X מסירה את האפשרות להסתיר את סימון הוי הכחול

עומר לייבנזון
פלטפורמת X מודיעה על הסרת האפשרות להסתיר את סימון הוי הכחול, במהלך שמעורר תמיהה ותסכול בקרב משתמשים רבים. מה עומד מאחורי העדכון החדש, ומה המשמעות עבור היוצרים?
טוויטר בלו - וי כחול לעסקים

מאז רכישת טוויטר על ידי אילון מאסק, הפיכתה לפלטפורמת X ועד השקת ה”וי הכחול” בתשלום, חווה הפלטפורמה שינויים רבים. שינוי משמעותי נוסף התרחש לאחרונה, כאשר משתמשים רבים קיבלו התראה על ביטול האפשרות להסיר את סימון ה-V הכחול מחשבונותיהם. שינוי זה חל על כלל סוגי החשבונות, הן פרימיום והן רגילים.

מהפכת הסימון הכחול ב-X

הצעד החדש מגיע שבועות ספורים לאחר שפלטפורמת X החלה לחלק הטבות למשתמשים משפיעים במיוחד. משתמשים שלהם למעלה מ-2,500 עוקבים משלמים קיבלו מינוי חינם של X Premium וסומנו באופן אוטומטי בוי כחול. משתמשים עם מעל ל-5,000 חשבונות מאומתים בקהל העוקבים שלהם קיבלו גם הם את הסימון, בתוספת מינוי חינם של X Premium+.

המאבק על יוקרתו של הוי הכחול

סימון הוי הכחול אישר את זהותם של עיתונאים, ידוענים ומותגים. במרוצת הזמן הפך הוי הכחול לסמל לאותנטיות, ולמידע מהימן. הסימון החל לאבד מערכו כשפלטפורמת X החלה להעניק אותו גם למשתמשים בתוכנית הפרימיום, כלומר בתמורה לתשלום ובצעדים שעוררו מחלוקת רבה כמו העדיפות שמקבלים מחזיקי ה”וי” בתגובות. סיבה נוספת לערעור מעמדו של הוי הכחול הן המחלוקות שנוצרו סביב הפלטפורמה מאז רכישתה על-ידי מאסק. לאור השינויים הללו, משתמשים רבים העדיפו להסתיר כליל את הסימן. ביטול האפשרות להסתיר את הסימון כעת, נעשית ככל הנראה כצעד נגד, שנועד להחזיר לסימון את יוקרתו באופן מלאכותי. בנוסף, נראה שב-X מקווים שהצעד החדש יגדיל את הרווחים ממנויים בתשלום.

בין שקיפות לפרטיות – איך השינוי ישפיע על שיווק בפלטפורמה?

השינוי עורר תגובות מעורבות בקרב משתמשים. ישנם המברכים על צעד זה, בטענה שהוא יגביר את השקיפות ויפחית התפשטות של מידע כוזב וחשבונות בוטים. אחרים, לעומת זאת, מביעים חשש מפגיעה בפרטיות וביכולתם לשלוט בנראות שלהם בפלטפורמה. נכון לעכשיו, לא ברור מהן ההשלכות ארוכות הטווח של שינוי כזה. ייתכן ש-X תציג בהמשך אפשרויות נוספות להתאמה אישית של סימון ה-V הכחול, אך לא פורסמו עד כה הודעות רשמיות בנושא.

לקריאת הידיעה המקורית ב-Social Media Today

תגיות רלוונטיות: טוויטררשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
36
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
81
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
70
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
77
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
132
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105176
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
100023
מדיה חברתית
בן אורן
87847
קידום אתרים
דנה רוזן
82497
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.