אינסטגרם חושפת כפתור שיאפשר לקבל התראה על תוכן חדש בעמוד

עומר לייבנזון
כך העוקבים שלכם לעולם לא יחמיצו פוסט: הכירו את מדבקת ה-Notify, שמשפרת את המעורבות בתוך האפליקציה.
אינסטגרם NOTIFY

הפעמון הידוע של יוטיוב, שמופיע לצד כפתור ה”הירשם כמנוי” – עכשיו מגיע גם לאינסטגרם. יוצרי תוכן כעת, יוכלו לקבל חשיפה רחבה הרבה יותר ולעורר מעורבות בקרב קהל העוקבים האדוקים ביותר, כדי שיהפכו באופן שיטתי וסדור מ”עוקבים” ל”מעריצים”.

אז מהי התכונה הזו? הכפתור החדש יאפשר למשתמשים לבחור לקבל התראות על תכנים ספציפיים באפליקציה ולדאוג שאותם תכנים יגיעו אליהם על מנת שלא יפספסו. זה נותן מענה לבעיה שקיימת היום באינסטגרם, והיא שיוצרי התוכן פעמים רבות רוצים להזמין את העוקבים ללייב בשעה מסוימת, להגרלה או כל פעילות אחרת – אך ליוצרי התוכן אין כל ודאות שהעוקבים שצריכים לקבל את ההתראה אכן יקבלו אותה. כפתור ה-Notify נועד כדי לגשר על הבעיה הזו.

שיפור האינטרקציה בין היוצרים לעוקבים

ב-2024, יוצרי התוכן כבר מתמודדים עם אתגר חדש, עקב הצפה של יוצרי תוכן ומגמות שונות שמתרחשות, כמו הכניסה לעידן של “כלכלת יוצרים”. נראות התוכן בפלטפורמה, הפכה לאתגר קשה לגישור בשל שינוי בהרגלי הגלילה בפלטפורמה של המשתמשים ומגבלות אלגוריתמיות. לכן, התעורר הצורך בכפתור שמספק ליוצרי מעין “קו ישיר” לתקשורת עם קהל היעד האדוק ביותר שלהם.

כך אדם מוסרי, מנכ”ל אינסטגרם הסביר את הסיבה לפיצ’ר:

“אף אחד לא מגיע לכל העוקבים שלו כשהוא מפרסם, בעיקר משתי סיבות: אחת, רבים מהעוקבים לא יפתחו את האפליקציה באותו היום, והשנייה, למי שכן נכנס יש הרבה יותר פוסטים לראות מהזמן שיש להם לבזבז. לא ניתן לגלול מספיק למטה כדי להגיע לכל פוסט”.

את המדבקה יוצרי התוכן יכולים להדביק בסטורי, בדרך קלילה ומשתלבת טבעית בתוכן:

מדבקת NOTIFY

אופציה חדשה ליוצרי תוכן שמעוניינים להתבלט מעל השאר

מדבקת ה-Notify תאפשר ליוצרי התוכן שמעוניינים לבלוט, להיות הראשונים שיופיעו ויקבלו את מירב תשומת הלב בקרב קהל היעד של לקוחותיהם. אנשי שיווק, יוכלו לקבל קהלים חמים הרבה יותר, ובכך לשפר את התפוצה וההשפעה של הקמפיינים שלהם. מצד בעלי העסקים, ניתן יהיה להבטיח שהמוצר/השירות שהם מוכרים תמיד יישאר בראש סדר העדיפויות של לקוחותיהם – ובנוף התחרותי, זה דבר חשוב יותר מתמיד.

אין ספק שהאופציה החדשה עומדת לחולל מהפכה באופן שבו יוצרים ואנשי שיווק מתקשרים אחד עם השני – הקהל יהיה מעורב יותר ומעודכן יותר מתמיד.

לקריאת הידיעה המקורית ב-Social Media Today

תגיות רלוונטיות: אינסטגרםרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
63
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
36
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
119
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
90
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
121
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105117
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100788
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99947
מדיה חברתית
בן אורן
87835
קידום אתרים
דנה רוזן
82485
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.