בלוג קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית

ברוכים הבאים לבלוג AskPavel! כאן תוכלו לקרוא על עדכונים וחדשות, מדריכים שימושיים, טיפים פרקטיים ליישום, הנחיות אופטימיזציה ותוכן נוסף בנושא מעולם השיווק באינטרנט - קידום אתרים אורגני (SEO), פרסום ממומן, מדיה חברתית, ווב אנליטיקס ועוד.

3 סיבות למה עדיף לקדם דווקא אתרים קטנים ובינוניים

קידום אתרים קטנים

כמו כל יום ביומו של מקדם אתרים, מתחיל בבדיקת מיקומים. להפתעתי אני מגלה דבר, שאומנם קצת חזיתי אותו מראש, אבל בכל זאת לא ידעתי שיקרה כל כך מהר: אתר חדש לחלוטין עם דומיין בקושי בן 5 חודשים, הצליח להגיע לאותו דף בגוגל בביטוי תחרותי – כמו אתר בן 8 שנים באותה נישה עם פי 28 עמודים, שלא מצליח לזוז משם כבר זמן רב. שני האתרים נמצאים בקידום שלי, אבל דווקא הצעיר והקטן יותר הצליח להגיע למעמדו ...

קרא עוד »

שיווק דיגיטלי באולימפיאדת ריו 2016: אילו מותגים חזרו עם מדליה?

rio-1512644_1920

אולימפיאדת ריו שבדיוק באה אל סיומה סיפקה לנו הקיץ לא מעט רגעים מרגשים, ספורטאים מפעימים (מישהו אמר סימון ביילס?), אירועים שערורייתיים ובעיקר פסק זמן נחוץ מאד מהחום הלוהט שבחוץ, הטרור העולמי, פוליטיקאים מושחתים, יוקר המחיה ושאר צרות. לצד ההתלהבות מהישגיו המרשימים של הגוף האנושי, אירועים בסדר גודל כזה מספקים גם הזדמנות שיווקית מצוינת למותגים, שיכולים לנצל את העובדה שאנשים דבוקים למסכים ולחדשות ולהציע להם את מרכולתם תוך יצירת קישור ביניהם לבין האירועים הספורטיביים של השעה. ...

קרא עוד »

בלי לינקים, בלי תכנים: 9 צעדים שיגרמו לגוגל לתעדף את האתר שלכם

car race

כבר למעלה משנה לא יצא לי לכתוב כאן ואני מצטער על כך מראש. זו הייתה שנה רוויה באתגרים. בשנה האחרונה אני מתגורר במיאמי השמשית לשם עברתי עם התפתחות המיזם החדש שלי אשר עליו אני עובד כבר כשנה וחצי. במקביל, כיוון שהרוב המכריע של הלקוחות שלי נמצא בארה"ב וקנדה, זה רק המחיש את חשיבות המעבר. הפוסט הזה נכתב בעקבות שינויים רבים המתחוללים בגוגל. מדובר בשינויים הקשורים לחווית משתמש, תכנים ולוקליזציה, אשר מובילים אותנו, משווקי האתרים, להתרכז ...

קרא עוד »

סיכום הרצאות מועידת Mad: הכנס הגדול בארץ בתחומי דיגיטל, פרסום, שיווק ותקשורת

Globes MAD 2016

ביום רביעי בשבוע שעבר, קצת אחרי השעה תשע בבוקר, יצא לדרך אירוע המדיה המרכזי של השנה  – כנס 2016 MAD (קיצור ל-Marketing, Advertising, Digital) מבית גלובס. אל אולמות הכנסים המפוארים במרתף של מלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב התנקזו אלפי אנשי מדיה ושיווק ממגוון חברות וארגונים ברחבי הארץ כדי לשמוע על חידושים, אתגרים ותחזיות בכל מה שקשור לשיווק, פרסום ודיגיטל. הכנס כלל שמונה אירועים בסך הכל, שחלקם התנהלו במקביל ורובם כללו מספר הרצאות בזו אחר זו תוך שילוב ...

קרא עוד »

9 כלים חינמיים למחקר מילות מפתח שלא כדאי לפספס

keys and keychain

בין אם רק התחלתם לעסוק בקידום אתרים או שאתם כבר ותיקים בתחום, בוודאי תסכימו שמחקר מילות מפתח הוא אחד האלמנטים החיוניים לכל פרוייקט קידום. כמו שמדגים הפוסט שעלה כאן בעבר על טעויות נפוצות בבחירת מילות מפתח, בחירת מילות המפתח הנכונות אינה עניין פשוט, ודורשת זמן, מחשבה ומחקר מעמיק. אחד מהדברים שיכולים לעזור בכך הוא שימוש בכלים טובים למחקר מילות מפתח. בפוסט זה בחרתי להביא לכם 9 כלים חינמיים מובילים שבשימוש נכון ניתן להפיק מהם הרבה מאד מידע ...

קרא עוד »

All Things Data 2016 – סיכום הרצאות מהכנס השנתי לאוהבי הדאטה וה-CRO

All things data 2016

הכנס השנתי, All Things Data, בתחום הדאטה וה-CRO, יצא לדרכו השנה זו פעם שניה בארץ לאחר הפיילוט המוצלח של שנה שעברה. הכנס נערך בניהולו של שוקי מן – מומחה בתחום האנליזה ושיפור יחס ההמרה. מיקום הכנס היה זהה למיקום של שנה שעברה, אולם סמולרש באוניברסיטת תל אביב, אני אישית מאוהבת במרפסת שיש שם וכמובן באולם רחב הידיים והכסאות הנוחים שהוא מציע. אז מה היה לנו? לאורך הכנס היו 9 הרצאות ותחרות הצגת סטראטאפים עם פנאל שופטים מכובד. הכנס התנהל כולו ...

קרא עוד »

דיבור צפוף: איך מתניעים תהליך של קידום אתרים עם הלקוח?

פגישת התנעה עם לקוח קידום אתרים

  אחרי שדיברתי עם לא מעט אנשי SEO מתקדמים וגם מתחילים כאחד, אני מזהה בעיה דומה אצל כולם, לעשות SEO זה כיף, אבל איך מתחילים? ממה? אל תשחקו אותה, אני מבין שרוב מקדמי האתרים הם "תותחי SEO" ויודעים לקדם ועושים יופי של עבודה בתוצאות החיפוש, אבל בפועל, האם אתם עובדים לפי שגרה מסוימת? כבר דיברתי פעם על "איך נראה יום בחיי מקדם אתרים" אבל, אל תשכחו, אני יועץ לחברות גדולות וקטנות כאחד ואני מזהה בעיות ...

קרא עוד »

גאווה ישראלית: 8 ספרים על שיווק דיגיטלי בעברית שכדאי לכם לקרוא

ספרים שיווק דיגיטלי

הנטייה המודרנית לקבור את ראשנו במסכים משכיחה מאיתנו לעתים את קיומם של ספרים, וחבל. נכון, חלק מהמסכים בהם אנחנו מביטים בשקיקה הם מסכים של קוראים אלקטרוניים כמו קינדל, אבל עבור רבים מאיתנו, קסמם של הספרים המודפסים עדיין לא פג. לצד חסרונותיו של הספר המודפס (כמו כריתת עצים ומחיר גבוה יחסית לספרים דיגיטליים) יש לו גם יתרונות: נוח ונעים יותר להתכרבל אתו במיטה; פעולת הדפדוף היא הפסקה מבורכת מהזזת האצבע על מסכי מגע; לעולם לא נגמרת ...

קרא עוד »

כנס MAD 2016 מבית גלובס – בואו ללמוד על שיווק, פרסום ודיגיטל

כנס MAD 2016

ככל שתחום הדיגיטל מתפשט ומתפתח בישראל, כך אנו צפויים לראות יותר ויותר אירועים שעוסקים בו על כל היבטיו השונים. אחד מאירועים אלה שלא כדאי לכם לפספס הוא ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת הנערכת ביוזמתו של עיתון גלובס. כיום, התקשורת הדיגיטלית משתלטת על כל היבטי חיינו. מי שנולד בשנות ה-2000 לא מכיר מציאות אחרת ואלה מאיתנו שהתבגרו לתוך עידן האינטרנט מתקשים לזכור כיצד תפקדו בלעדיו. התפתחותם של הרשתות החברתיות, מסחר אונליין, עולם האפליקציות, הסמארטפונים והמכשירים ...

קרא עוד »

All Things Data 2016 – כנס האנליטיקס והאופטימיזציה הגדול בישראל [20% הנחה לקוראי הבלוג]

All Things Data 2016

בתור אנשים שעוסקים בשיווק באינטרנט, כולנו מודעים לחשיבות הגדולה שיש לביצועים של הטראפיק שמגיע לאתר. הטראפיק זה משהו שפוגש אותנו בכל מקום אפשרי – אם אנחנו עוסקים בקידום אורגני אנחנו תמיד נעבוד קשה כדי להביא טראפיק מהמילים האיכותיות ביותר, אם אנחנו עושים פרסום בגוגל או בפייסבוק אנחנו תמיד נעבוד כדי להעלות את ה-CTR ולהוזיל את ה-CPC, וכך בכל ערוצי הטראפיק דרכם הגולשים מגיעים לאתרים שלנו. או במילים אחרות – אנחנו תמיד נשאף להביא תנועה שאחוזי ...

קרא עוד »

תודה רבה על השיתוף ! 

עשו לנו לייק ותמיד תהיו מעודכנים: