קידום אתרים » מדיה חברתית (page 2)

מדיה חברתית

המונח ווב 2.0 הוא אחד מה- buzz words החזקים כיום ברשת. זו אינה טכנולוגיה כלשהי אלא סוג של תפיסה שטענתה העיקרית היא – הגולש הוא זה ששולט בתכנים של האתר ולא בעל האתר (בעוד שבעבר בעל האתר היא זה שמוסיףמשנהמוחק תכנים). הרשתות החברתיות הן דוגמאות ליישום של עקרון זה – אנחנו מעלים תמונות וסרטים, מגיבים בפורומים, מעדכנים סטטוסים ועוד. בקטגוריית מדיה חברתית תוכלו למצוא פוסטים הסוקרים שירותי ווב 2.0 שונים ברשת ובפרט רשתות חברתיות – איך הן עובדות, מה התועלות שניתן להפיק מהן, כיצד ניתן לפרסם בהן ועוד.

10 טעויות נפוצות שחברות עושות בשיווק בפייסבוק (+פתרונות)

טעויות בשיווק בפייסבוק

נכון, יחסית למדיות אחרות פייסבוק היא מדיה טרייה. לא רק שהיא חדשה היא גם שונה. מותגים מנסים כל העת להכיר אותה, למנף אותה ובעיקר – להבין כיצד למדוד אותה. במאמר הבא אציג חלק מהשגיאות (וההצעות לתיקון) שחברות עושות בהקשר של פייסבוק. להלן אוסף של 10 טעויות שחברות עושות בשיווק בפייסבוק: #1  קישור מהאתר לפייסבוק אתרי אינטרנט מאפשרים לנו למדוד ולהשיג יחס המרה. באתר האינטרנט שלנו לגולש כמעט ואין הפרעות – הוא שבוי בתכנים שלנו וככל ...

קרא עוד »

עיצוב חדש לדף הפייסבוק של AskPavel – תוכן פרימיום נשלח קודם כל לחברי העמוד

עמוד פייסבוק חדש

מי שחבר בדף הפייסבוק שלנו בטח שם לב לעיצוב החדש שעלה שם לפני מספר שבועות. אבל חוץ מעבודת עיצוב טובה, יש גם קונספט חדש – חברי העמוד מקבלים תוכן פרימיום לפני שהוא מתפרסם כאן בבלוג. אז לפני הכל, אם עדיין לא עשית לייק, זה הזמן להצטרף לקהילת הפרימיום כדי שתזכה לקבל תכנים לפני שאר קוראי הבלוג. לפני שאכנס לפרטים לגבי הקונספט החדש, המחשבה שעמדה מאחורי העיצוב ומה הם בעצם אותם "תכני פרימיום", זה הזמן לפרגן ...

קרא עוד »

גוגל פלוס עלה רשמית – מה למדנו על השקת מוצרים והטבע האנושי?

גוגל פלוס

העולם השתגע! רק אתמול הודענו על כך שגוגל השיקו את הרשת החברתית החדשה שלהם גוגל + וכבר אני מוצא את עצמי נלחם עם רצף האימיילים וההתרעות הבלתי פוסקות שמגיעות אלי למייל מכל הפעילות בפלטפורמה החדשה. איך אפשר להסביר את זה? סוג של גאונות? איך תוך יום אחד הצטרפו כל כך הרבה אנשים ונוצרה שם פעילות חברתית אינטנסיבית? כל כך הרבה מדברים על זה באינטרנט, ואני בכלל לא מדבר על אלפי ואולי מליוני האנשים שמחפשים דרכים ...

קרא עוד »

האם bo.lt ייצרו שכבה חברתית חדשה באינטרנט?

bolt

עדכון (23.4.11): השגתי בינתיים 50 הרשמות לקוראי הבלוג אז כל הקודם זוכה (השירות שלהם ייפתח רק במאי): http://bo.lt/join?access=PAVEL כשידידי ג'יימי רושה סיפר לי בכנס ה-SES האחרון על הסטארט אפ החדש שלו לשיתוף עמודי אינטרנט בשם bo.lt, הייתי מעט סקפטי. למה שאנשים ירצו לשתף עמודים באינטרנט? אנשים אוהבים לשתף לינקים, סרטונים, תמונות – אבל עמודים? אני בספק. אבל העובדה היא שאנשים כמו ג'יימס לא פוגשים כל יום ולכן כדאי לבחון את הדברים שלו לעומק. בכל זאת, הבחור מכר ...

קרא עוד »

מדריך שיווק בוידאו – איך לנצל את כוח הפרסום ביוטיוב להגדלת החשיפה?

הידעתם שיוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם? חלקנו מפספסים הזדמנויות לא מעטות לעשות שיווק אפקטיבי ביוטיוב ולקדם סרטוני וידאו באמצעות מספר פעולות אופטימיזציה פשוטות. לצערי זהו אחד מהנושאים שכמעט ולא כוסו כאן כלל בבלוג. לכן, ביקשתי מחברי הבקיא בתחום השיווק בוידאו, איתי ברנר, יחד עם שותפו רון זאבי, לשפוך קצת אור על הנושא ולהרים מדריך מפורט. למה לי בכלל להתחיל עם זה? סקרי Tim האחרונים, אותם סקרים אשר מודדים את רמת החשיפה של אתרי ...

קרא עוד »

מדריך שיווק בפייסבוק – התנ"ך של כל משווק SMO

פרסום ושיווק עסקים בפייסבוק - המדריך המלא

הרשם לבלוג עכשיו וקבל ישירות במייל עדכונים על תכנים חדשים בנושא שיווק בפייסבוק! אחרי הרבה זמן שלא כתבתי לאחרונה מגיע הפיצוי. לפניכם מדריך מקצועי ומושקע מאד שעוסק בשיווק ופרסום בפייסבוק. על המדריך עמל חברי דוד כהן ממיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ המספקת שירותי בניית אתרים, והוא מביא כאן דוגמאות וטיפים מעשיים שיסייעו לכם לקדם את האתר\עסק שלכם ברשת החברתית הפופולארית בעולם. Enjoy and Share! במדריך הבא נסקור את הרשת החברתית הגדולה בעולם ונבחן יכולות יחודיות ...

קרא עוד »

אתיקה ושימוש בטוויטר: איך לצייץ, באיזו שפה לכתוב ומה לא מקובל לעשות [יום ו' – TT10WeeK]

זהו. הגענו לפוסט האחרון והמסכם של שבוע הטוויטר TT10Week, שבמהלכו ראיינתי את עשרת המשתמשים הפופולאריים בישראל לגבי היבטים שונים בנוגע לטוויטר. במהלך השבוע דיברנו על הרבה מאד נושאים חשובים: למה כדאי להצטרף לטוויטר, מה היתרונות והחסרונות שלו, איך לקדם איתו עסקים ואתרים, איך לגרום לאנשים לעקוב אחרי, באיזה כלים ושירותים נלווים מומלץ להשתמש אחרי שמתחילים לצייץ והיום הגענו לחלק החשוב ביותר – אתיקה ומוסכמות. בסופו של דבר, אף אחד לא רוצה להיחשב כספאמר וכל אחד ...

קרא עוד »

כלים ושירותים נלווים לטוויטר – במה הכי כדאי להשתמש? [יום ה' – TT10WeeK]

אנחנו מתקרבים לסופו של שבוע טוויטר TT10Week אותו התחלתי ביום ראשון. הפוסט היומי מוקדש לכלים ושירותים שימושיים לטוויטר שכדאי להכיר. יש מספר שירותים שיכולים משמעותית להקל על השימוש בטוויטר ולהוסיף פונקציונליות שלא קיימת באתר עצמו. שאלתי את המומחים. סביב טוויטר נוצרו הרבה כלים ושירותים נלווים, באיזה הכי כדאי להשתמש ולמה? אוריאל אוחיון (ourielohayon@): "כמובן שאת זה שאני יצרתי Topify , אשר משפר את הדרך בה אתה מתעדכן לגבי עוקבים חדשים ומקל על הדרך בה אתה ...

קרא עוד »

איך לגרום לאנשים לעקוב אחרי בטוויטר ולא להחשב ספאמר? [יום ד' – TT10WeeK]

בהמשך לסדרת TT10Week – שבוע הטוויטר אותה התחלתי ביום ראשון, היום אדבר על אחד הנושאים הקריטיים ביותר לכוח ההשפעה שלכם בטוויטר – כמות העוקבים ואיך לעזאזל מגדילים אותה. בכל פעם שאתם שולחים טוויט, הוא מופיע אצל כל אותם האנשים שבחרו לעקוב אחריכם, לכן ככל שתגדילו את הרשימה ותמקדו אותה – כך המסר שלכם ייחשף בפני יותר אנשים. יחד עם זאת, חשוב לשמור על גבולות הספאם (והם דקים) כי האפקט יכול גם להיות הפוך. איך עושים ...

קרא עוד »

שיווק אתרים בטוויטר – איך תוכלו לקדם את העסק שלכם באמצעות טוויטר? [יום ג' – TT10WeeK]

רוב הקוראים שלי מגיעים מעולם ה- SEO/SEM, משווקי תוכניות שותפים, גרפיקאים, קופירייטרים, בעלי עסקים באינטרנט ובלוגרים. לכן האתגר היומי בפרוייקט שבוע הטוויטר – TT10Week (ראיון יומי שימשך שבוע עם עשרת המשתמשים הפופולאריים בישראל), שהצבתי בפני המשתתפים קשור לסוגיית הקידום באינטרנט. בין אם מדובר באתר פעיל באינטרנט או עסק שעובד אופליין, כיצד (אם בכלל) ניתן לקדם אותו באמצעות טוויטר? "איך אפשר למנף את טוויטר לקידום העסק או האתר שלי"? נדב זלצמן (nadavs@): בנוסף ליתרונות שהסברתי בתשובה ...

קרא עוד »