Hootsuite: ככה תנהלו את כל נכסי הסושיאל שלכם ממקום אחד

יש כל כך הרבה רשתות חברתיות כיום, עד שאי אפשר לנהל את כולן בו זמנית בלי להשתגע. או שאולי דווקא כן? מדריך הוטסוויט למתחילים.
עמית אדלר
לוח הבקרה של הוטסוויט סטרימס

Hootsuite

ניהול תוכן ברשתות חברתיות

מערכת ניטור ברשתות חברתיות שמאפשרת לעקוב אחרי נושאים, לפרסם את התוכן בכל הפרופילים שלכם במדיה החברתית בלחיצת כפתור אחד, להפיק דוחות ועוד.

? גילוי נאות אם נרשמים דרך הקישור שלנו אנחנו נתוגמל על זה, כמובן שזה לא משפיע על המחיר שלך :)
דירוג ממוצע של הגולשים
4 1 הצבעה
קלות השימוש
2 1 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
4 1 הצבעה
תמיכה טכנית
5 1 הצבעה
תמורה לכסף

אחד מחוקי היסוד של אסטרטגיה שיווקית נבונה, הוא להיות נוכח ולפרסם היכן שקהל היעד שלנו נמצא. בכל הנוגע לרשתות חברתיות, ניתן בהחלט לראות שקהלי יעד שונים נמצאים בפלטפורמות שונות (בחלוקה גסה, כמובן):

  • פייסבוק וטוויטר הוותיקות הן משכנם של המבוגרים.
  • אינסטגרם, טיקטוק וסנפצ’ט הן נחלת הצעירים.
  • פינטרסט מושכת אליה יותר נשים מגברים.
  • לינקדאין מיועדת לחברות ועסקים (B2B).
  • יוטיוב אהובה על כולם.
  • וכן הלאה…

מדיה חברתית לסוגיה משמשת כיום במגוון תפקידים – החל מנוכחות מותג בסיסית בדיגיטל; המשך באמצעי פרסום ושיווק שעליו אי אפשר לוותר, וכלה בפלטפורמת שירות לקוחות לכל עניין ודבר עבור חברות רבות. כאן בדיוק נכנסת לתמונה הוטסוויט, המאפשרת לנהל ריבוי חשבונות במדיה חברתית במקום אחד:

  • פרסום תכנים בצורה מיידית או בתזמון מראש.
  • מתן מענה מיידי / אוטומטי לפניות ולתגובות.
  • ניתוח נתוני חשיפות, קליקים, תגובות ושאר אינטראקציות.
  • ניהול הפרסום ברשתות החברתיות.
  • ועוד…

קצת אודות החברה

Hootsuite נוסדה ב-2008 על ידי ריאן הולמס וצוות קטן של אנשים, ומאז התפתחה לאימפריה של מעל 18 מיליון משתמשים ביותר מ-175 מדינות ברחבי העולם; החל מעסקים קטנים וכלה בחברות פורצ’ן 500 ופורצ’ן 1000.

לנוכח העובדה שמדיה חברתית הפכה לצורת הבילוי העיקרית בדיגיטל, עסקים וארגונים רבים נזקקו לפתרון שיאפשר להם לנהל חשבונות במספר רב של רשתות חברתיות, ולעיתים גם חשבונות מרובים באותה רשת.

הוטסוויט מאפשרת לכם להתחבר ליותר מ-20 רשתות חברתיות מובילות, ולנהל את כולן מלוח בקרה אחד. מעבר לכך כיום ניתן לחבר גם אפליקציות רבות כגון קנווה, גוגל לעסק שלי, סלאק, טרלו, אייר טייבל ורבים נוספים.

כמה זה עולה?

נכון להיום הוטסוויט מציעה כמה חבילות:

  • חבילת חינם – מוגבלת ל-3 חשבונות, 30 פוסטים מתוזמנים ומשתמש אחד.
  • חבילת מקצוען – 49 דולר לחודש: 10 חשבונות, תזמון ללא הגבלה ומשתמש אחד.
  • חבילת צוות – 129 דולר לחודש: 20 חשבונות, תזמון ללא הגבלה ו-3 משתמשים.
  • חבילת עסקים – 599 דולר לחודש: 35 חשבונות, תזמון ללא הגבלה ו-5+ משתמשים.
  • חבילת ארגון – מחיר בהתאמה אישית.

יש להניח שהתמחור מתעדכן מדי פעם, לכן מומלץ לבדוק באתר עצמו.

איך משתמשים בהוטסוויט לניהול יעיל של מדיה חברתית

חיבור רשתות חברתיות ל-Hootsuite

כפי שצוין, הוטסוויט מאפשרת חיבור ליותר מ-20 רשתות חברתיות שונות. תהליך החיבור לכל רשת קל ומהיר: בשלב הראשון ניגשים ל”פרופיל שלי” בתחתית תפריט הניווט, ולאחר מכן מקליקים על Social networks and teams.

חיבור רשתות חברתיות בהוטסוויט


במסך הבא נקליק על כפתור Manage, ולאחר מכן נגיע למסך בו ניתן לבחור אילו רשתות חברתיות נרצה להוסיף (Add a Social Network).

חיבור רשתות חברתיות בהוטסוויט

בשלב השלישי והאחרון בחרו את הרשתות הרלוונטיות לכם, בצעו את תהליך האימות הנדרש בכל רשת (שם וסיסמה) – וזהו. אתם מחוברים!

חיבור רשתות חברתיות בהוטסוויט

תזמון פוסטים

למרות שכיום היא מציעה הרבה יותר, בסיס השירות של הוטסוויט היה ונשאר תזמון פוסטים בחשבונות מרובים – פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, לינקדאין ועוד. בשלב הראשון בוחרים לאיזו רשת חברתית רוצים לתזמן את הפוסט (תלוי ברשתות החברתיות שחיברתם לחשבון שלכם – ראו שלב קודם).

תזמון פוסטים בהוטסוויט

לאחר מכן כתבו את המלל בפוסט, הוסיפו קישורים אם צריך וכן קובצי מדיה (תמונות, סרטונים). ניתן להוסיף מדיה מהמכשיר שלכם או מספריית המדיה המוכנה של הוטסוויט.

תזמון פוסטים בהוטסוויט

לבסוף תקבלו תצוגה מקדימה שתראה לכם כיצד ייראה הפוסט, ואז תוכלו לבחור את מועד הפרסום / תזמון. בצורה כזו תוכלו לתכנן ולתזמן פוסטים רבים למועדים שונים, בהתאם לצרכים שלכם – מידע חשוב שאתם רוצים לשתף עם העוקבים שלכם, הצעות והנחות לחגים ומועדים וכן הלאה.

את כל הפוסטים ניתן לראות בלוח השנה של הוטסוויט, כדי שתוכלו לעקוב אחר המתרחש בחשבונות השונים. ניתן גם ליצור טיוטות של פוסטים ישירות על גבי לוח השנה, ולגרור אותם בין התאריכים הדרושים.

טיפ ששווה זהב: ניתן לבחור באפשרות התזמון האוטומטי של הוטסוויט. האלגוריתמים של התוכנה יחליטו בעצמם מתי לפרסם את התוכן שלכם, בהתאם לפרמטרים שונים. שווה בדיקה.

מעקב, בקרה ופיקוח – Hootsuite Streams

פיצ’ר זה מאפשר לכם לעקוב אחר כל חשבונות המדיה החברתית אליהם אתם מחוברים: הפוסטים שלכם, אזכורים שלכם, אינטראקציה (לייקים, תגובות ושיתופים) וכן הלאה. זהו למעשה הפיד של הוטסוויט שמרכז את כל החשבונות שלכם במקום אחד, ומאפשר לכם גם לבחור את תדירות רענון הנתונים (רענון ידני או אוטומטי כל 2 דקות, 5 דקות וכן הלאה).

סטרימס מאפשר לכם להגיב ישירות מתוך הפיד לפוסטים ספציפיים שקיבלו תגובות או אינטראקציה אחרת. במקום להתרוצץ בין 2, 3 או יותר חשבונות מדיה חברתית ולהגיב בנפרד לכולם – עם הוטסוויט סטרימס אתם עושים הכול מלוח בקרה אחד.

בנוסף ניתן להציג את התכנים בכל “זרם” בהתאם לתגיות, חיפושים ועוד, וכן לעקוב אחרי נושאים שמעניינים אתכם. זה יכול להיות כלי מצוין לקבלת רעיונות לתכנים חדשים.

לוח הבקרה של הוטסוויט סטרימס


כדאי לדעת:
הוטסוויט מציע פיצ’ר נוסף המאפשר לנהל שיחות עם קהל העוקבים שלכם במספר חשבונות. באמצעות Hootsuite Inbox תוכלו להתחבר ישירות להודעות הפרטיות בדף הפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין, ולנהל את כל האינטראקציה ממקום אחד. כמו כן, בדומה לסטרימס, ניתן להגיב ישירות לפוסטים.

מדידת ביצועים – Hootsuite Analytics

לנהל, לתזמן ולפרסם הכול ממקום אחד בהחלט חוסך זמן עבודה, שלא לדבר על עלויות כספיות. אבל כדי שנוכל להבין ולראות מה התועלת המופקת מכל רשת הנמצאת בניהולנו, צריך גם למדוד ביצועים. בדיוק לשם כך נוצר כלי האנליטיקס של הוטסוויט, המאפשר לעקוב אחרי נתונים מכל חשבונות המדיה החברתית שלכם.

ניתן לקבל סיכומים קצרים של ביצועי פוסטים וצוותים, וכן ריכוז דוחות בהתאם לחשבונות המקושרים. הנתונים נחלקים למדדים כגון עוקבים, פוסטים / טוויטים, רמת מעורבות, טראפיק, ביצועים פר פוסט, ניתוח מצב הרוח בהודעות שנשלחו, סך הקלקות פר מדינה, פילוחים שונים ועוד.

אפשר להשתמש בדוחות המוכנים מראש או ליצור דוחות מותאמים אישית, בהתאם לצרכים שלכם. כמו כן ניתן לשלוח ולשתף דוחות בצורה אוטומטית למשתמשים חיצוניים, כגון לקוחות, מנהלים בחברה ועוד.

הוטסוויט אנליטיקס

רגע לפני סיום

היינו יכולים להמשיך לתאר עוד ועוד פיצ’רים, אבל הסתפקנו בתיאור בסיסי של העיקריים והחשובים ביותר. פיצ’רים נוספים מאפשרים לכם גם לפרסם מודעות ממומנות ברשתות החברתיות השונות, לעבוד מרחוק עם צוותים וארגונים שונים (כולל הקצאת משימות לאנשי צוות) ועוד.

אין ספק ש-Hootsuite הוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר לניהול מרובה חשבונות של מדיה חברתית. אם אתם מנהלים יותר מ-2-3 חשבונות עבור עסק מסוים, או אפילו ריבוי חשבונות עבור כמה עסקים וחברות – הוטסוויט יחסוך לכם כאב ראש ניהולי אדיר. למידע מקיף ומעמיק אודות האפשרויות, מומלץ להיכנס לאתר התמיכה: hootsuite.com/help

בהצלחה!

שתפו:
נכתב על ידי
עמית אדלר הוא מקדם אתרים מ-2008 ואיש המילה הכתובה מ-1999. בעל תואר שני בפילוסופיה של המדע, מוסמך גוגל אנליטיקס ובלוגר נלהב.

עוד מאמרים בנושא מדיה חברתית

4 1 הצבעה
קלות השימוש
2 1 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
4 1 הצבעה
תמיכה טכנית
5 1 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
3
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.