איזה תוכן עובד טוב בלינקדאין? מחקר חדש מצביע על מגמות

עומר לייבנזון
בשנים האחרונות נוספו והוסרו פיצ'רים שונים, ובינתיים מחקר שבוצע על-ידי Social Insider הפך מתוקשר במיוחד בתעשייה לאור חשיפתו לנתונים מעניינים על סוגי התוכן בלינקדאין, ומידת המעורבות שהם יוצרים.
לינקדאין תכנים עם מעורבות

לינקדאין נחשבת לאחת הפלטפורמות המשמעותיות עבור אנשי מקצוע ועסקי B2B, עם שיעור מעורבות שצמח ב-44% בשנים האחרונות. מדובר בנתון משמעותי, בעיקר לאור העובדה ששיעור המעורבות בפלטפורמות חברתיות אחרות דווקא צנח. דווקא בגלל ההתנהגות ההפוכה של הפלטפורמה, המחקר הפך מעניין במיוחד – מחקר שעשוי להצביע לנו על מגמות בעולם העסקי. הנתונים הבאים, כולם מתבססים על מחקר מעמיק של Social Insider, אז בואו נצלול לעומק ונגלה כיצד כל אחד ואחת מאיתנו יכולים להגביר את החשיפה והמעורבות בחשבון הלינקדאין שלנו על ידי רתימת הכוח של סוגי התוכן המובילים ברשת החברתית.

תמונות וטקסט קצר אל מול טקסטים ארוכים

רוצים לקבל יותר לייקים ותגובות? שתפו תמונות מרובות עם תיאורים קצרים. ככלל, פוסטים עם מספר תמונות זוכים למספר התגובות והלייקים הממוצע הגדול ביותר בלינקדאין (4 ו-45 בהתאמה). פוסטים הכוללים מספר תמונות ביחד עם תיאורים קצרים (עד 19 מילים) מגדילים את המעורבות אף יותר. הנתונים הללו מדגישים לא רק את היתרון בפרסום פוסטים עם מספר תמונות, אלא את גם את החשיבות של אורך הטקסט הנלווה להן ושמירה על תמציתיות. אולי בגלל זה, היה ניתן לראות אנשי שיווק רבים זועמים על ההחלטה להסיר את הקרוסלה מלינקדאין.

הפורמט שמביא לשיעור המעורבות הגבוה ביותר בלינקדאין: סקרים

סקרים זוכים לשיעור המעורבות הגבוה ביותר בלינקדאין בשנת 2024, עם ממוצע מעורבות של 9.5%. סקרים הם גם הפורמט החביב ביותר על האלגוריתם, ובדרך-כלל הם מופיעים לפני סוגים אחרים של פוסטים וזוכים לחשיפה גדולה באופן יחסי. סקרים מייצרים מעורבות בשל האינטראקטיביות המובנית שבהם, אך היוצרים יכולים להשתמש בהם גם כדי לאסוף מידע ולקבל פידבק משמעותי מקהל הלקוחות שלהם.

ממוצע חשיפות בלינקדאין
מקור: Social Insider

פורמט התוכן שזוכה לשיתופים הרבים ביותר: סרטוני וידאו

לא מפתיע שסרטוני וידאו זוכים למספר השיתופים הגדול ביותר בלינקדאין (3 שיתופים בממוצע). הנתונים נכונים במיוחד לגבי סרטונים שמתפרסמים בפרופילים עם קהל גדול של 100 אלף עוקבים ויותר. אז נכון שיש פורמטים שיוצרים מעורבות גבוהה יותר, אבל סרטונים יסייעו לכם להגיע לחשיפה לקהלים חדשים, ולכן כדאי לשקול שימוש גם בהם.

לסיכום

גילינו שפורמטי התוכן המובילים בלינקדאין בשנת 2024 הם תמונות מרובות, סקרים וסרטוני וידאו:

  • פוסטים עם מספר תמונות ותיאורים קצרים זוכים למעורבות הגבוהה ביותר.
  • סקרים הם הפורמט המועדף על האלגוריתם של לינקדאין ומביאים לחשיפה רחבה.
  • סרטוני וידאו זוכים למספר השיתופים הגבוה ביותר, בעיקר בחשבונות עם קהל גדול.
  • שימוש בפורמטים אלו יעזור לכם להגביר את החשיפה, המעורבות והשיתופים של התוכן שלכם בלינקדאין.

לקריאת הידיעה המקורית ב-Social Insider

תגיות רלוונטיות: לינקדאיןרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
43
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
94
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
76
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
79
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
47
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105188
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
100030
מדיה חברתית
בן אורן
87849
קידום אתרים
דנה רוזן
82500
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.