמויות מצלמת משהו במציאות, ואז “זורקת” את הצילום לתוך מחשב להמשך עיבוד. וכל זה בלי כבלים או חיבורים, אלא באופן אלחוטי בלבד. דברים כאלה ראינו בסדרת סרטי “איירון מן”, “הנוקמים” ועוד כמה …

המשך קריאה »

SparkToro – הכלי המהפכני שימצא בדיוק את קהל היעד שלכם

סקירת מוצר SparkToro

אחת הפעולות הבסיסיות ביותר בכל קמפיין שיווק, היא ראשית כל להכיר את קהל היעד שאליו פונים. איפה הוא נמצא? על מה הוא מדבר? מה מציק לו? איך נוכל גם אנחנו להגיע אליו? מנועי החיפוש הרגילים אומנם יכולים למצוא כל דבר, …

המשך קריאה »

מערכת ZEFO לקידום אתרים: סקירה

מערכת Zefo לקידום אתרים

מקדמי אתרים נזקקים לכלים מקצועיים כדי לנהל את פרוייקט הקידום, ומוצאים את עצמם לרוב שורפים זמן יקר במעבר בין מערכות שונות, שמספקות פתרונות חלקיים. קשה מאוד למצוא את המערכת שתספק את התמונה השלמה והמלאה ביותר, ותשלב את הנתונים מכל המערכות …

המשך קריאה »

Google Consumer Barometer – לקבל תובנות חשובות על הצרכן הישראלי

ברומטר הצרכנות של גוגל

האינטרנט מפוצץ במידע על התנהגות צרכנית. חיפוש פשוט בגוגל יביא אתכם לאינספור מקורות מידע עדכניים ומעניינים… בחו”ל. אבל מה בנוגע למידע אודות התנהגות הצרכן הישראלי? משווק דיגיטל שרוצה לקבל כיום מידע על התנהגות צרכנים בישראל, יכול לפנות לפייסבוק למשל. בחשבונות …

המשך קריאה »

Subscribers – הכלי שיחזיר את המשתמשים לאתר שלכם [סקירה]

subscribers - הודעות בדפדפן

אחד מכללי השיווק העתיקים ביותר, המתקיים מזה עשרות שנים לפחות, הוא “חוק השבע” (Rule of Seven): קהל היעד צריך להיחשף למותג או למסר השיווקי שלכם לפחות 7 פעמים, לפני שיהפוך ללקוח. הוסיפו לכך את הנתון של 75% נטישה בעגלת הקניות …

המשך קריאה »

lead.im תספר לכם מאיפה הגיעו הלידים שהתקשרו ולא המשיכו לדף התודה [סקירה]

leadim סקירת כלי

איך אפשר לדעת מאיפה הגיע הליד אם הגולש התקשר למספר שמופיע באתר ולא המשיך לדף התודה? שאלת השאלות, תודו. הרבה משווקים מתמודדים עם האתגר הזה ואין ספק שהתשובה לשאלה הזאת היתה יכולה לחסוך להם הרבה כסף מצד אחד והשקעה חכמה …

המשך קריאה »

הכירו את QualiMatch: האתר שמשדך בין אנשי דיגיטל למשרת החלומות שלהם

קוואלימאצ'

אם קראתם לפחות פוסט אחד ב- AskPavel, כנראה שהמאמר הזה יעניין אתכם. כי אם אתם פה, אז די ברור ששיווק דיגיטלי עושה לכם את זה באיזשהו אופן. אתם מנהלים קמפיינים, שולטים ברשתות החברתיות ואולי בכלל הרגע סיימתם קורס קידום אתרים. …

המשך קריאה »

אקטיבטרייל – מערכת אוטומציות שהופכת את השיווק במייל לפשוט [סקירה]

lego robots

השיווק באינטרנט הפך בשנים האחרונות לאפיק השיווק המרכזי של מותגים גדולים וקטנים כאחד. תקציבי השיווק במדיה הדיגיטלית תופסים במהרה נפח רב יותר מתקציבי השיווק המסורתי, בין היתר בזכות יכולות מתקדמות של פילוח, התאמת התוכן השיווקי לקהל היעד, הגמישות הרבה, היכולת …

המשך קריאה »

RetargetIM: התוסף שילחם בעגלות הנטושות ויגדיל את המכירות [סקירה]

ריטרגטים תוסף

הנה סיטואציה שאתם מכירים מקרוב: נגיד שאתם רוצים לקנות לפטופ. אז גיגלתם ובדקתם וקראתם ביקורות וכבר הגעתם ממש לשלב ההזמנה והתשלום אבל אז נתתם בלימת פתע כי אתם לא במוד של קניות עכשיו ואולי בעצם כדאי לחכות עם זה קצת. …

המשך קריאה »