פייסבוק מציגה את “הסרטון האופקי” – כשהרילס מקבל גמישות

עומר לייבנזון
פייסבוק השיקה נגן וידאו חדש, גמיש ומותאם יותר במסך מלא, המשפר את חווית המשתמש ואת הפיד בקרב המשתמשים ומציע לאנשי השיווק הזדמנויות חדשות ליצירת תוכן בצורות שונות.
פורמט סרטונים חדש בפייסבוק
Facebook Newsroom

במהלך שמשנה את כללי המשחק, פייסבוק מציגה נגן וידאו חדש במסך מלא, שמחולל מהפכה באופן שבו משתמשים מקיימים אינטרקציה עם תוכן וידאו בפייסבוק. בזכות העדכון, תוכלו לקבל עיצוב אחיד לכל הסרטונים בפייסבוק. זה כולל את הצפייה בסרטוני ה”רילס”, בסרטונים ארוכים יותר ואת התוכן בשידור חי, מה שמספק חווית וידאו חלקה. יוצרי תוכן שישתמשו בפיצ’ר החדש, יכולים כעת למנף כל סרטון ולשפר את מעורבות הצופים בתוכן.

פיצ’רים עיקריים

העדכון האחרון של פייסבוק, כולל נגן וידאו רב-תכליתי במסך מלא, אשר מסתגל לכל פורמטי הוידאו, והמשמעותי ביותר: סרטונים אופקיים בלחיצה על “מסך מלא”. בסרטונים ארוכים יותר, מתוך הנחה שהצופים לא תמיד מעוניינים לצפות בסרטון באופן רציף, בפייסבוק הוסיפו שני כפתורים, שמאפשרים להריץ את הסרטון 10 שניות קדימה או אחורה – לניווט קל ומהיר. העדכון מבטיח שהמשתמשים ייתקלו בהמלצות וידאו רלוונטיות יותר המותאמות לתחומי העניין שלהם, מה שעבור היוצרים עשוי ליצור עוד יותר חיבור עם קהל היעד ודרך חדשה לחיזוק הקשר עם הקהילה. או כמו שנמסר ממטא:

“בתוך נגן הווידאו המשודרג במסך מלא, נקבל גם המלצות משופרות לסרטונים בכל האורכים שאנו חושבים שסביר להניח שתהנו מהם על סמך תחומי העניין שלך. לדוגמה, אנו עשויים להמליץ ​​על ריל שנותן לך השראה לשגרת איפור יומיומית מהירה או סרטון הדרכה ארוך יותר על שיפורי בית בעצמך מבעלי בתים מנוסים.”

צפיה בסרטונים לרוחב בפייסבוק
Facebook Newsroom

למה הסרטונים האופקיים כל כך משמעותיים?

בכל הרשתות החברתיות, יחד עם הסרטונים הקצרים מסתמנת לה גם מגמה הפוכה – משתמשים שרוצים לצרוך סרטונים ארוכים יותר, בעלי עומק רב יותר. לא מזמן הודענו על העידוד המוצהר של טיקטוק לסרטונים ארוכים יותר, ונראה שזו מגמה גם בשאר הרשתות החברתיות. סרטונים ארוכים מכילים מסרים עמוקים יותר, והם מאפשרים ליוצרים לחבר יותר את המשתמשים אל החוויה, מה שגורם לזיכרון חזק יותר של המותג, העסק או של היוצר עצמו. לכן, פעמים מסוימות יהיה יותר קל להעביר את המסרים במסך רחב, ממש בדומה לסרטוני יוטיוב – שהם מטבעם סרטונים ארוכים יותר בדרך כלל.

הייחודיות בפייסבוק, היא שכעת אותו סרטון יוכל לתפקד גם כסרטון רילס מאונך, וגם כסרטון שנראה לרוחב – מה שמאפשר גמישות רבה יותר, הן למשתמשים והן ליוצרים.

לקריאת הידיעה המקורית במטא

תגיות רלוונטיות: פייסבוקרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
30
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
72
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
69
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
75
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
44
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105167
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
100001
מדיה חברתית
בן אורן
87845
קידום אתרים
דנה רוזן
82496
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.