בלוג קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית

ברוכים הבאים לבלוג AskPavel! כאן תוכלו לקרוא על עדכונים וחדשות, מדריכים שימושיים, טיפים פרקטיים ליישום, הנחיות אופטימיזציה ותוכן נוסף בנושא מעולם השיווק באינטרנט - קידום אתרים אורגני (SEO), פרסום ממומן, מדיה חברתית, ווב אנליטיקס ועוד.

דיבור צפוף: תכלית האתר (תחליט!) – מה הקשר בין מיקוד תוכן למיקומים בגוגל

השפעת מיקום האתר על דירוגים בגוגל

אחד הדברים שאני רואה כמעט בכל תחום ובכל אתר הוא הרצון להתרחב, החל מהנושא הרלוונטי לאתר ועד לנושאים סמנטיים שפחות רלוונטיים ברמה הישירה לאתר, ואז בצורה מאוד מפתיעה, האתר מתחיל לאבד מיקומים. למה זה קורה לנו? הדוגמא שנתתי בסרטון הפעם היא בנושא "הרחקת יונים" אני יכול להגיד לכם שזה לא הנושא שעליו בדקתי את הנושא מקרוב מבחינת AB-TESTING אבל הנושא שאני בדקתי היה נישתי מדיי אז העדפתי לתת דוגמא מתחום יותר מוכר. חיפוש בגוגל יכול ...

קרא עוד »

קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים: 6 עצות שיעזרו לכם למשוך גולשים

קידום אתרים עסקים קטנים

היום כבר אין על כך עוררין: עסקים שמכבדים את עצמם חייב להשקיע בקידום האתרים שלהם. מאידך, ככל שגוגל מפתחת את האלגוריתם שלה ומוציאה עוד עדכונים, וככל שצצות עוד פלטפורמות, אפליקציות, רשתות חברתיות ומכשירים חכמים בהם ניתן לבצע פעולות שיווקיות – עולם קידום האתרים מתקדם ומתרחב ונדרשת השקעה לא מעטה כדאי לעמוד בקצב של כל השינויים ולהישאר בטופ. מדובר בהתמודדות לא פשוטה לחברות גדולות, לא כל שכן לעסק קטן או בינוני. מאחר שמדובר באחד ההיבטים השיווקיים ...

קרא עוד »

שידור חי בפייסבוק: 6 דרכים להשתמש בזה לשיווק אפקטיבי במדיה החברתית

woman-638384_1920

אם אתם עוקבים אחרי ההתפתחות של פייסבוק בשנים האחרונות, לא קשה לראות שהיא לא מהססת להטמיע חידושים טכנולוגיים בפלטפורמה שלה בזמן שהם קורים. ברוב המקרים היא אף משדרגת אותם עם פיצ'רים ייחודיים כדי להציע למשתמשיה יותר ממה שמציעות להם המתחרות שלה. כך גם במקרה של החידוש הנוכחי, Facebook Live Video: שידור וידאו חי שניתן להזרים ישירות ממכשירים ניידים. אם בתחילת דרכה בתחום הווידאו פייסבוק התחרתה בעיקר ביוטיוב, הרי שכעת היא מתחרה בשירותים כמו Periscope של טוויטר ואפליקציית ...

קרא עוד »

דיבור צפוף: איך לבחור חברת בניית אתרים?

בחירת חברת בניית אתרים

כל שבוע אני מנסה לדבר איתכם על עולם הSEO מנקודת מבט של איש ה-SEO, צוות ה-SEO ובכללי, איך עובר יומו של איש SEO במקצוע שלו, אבל הפעם אני רוצה לדבר מנקודת מבט של הלקוח, מישהו שאל אותי לאחרונה "מה אתה מתלהב מהוורדפרס, ג'ומלה וכו', בניתי אתר לאמא שלי בוויקס והוא נראה מדהים" אז לפני שאני מנתק איתו קשר, צילמתי / כתבתי פוסט בנושא. האמת שאני צוחק, אין לי בעיה נגד WIX חלילה או משהו, באמת, יש ...

קרא עוד »

דונלד טראמפ, הילארי קלינטון או ברני סנדרס? ניתוח מהלכי השיווק הדיגיטלי של המועמדים

הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2016

בעידן שבו הכל קורה באינטרנט, לא מפליא שהאינטרנט הוא אחת הזירות העיקריות גם בקמפיינים פוליטיים. אחד הראשונים להבין זאת היה ברק אובמה: הקמפיין שלו לקראת הבחירות לנשיאות ב-2008, שעשה שימוש מסיבי ברשתות החברתיות, הזניק אותו ממעמד של סנאטור לא מוכר הישר אל הטייטל המרשים של הנשיא השחור הראשון של ארצות הברית. המירוץ לנשיאות של 2008 כונה "The Facebook Election", והיה הקמפיין הנשיאותי הראשון לעשות שימוש בהאשטאגים בטוויטר (מי לא זוכר את YesWeCan#?). חוץ מהנשיאות, אובמה ...

קרא עוד »

מה היתרונות של מיקרו אתרים וכיצד ניתן להשתמש בהם לצורך שיווק?

chihuahua-820086_1920

מתי נתקלתם לאחרונה ב-microsite (מיקרו אתר)? מאחר שבשנים האחרונות מאמצי השיווק של מותגים רבים מתרכזים במדיה החברתית, זה עשוי להיראות כאילו אתרים אלה נעלמו מהשטח; אך למעשה הם עדיין חיים ובועטים, ואף עשויים להיות אפקטיביים למדי בשיווק. למי שלא לגמרי בטוח מהם microsites וכיצד הם נבדלים מאתרים רגילים, הנה הסבר. microsite הוא אתר ממותג שמטרתו לקדם מוצר, שירות, אירוע או קמפיין מחוץ לאתר המותג, ולכן הוא גם זוכה לרוב לדומיין משלו. כיאה לשמו, זהו אתר ...

קרא עוד »

דיבור צפוף: איך נראה יום בחיי מקדם אתרים?

סדר יום בחיי מקדם אתרים

בסרטון החדש מסדרת "דיבור צפוף", אפשר לראות איך אני יצרתי לעצמי טיימליין כשקידמתי אתרים בעצמי, טיימליין שבעצם אמור לעשות סדר (עבורי לפחות) איך אמור להראות יום בחיי מקדם אתרים. הציר זמן לשירותכם, בהצלחה. הציר בנוי מ-09:00 ועד 18:00, עובדים יותר? תענוג לכם, סדרו לכם מה אתם עושים. בציר הזמן כתבתי בעצם מה אני עושה בשעות האלו ברמה של כל שעתיים וברמה היומית / שבועית / חודשית / רבעונית. אז בואו נתחיל זמן משימות 11:00 – 09:00 ...

קרא עוד »

כיצד כפתורי ה-Reactions החדשים צפויים להשפיע על שיווק בפייסבוק?

heart-617405_1920

לפני שלושה שבועות טלטלה פייסבוק את חיינו שוב. לאחר שב-2015 היא הציגה בפנינו עדכונים ושינויים כגון תמונת פרופיל מונפשת, אפליקציה להתראות ממוקדות, ופיצ'ר חיפוש חדש, הרשת החברתית פתחה את 2016 עם השקת כפתורי הרגשות (Reactions) החדשים שלה בכל העולם, אחרי שעברו פיילוט מוצלח בספרד ובאירלנד. כעת, ניתן לעשות הרבה יותר מסתם "לייק" לפוסט שהתחברתם אליו: אפשר לבחור באחת התגובות הבאות – "אוהב/ת" (love), "מצחיק" (haha), "מדהים" (wow), "עצוב" (sad) ו"כועס/ת" (angry). השינוי הזה התבקש כבר מזמן: אחרי הכל, ...

קרא עוד »

דיבור צפוף: כמה באמת עולה לקדם אתר?

מחיר קידום אתרים

בגדול? אני מדבר על הפרמטרים שאמורים להרכיב מחירון קידום אתרים בפועל, תמללתי קצת את הסרטון שעשיתי. ברוכים הבאים שוב לדיבור צפוף, הפרק השני בסדרה שלי כאן, והפעם לנושא שמציק לי מאוד מכיוון שאני מייעץ להרבה חברות וכמעט תמיד נתקל באותו מקרה. הלקוח אומר לי "קראתי ל-5,6 חברות קידום אתרים וכל אחת מבטיחה אופטימיזציה, מחקר מילות מפתח ומקדם אותי בפועל, אממה, אחד מבקש 1500 שח בחודש והשני מבקש 7500 ש"ח בחודש" אז אני אנסה לגעת במחירים לפי הדברים שלדעתי הכי ...

קרא עוד »

SEMrush: מערכת מחקר מתחרים שכל מקדם אתרים חייב להכיר [סקירה]

מערכת SEMrush

חלק עיקרי מעבודת קידום האתרים היא לדעת מה המתחרים עושים, השאיפה העיקרית היא ממש להיכנס לתוך הקרביים של האתרים המתחרים ולגלות עליהם את כל ה insights שיוכלו לסייע לכם לתרגם את כל הנתונים של המתחרים לaction items נכונים ומועילים לפרויקט שאתם מקדמים. אז איך מגלים את כל הנתונים האלו? ישנן תוכנות רבות שיוכלו לסייע לכם בחקירת המתחרים ובביצוע מחקר מילות מפתח כדוגמת Keywordtool.io, Keyword Eye ,Planner Keyword של גוגל ועוד. בפוסט הבא אני אציג סקירה ...

קרא עוד »

תודה רבה על השיתוף ! 

עשו לנו לייק ותמיד תהיו מעודכנים: