חדשות קידום אתרים
קידום אתרים » קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל

מנועי החיפוש וגוגל בפרט, הפכו לכלים הפופולאריים ביותר לחיפוש מידע באינטרנט. ככל שהשימוש היומיומי בהם גדל, כך החלו המפרסמים להבין כי מדובר בפרסום ממוקד, שיכול לסייע בגיוס לקוחות חדשים, מכירות ואף חיזוק המותג של העסק. בקטגוריה זו נפרסם מאמרים שעוסקים בקידום אורגני בגוגל (SEO) ונתייחס לנושאים כגון: בניית קישורים, מחקר מילים, מחקר מתחרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש ועוד.

12 שאלות שאני שואל בראיון קידום אתרים (ומה לענות כדי להתקבל)

שאלות בראיון קידום אתרים

מחפשים להתחיל את תפקידכם בעולם ה-SEO או לחילופין מחפשים את האתגר הבא שלכם? לפני שאתם ממשיכים, אני ממליץ בחום לקרוא את המדריך שמסביר מה המעסיקים מחפשים. פבל אמנם כתב אותו כבר ב-2008 (כמעט עשור) אבל הוא עדיין מאד רלוונטי , מלבד אולי התייחסות לנושאים קצת פחות רלוונטיים כמו keyword density או אתרי סימניות. עם זאת, מה שהיה חסר לי במדריך הקודם היה הנושא המקצועי. כן, דובר על מספר נושאים מקצועיים, אך כאמור חלק מהנושאים השתנו ...

קרא עוד »

קידום לוקאלי 2017 מול 2016: האם משהו השתנה? [תוצאות מחקר]

קידום לוקאלי 2017

עד לפני כמה שנים טובות, קידום מקומי (Local SEO) היה בעיקר נחלתם של עסקים בארצות הברית ובמדינות אחרות בעולם. בישראל לא ניכרו סימני הקידום הלוקאלי אלא לפני מספר שנים, כאשר גוגל החלה לשלב את תוצאות המפה גם בתוצאות האוניברסליות בעברית. הקידום הלוקאלי נשען על אלגוריתם נפרד מזה הקשור לקידום האורגני, וכך זה היה במשך שנים רבות. יום אחד החליטה גוגל לאחד קצת בין הסיגנלים של האורגני למקומי, ואת זאת היא עשתה באמצעות עדכון יונה (Pigeon ...

קרא עוד »

הצ'קליסט המקיף והמעודכן לקידום אתרים: 121 בדיקות חובה (גרסת 2017)

צ'קליסט קידום אתרים

כאשר מתחילים לקדם אתר תמיד יש סט קבוע של פעולות ובדיקות שמקדם אתרים עושה. חלק מהפעולות מתבצעות רק פעם אחת בהתחלה וחלק חוזרות על עצמן לאורך כל חייו של פרוייקט הקידום. בקורס קידום האתרים שלנו Askpavel Academy אנחנו מעבירים שיעור שלם על הנושא הזה והחלטתי לפרסם כאן את הצ'קליסט שאותו אנו מעבירים. כרגע הרשימה מכילה 121 בדיקות אבל היא גדלה מדי חודש ונדאג לעדכן אותה על בסיס קבוע. כפי שניתן לראות, הבדיקות מחולקות לפי נושאים ...

קרא עוד »

קידום אתרים הפוך: איקאה משנה שמות מוצרים לחיפושים של בעיות שהמוצרים אמורים לפתור

מוצרים באיקאה עם נפח חיפושים

מותגים שעושים שיווק דיגיטלי כמו שצריך יודעים שכדי לקדם את המוצרים או השירותים שלהם, עליהם לעשות שימוש חכם במילות מפתח. הפונקציה של מילות המפתח היא לגרום לאתר להופיע בתוצאות החיפוש כאשר גולשים מחפשים מילים אלה בגוגל. אך בשבוע האחרון נחשפנו למהלך שיווקי של איקאה שעושה טוויסט מפתיע על הטקטיקה הזאת: ענקית הריהוט השבדית החליטה לקרוא למוצרים שלה על שם שאילתות חיפוש נפוצות בגוגל, והתוצאה משעשעת במיוחד. איקאה מספקת לגולשים תשובות לבעיות שהם מנסים לפתור האם זה ...

קרא עוד »

3 דרכים חצי אוטומטיות לבנות קישורים "מחוץ לקופסא" שלא הכרתם

בניית קישורים יצירתית

איזה התרגשות! כמעט שנה שלא יצא לי לכתוב כאן פוסט מקצועי ואני מודה שזה די חסר לי. מקווה שאצליח למצוא את הזמן לחזור לכתוב קבוע כמו בימים הטובים אז היום נדבר על קישורים…לא משנה כמה גוגל יגידו שההשפעה שלהם יורדת וכמה שהשיח בתעשייה הוא לרעתם, הם עדיין הגורם הכי מכריע באלגוריתם כיום, בטח ובטח שבגוגל ישראל. לפעמים כדי להשיג את הקישורים האיכותיים ביותר צריך לצאת מאזור הנוחות ולחשוב על פתרון הבעיה בדרך אחרת. בפוסט זה ריכזתי כמה שיטות ...

קרא עוד »

3 סיבות למה עדיף לקדם דווקא אתרים קטנים ובינוניים

קידום אתרים קטנים

כמו כל יום ביומו של מקדם אתרים, מתחיל בבדיקת מיקומים. להפתעתי אני מגלה דבר, שאומנם קצת חזיתי אותו מראש, אבל בכל זאת לא ידעתי שיקרה כל כך מהר: אתר חדש לחלוטין עם דומיין בקושי בן 5 חודשים, הצליח להגיע לאותו דף בגוגל בביטוי תחרותי – כמו אתר בן 8 שנים באותה נישה עם פי 28 עמודים, שלא מצליח לזוז משם כבר זמן רב. שני האתרים נמצאים בקידום שלי, אבל דווקא הצעיר והקטן יותר הצליח להגיע למעמדו ...

קרא עוד »

בלי לינקים, בלי תכנים: 9 צעדים שיגרמו לגוגל לתעדף את האתר שלכם

car race

כבר למעלה משנה לא יצא לי לכתוב כאן ואני מצטער על כך מראש. זו הייתה שנה רוויה באתגרים. בשנה האחרונה אני מתגורר במיאמי השמשית לשם עברתי עם התפתחות המיזם החדש שלי אשר עליו אני עובד כבר כשנה וחצי. במקביל, כיוון שהרוב המכריע של הלקוחות שלי נמצא בארה"ב וקנדה, זה רק המחיש את חשיבות המעבר. הפוסט הזה נכתב בעקבות שינויים רבים המתחוללים בגוגל. מדובר בשינויים הקשורים לחווית משתמש, תכנים ולוקליזציה, אשר מובילים אותנו, משווקי האתרים, להתרכז ...

קרא עוד »

9 כלים חינמיים למחקר מילות מפתח שלא כדאי לפספס

keys and keychain

בין אם רק התחלתם לעסוק בקידום אתרים או שאתם כבר ותיקים בתחום, בוודאי תסכימו שמחקר מילות מפתח הוא אחד האלמנטים החיוניים לכל פרוייקט קידום. כמו שמדגים הפוסט שעלה כאן בעבר על טעויות נפוצות בבחירת מילות מפתח, בחירת מילות המפתח הנכונות אינה עניין פשוט, ודורשת זמן, מחשבה ומחקר מעמיק. אחד מהדברים שיכולים לעזור בכך הוא שימוש בכלים טובים למחקר מילות מפתח. בפוסט זה בחרתי להביא לכם 9 כלים חינמיים מובילים שבשימוש נכון ניתן להפיק מהם הרבה מאד מידע ...

קרא עוד »

הוזמנת לראיון למשרת SEO ג'וניור? 8 דברים שלא כדאי לפשל בהם

ראיון למשרת קידום אתרים

במהלך 11 השנים האחרונות ראיינתי עשרות אנשי SEO למשרת Junior, כשאת יכולותיהם של רבים מהם, שהגיעו לא מוכנים, קשה היה להעריך ונאלצתי למסור תשובה שלילית. אחרים, שהשכילו "לעשות שיעורי בית", הגדילו את סיכוייהם באורח דרמטי. הנה כמה כללי עשה ואל תעשה, במיוחד למשרת איש SEO מתחיל. ללמוד לאן הגעת כאשר מדובר בראיון עבודה, חשוב ואפילו חיוני לעשות שיעורי בית על אודות החברה שאליה מגיעים לראיון – הרושם שהדבר מותיר על המראיין הוא קריטי. ראיון עבודה ...

קרא עוד »

7 כלים לקידום אתרים מקומי שיעזרו ללקוחות למצוא אתכם

כלים לקידום אתרים מקומי

בשנת 2016, כאשר לרובינו יש סמארטפון שמלווה אותנו לכל מקום, בכל שעה, לא מפתיע שאנחנו מנצלים אותו כדי לחפש שירותים שונים בסביבתנו: מסעדה בצהרי היום, מכבסה בשכונה או סניף בנק קרוב בו נוכל להוציא כסף. כבר ב-2012 נמצא כי 85 אחוזים מהצרכנים משתמשים באינטרנט כדי למצוא עסקים מקומיים, כך שסביר להניח שהיום האחוזים גבוהים אף יותר. מחקר נוסף, שערכה גוגל ב-2014, העלה כי 3 מתוך 4 צרכנים צפויים לבקר בחנויות מקומיות לאחר שמצאו אותן בתוצאות החיפוש בגוגל. באינפוגרפיקה ...

קרא עוד »