קורס גוגל אנליטיקס ואוטומציה

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit

מה לומדים?

הקורסים שאנחנו מציעים בנושא אוטומציה ואנליטיקס

למי הקורסים שלנו מתאימים

הקורסים שלנו רלוונטיים לכל מי שרוצה ללמוד או לעשות בעצמו שיווק דיגיטלי.

עסק קטן

עסקים קטנים ועצמאיים שרוצים...

סוכנות דיגיטל

סוכנויות דיגיטל ויועצים שרוצים...

מחלקת שיווק בארגון

מחלקות שיווק בחברות וסטארטאפים שרוצים...

קריירה בדיגיטל

סטודנטים וחיילים משוחררים שרוצים...

מי מלמד?

אנשי המקצוע שילמדו אותך נושא קורס: גוגל אנליטיקס ואוטומציה
בוריס קימלמן
הבעלים של b-digital

מתעסק בדיגיטל כבר 11 שנים. עבד בעבר במגוון תפקידים בחברות גדולות במשק. הקים את חברת בי דיגיטל כחברה שמביאה את הידע, הניסיון והשיטות שלו לחברות ואירגונים.

דויד פופוביץ
מייסד קהילת יזמי איקומרס בישראל

מייסד ומנהל את קהילת האיקומרס הגדולה בישראל בשם “יזמי איקומרס בישראל”. מנהל מותגי איקומרס ב-4 השנים האחרונות, מרצה, יועץ ומנטור בתחום האיקומרס.

דודו ציזנר
מנכ״ל Leandolini

ממייסדי תחום האוטומציה העסקית בישראל והישראלי הראשון שפיתח אפליקציה למערכת זאפייר הבינלאומית. מוביל קהילה של מאסטרים באוטומציה ומלווה חברות בשיפור תהליכי השיווק והמכירות בעזרת אוטומציה.

אלי דרגונצקי
מנכ"ל חברת Online Biz

מהנדס תעשיה וניהול, בעל 7 שנות ניסיון בתחום שיווק אונליין, בניית נכנסים דיגיטליים והעברת הרצאות בתחום הדיגיטל.

גיל מרטנס
מייסדת Blocal

מרצה ויועצת לניהול קהילות, תוכן דיגיטלי, בלוגינג עסקי. מהנדסת תעשייה וניהול, בלוגרית, תולעת ספרים, חיה ונושמת מוזיקה. מאוד אוהבת להעביר ידע ורעיונות, ולחשוב יחד איך אפשר לתת לעסק נוכחות דיגיטלית ייחודית.

ג'ני טורליאנסקי
מרצה ויועצת אנליזה שיווקית, דאטה ואוטומציות

מהנדסת תעשיה וניהול, בעלת תשוקה לידע בתחומים מגוונים, כל הזמן דואגת להרחיב תחומי עניין, כיום לומדת בלימודי תעודה “ניהול משא ומתן”, אוהבת ללמד ולראות את הסטודנטים מיישמים את הידע.

עומר אליעז
ראש צוות SEO, אנגורה מדיה

בעל 7 שנות נסיון בקידום אתרים, התחיל מפיתוח אתרים עד שנפל לו האסימון ש-SEO זו האהבה שלו. מאז – חופר כל היום בקוד ומחפש דרכים חדשות לקידום. מאמין שחדשנות ויכולת לשים לב לפרטים הקטנים היא זו שעושה את ההבדל.​

רוית חיימוב
מנהלת צוות PPC, אנגורה מדיה​

חיה ונושמת דיגיטל וטכנולוגיה משנת 2013. בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק, עם התמחות בשיווק דיגיטלי, במכללה למנהל. כיום, מנהלת קמפיינים לעסקים מקומיים ובינלאומיים מהמובילים במשק.

רינת בן כליפא
מעצבת גרפית

מעצבת גרפית עם ניסיון של 9 שנים. בעלת תואר ראשון בתקשורת דיגיטלית במכללת ספיר שבנגב. ניסיון תעסוקתי רב בעולם הדיגיטל והרשתות החברתיות. התמחות ספיציפית בהבנת מותגים והתאמתם לעולם הדיגיטלי. ​

סער אדרי
מנהל פרויקטים PPC, אנגורה מדיה

בעל 5 שנות ניסיון בתחום, נחת לתחום ה PPC היישר מעולם הE-Commerce. התחיל את דרכו בבניית מותג פרטי ב-Amazon והמשיך לבניית חנויות ב- Shopify עד שהבין שבלי ידע נרחב בעולם ה PPC הפאזל לא יהיה שלם. לומד ומתעסק בקמפיינים ממומנים משנת 2016.​

יואבי שני
קופירייטר, ארכיטקסט

קופירייטר עם ניסיון של 20 שנה בכתיבה מניעה לפעולה לחברות וארגונים מהגדולים במשק. בעל תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני במנהל עסקים מאונ’ בן גוריון.

זהר עמיהוד
זהר עמיהוד
מוביל עסקים להצלחה באינטרנט

עוזר לעסקים להשיג תוצאות באמצעות וובינרים ושיחות וידאו. בין לקוחותיי: מכון הייצוא, התאחדות התעשיינים, קרן היסוד, מכבי שירותי בריאות, BDO, חברות ועסקים להם אני מנהל וובינרים.

הנושאים שתלמדו בקורסים על גוגל אנליטיקס ואוטומציה

ניטור לידים

בניית Trigger - Scroll

בניית תג Facebook Pixel Standard Events

בניית תג ניטור לחיצה על כפתורים

בניית תג Facebook - General

בניית תג Google Ads Remarketing & Conversion

בדיקת תקינות הטמעת התגים

בניית תג Google Analytics

היכרות עם ה-Workspace של תג מנג'ר

הירכות כללית עם תג מנג'ר + פתיחת חשבון

שאלות ותשובות נפוצות

קורס גוגל אנליטיקס יועיל לך ברמה הפרקטית היומיומית הן כבעל עסק והן כשכיר. כבעל עסק או כשכיר בתחום שיווק באינטרנט יש התעסקות יום יומית עם הנתונים, מספרים, דוחות ומערכות קמפיינים אשר כל אחת אוספת את הדאטה בשיטה אחרת, משתמשת במודל שיוך לידים / רכישות שונה, וכתוצאה מכך מאוד קשה להבין תרומה של כל מדיה במסע לקוח.גוגל אנליטקס מרכז את כל הנתונים השיווקיים במערכת אחת ושמה את כל המדיות תחת סרגל מדידה אחד. הדבר מאפשר לקבל תמונה מלאה על הביצועים ולקבל החלטות עסקיות על בסיס תרומה ייחודית של כל מקור וכל קמפיין. בנוסף, גוגל אנליטקס מאפשרת לזהות נקודות חולשה בתהליכי רכישה / גלישה וכתוצאה מכך לנקוט בפעולות אשר משיגות תוצאות בטווח הקצר והארוך.
הנושאים בעולם האנליטיקס מתמקדים בלמידה פרקטית על שיטות CRO – Conversion Rate Optimization, כאשר בבסיס הלמידה עומדת מערכת גוגל אנליטקס, אשר מספקת לנו את כל הנתונים, שעליהם מתבססות החלטות עסקיות כגון איך למקסם את התוצאות הקמפיינים בעזרת ניתוח הנתונים או איך להשיג QUICK WIN בטווח קצר – לדוגמא הגדלת יחס המרה. - מתודות עבודה בדיגיטל. - לומדים גוגל תג מנג'ר, אשר תפקידה הוא לדחוף את הנתונים למערכות מדידה וקמפיינים, אשר מהוים בסיס למדידה תקינה של פעילות שיווקית, החל ממדידה של פעולות שגולש מבצע באתר ועד - ניטור עצמאי של Enhanced Ecommerce. - מערכות נוספות אשר מסייעות בניתוח נתונים ומתודולוגיות עבודה עם מערכות כגון לאקי אורנג' אשר מאפשרת לבנות מפות חום, להקליט ביקורים, הרצת סקרים ועוד -בניית AB TEST נכון - זאפייר ואינטגרומט, אשר מסייעות לנו בחיבור בין מערכות להעברת נתונים בצורה אוטומטית - שדרוג היכולות באקסל - ועוד
בקורסים שלנו מלמדים אנשי מקצוע בתחום הווב אנליטיקס שחיים ונושמים את התחום ומביאים עימם נסיון משמעותי.
היכולת לנתח מידע סטטיסטי על הגולשים באתר במטרה לקבל החלטות עסקיות שיעזרו לשפר את יחס ההמרה.

כמה זה עולה?

סטודנט חופשי

בא לי רק קורס אחד
285 לשנה, כולל מע"מ

גיק דיגיטלי

כל הקורסים
485 לשנה, כולל מע"מ
פופולרי

דיגיטל אקספרט

כל הקורסים + ייעוץ אישי
985 לשנה, כולל מע"מ