תגובות פומביות לסטוריז, שדרוג ללייבים ועוד חידושים ליוצרי תוכן באינסטגרם

עומר לייבנזון
אינסטרם לא מפסיקה לחדש, עם כמה עדכונים שהגיעו אלינו בתקופה האחרונה וישנו את הדרך שבה יוצרי התוכן מתקשרים עם הקהל.
עדכונים באינסטגרם

איך אפשר לגוון את הלייבים שלכם? מהן “תגובות ציבוריות בסטורי”? למה שיתופים לפוסט הם כל כך חשובים, ומה אינסטגרם עושה בנושא? על כך ועוד נרחיב במאמר הבא, עם החידושים של אינסטגרם.

סטרימינג באמצעות תוכנת צד-שלישי

לאינסטגרם יש כעת פיצ’ר חדש הזמין למשתמשים שיש להם חשבון מקצועי בפלטפורמה. הפיצ’ר מאפשר לבעלי חשבונות מקצועיים לשדר סטרימינג בשידור חי באמצעות תוכנת צד שלישי (כמו OBS), ובבכך ליצור לייבים יותר מגוונים ומעניינים. במקום שיוצרי התוכן יהיו מוגבלים ליכולות הלייב הקיימות באינסטגרם, שכוללות רק את הצילום האותנטי – כעת יוצעו אפשרויות מתקדמות וגמישות יותר עבור יוצרי תוכן מקצועיים. הגישה לביצוע הפעולה תתבצע דרך הכלי Live Producer.

תגובות לסטורי

אינסטגרם השיקה תכונה חדשה בשם “Hype Comments”, המאפשרת לכל משתמש להגיב על סיפור של מישהו אחר כאשר התגובה גלויה לכולם. תוספת זו, המאפשרת לקבל תגובות גלויות לכל הצופים בסטורי, מגיעה לאחר יותר משנה מהיום שבו הפלטפורמה הציגה את האופציה לסמן “לייק” בסטורי כאשר הוא גלוי לכולם. משתמשים שמעדיפים שלא ייכתבו תגובות גלויות על הסטורי שלהם, יוכלו לחסום את התכונה דרך ההגדרות. הפיצ’ר החל לצאת ב-5 בדצמבר ומאז הוא מתרחב לכל העולם בהדרגה.

הפיצ’ר הזה מביא עמו לא מעט חששות, שכן יש שיאמרו שהמהות של הסטורי היא להיות בעל אופי פרטי יותר מסרטוני “רילס” או פוסטים. החשש המרכזי הוא שהגדרות הפרטיות אצל פרופילי אינסטגרם פרטיים, שמגדירות את האפשרות הזו כברירת מחדל, עשויות להוביל לכך שמשתמשים יחשפו ללא כוונה את הסטורי שלהם למעורבות ציבורית שאינה רצויה.

ספירת כמות שיתופים לפוסט

מעכשיו, יהיה ניתן לראות את מספר הפעמים שפוסט שותף לכל המשתמשים. התכונה הזו בעבר הייתה זמינה למותגים וליוצרים, אך כעת היא מתרחבת לכולם. מספר השיתופים יוצג ליד סמל מטוס הנייר, ועם זאת התכונה זמינה רק עבור חלק מהחשבונות.

החשיבות של שיתופים באינסטגרם היא גבוהה ביותר, יש שיגידו שאפילו יותר חשוב לדאוג שאנשים ישתפו את הפוסטים מאשר יגיבו עליהם או יסמנו בלייק. עצם השיתוף בסטורי או דרך כל אמצעי אחר, חושף את הפוסט לעוד עשרות או מאות אנשים נוספים (תלוי בגודל החשבון), ומתוך אותם אנשים – עוד אנשים נחשפים ומשתפים גם הם, וכך מניעים כדור שלג שהופך את הפוסט לויראלי. לכן, ככל שלפוסט יהיו יותר שיתופים, בדרך כלל זה יהיה קשור גם לויראליות הסרטון וכפועל יוצא, גם לצמיחת חשבון האינסטגרם של היוצר.

לקריאת הידיעה המקורית ב-SocialMediaExaminer

תגיות רלוונטיות: אינסטגרםרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
52
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
27
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
101
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
81
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
97
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105089
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100762
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99916
מדיה חברתית
בן אורן
87826
קידום אתרים
דנה רוזן
82478
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.