וי כחול לעסקים: מטא משיקה צורה חדשה של תכנית האימות שלה

עומר לייבנזון
מטא משיקה את תכנית האימות ("וי כחול") שהושקה בפברואר האחרון בגרסה העסקית - עם פונקציות חדשות לעסקים, כאשר ניתן להצטרף החל מ-$21.99 לחודש.
וי כחול לעסקים
מקור: Meta Newsroom

בתחילת השנה מטא הכריזה על השקת תכנית האימות ליוצרי תוכן, ולפני זמן קצר דיווחנו בבלוג על התרחבות של תכנית האימות לעולם. מדובר על צעד שנועד להקל על אנשים, בדגש על יוצרי תוכן לבנות קהילות ולבסס את הנוכחות שלהם יותר בקלות באינסטגרם או בפייסבוק.

בשבוע האחרון, מטא מכריזה על הרחבה בתכנית האימות שלה – וי כחול בגרסה העסקית. כעת כל עסק יוכל להציג את עצמו באמצעות מעטה של אמינות מוגברת, וה”וי הכחול” החדש יביא עמו מספר תכונות חדשות, הרלוונטיות לבעלי עסקים. התכונה תיכנס לאפליקציות אינסטגרם, פייסבוק ווטסאפ. בואו נראה מה זה אומר עבורנו וכיצד זה נוגע לאנשי השיווק בפלטפורמות האלו.

מה יקבלו בעלי העסקים?

השינויים של ה”וי הכחול” העסקי באים לידי ביטוי במספר מישורים:

  • תג “מאומת” – עבור מי שפעיל באינסטגרם קשה שלא להיתקל מפעם לפעם בפרופילים מזויפים המחקים פרופילים של בעלי עסקים, שאנשים יוצרים למטרות תרמית והונאה. לכן, בתכנית כל עסק שנרשם לתכנית זוכה ב”תג מאומת”, מה שמשמש כמעין חותמת אותנטיות, המאשרת למשתמשים שהעסק הזה הוא אכן אמיתי. התג משרה אמון בלקוחות פוטנציאליים, מכיוון שכך, הם יכולים להיות בטוחים שהם מקיימים אינטרקציה עם העסק האמיתי ולא עם זיוף או מתחזה.
  • ניטור התחזות – ניסו להתחזות לחשבון שלכם? התכנית העסקית החדשה תציע ניטור התחזות פרואקטיבי. זה אומר, שמטא תנסה לזהות ולהפחית עבורכם ניסיונות של אחרים להתחזות, או לעשות שימוש לרעה בשם המותג או בזהותו של העסק באחת מהפלטפורמות.
  • יחס מועדף מבחינת נראות – הפרופילים העסקיים יקבלו עדיפות בתוצאות החיפוש ובהמלצות המופיעות בחלונות ההצעות למיניהם (כגון “דפים נוספים שעשויים לעניין אותך”), מה שמגדיל את הסבירות לגילוי העסק על ידי לקוחות פוטנציאליים.
  • שירות לקוחות משופר בווטסאפ – עסקים המחזיקים בחשבון עסקי בווטסאפ, יקבלו תכונות פרימיום נוספות כדי להקל על שירות הלקוחות. תהיה להם את היכולת ליצור למשל, דפי ווטסאפ תדמיתיים על העסק שיהיו פתוחים ציבורית גם לאנשים שמעולם לא יצרו איתם תקשורת.

כמה זה עולה?

התמחור לתכנית האימות מתבצע בכמה רמות, כדי לתת מענה לצרכים והעדפות עסקיות שונות. אלו האפשרויות המוצעות נכון להיום:

  • מנוי לפלטפורמה אחת – עבור עסקים שמעוניינים להירשם לתכנית רק עבור פלטפורמה אחת, למשל רק אינסטגרם או רק פייסבוק – העלות תהיה 21.99$ לחודש. אם תרצו שהתכנית תהיה זמינה גם בנייד, העלות תהיה מעט גבוהה יותר – 27.99$ לחודש.
  • מנוי משולב – עבור עסקים המעוניינים לקבל נוכחות מאומתת גם בפייסבוק וגם באינסטגרם, המנוי יעלה 34.99$ לחודש, והחבילה המוצעת תהיה מקיפה יותר הכוללת אפשרויות פרימיום שתקפות ל-2 הפלטפורמות.

לגבי ווטסאפ, מצוין כי השינוי עדיין לא נכנס לתוקף, אך גם היא תצטרף למודל המנוי הזה בעתיד. מודל התמחור שמשולב יחד איתה עדיין לא נקבע.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של מטא

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
20
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
113
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105078
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100714
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99814
מדיה חברתית
בן אורן
87812
קידום אתרים
דנה רוזן
82476
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

2
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.