קידום אתרים » פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט

מעת לעת, מתפרסמות בכלי התקשורת השונים כתבות על כך שהנתח האינטרנטי בעוגת הפרסום גדל. תהיתם למה? קיימים אפיקים רבים באמצעותם ניתן לפרסם ולשווק שירותים ומוצרים, אולם פרסום באינטרנט מתאפיין במספר יתרונות בולטים – אפשרות למדוד את יעילותו של כל מהלך בצורה מדוייקת ולהפיק יחס עלות תועלת טוב יותר, המסלול בו עובר לקוח פוטנציאלי מרגע החשיפה ועד לרגע הרכישה מסתכם בקליקים ספורים, יכולת לפנות לכל קהל, בכל מקום בעולם ובכל עת ועוד. בקטגוריה זו נביא בפניכם את קשת האפשרויות הקיימות בתחום הפרסום באינטרנט (על מגוון יתרונותיהן וחסרונותיהן), כלים לבניית קמפיין פרסום אפקטיבי באינטרנט ולמדידת ביצועיו של קמפיין הפרסום שלכם.

מדריך הטמעת המספר הווירטואלי של גוגל באתר למדידת אפקטיביות של פרסום ממומן

phone laptop

עבור מפרסמים רבים בזירה הדיגיטלית, מדידת אפקטיביות הפרסום היא ערך עליון. לדוגמה, אם אתם מריצים קמפיין ממומן בגוגל AdWords, תרצו ודאי לדעת כמה גולשים שהגיעו אל דף הנחיתה שלכם, בסופו של דבר התקשרו אליכם. המרות מסוג שיחת טלפון עדיין שולטות בענפים רבים ממספר סיבות: גולשים מעדיפים לדבר עם בן אנוש. הלקוחות מעדיפים לקבל מענה ישיר ומיידי מפאת דחיפות הנושא, או בגלל שהם פשוט חסרי סבלנות. גם כאשר משאירים פרטים בטופס "צור קשר", נציגי החברות לא תמיד ...

קרא עוד »

איך להטמיע קוד מעקב שיחות מהאתר בקמפיין ממומן בגוגל ולהישאר שפוי? המדריך המלא

telephone

אם אתם עוסקים בפרסום בגוגל, אתם ודאי מכירים ומשתמשים בשתי ההמרות הבאות, שנמצאות בניהול קמפיינים בגוגל AdWords: מילוי פרטים בטופס צור קשר בדף הנחיתה ע"י הגולשים שיחות טלפון שהגיעו לבית העסק כתוצאה מהפרסום הטמעה של קוד המרות מסוג צור קשר נחשבת לפשוטה יחסית. לרוב את הקוד מטמיעים בעמוד תודה בלבד. במידה שאין עמוד תודה, התהליך מורכב קצת יותר. אך כדי לספור כמה גולשים הקליקו על מספר הטלפון בדף הנחיתה אליו אתם מפנים תנועה מגוגל אדוורדס, ...

קרא עוד »

מפרסמים ברשת המדיה של גוגל? אלו סוגי הפילוחים שאתם חייבים להכיר

bull's eye

רשת המדיה של גוגל – Google Display Network או בראשי תיבות, GDN – היא רשת מעניינת ביותר המאפשרת פרסום יזום באתרים רבים, החברים בתכנית השותפים של שטחי הפרסום, Google AdSense. הרשת מציעה מגוון רחב של פילוחים שיעזרו לכם למצוא את הקהל הרלוונטי ביותר עבור המוצר או השירות אותו אתם מקדמים. בכדי לחסוך לכם ניסוי וטעייה שעלולים לשתות לכם את התקציב, הכנתי את המדריך הבא שיסייע לכם להבין טוב יותר את רשת המדיה של גוגל ואת הפילוחים ...

קרא עוד »

איך לבחור סוכנות פרסום דיגיטלי – המדריך המלא

בחירת סוכנות פרסום דיגיטלי

דילמה מרכזית שעולה אצל מפרסמים רבים היא "איך אני בוחר את סוכנות הפרסום הדיגיטלי/PPC (תשלום על פי הקלקה) המתאימה ביותר לצרכים שלי"? אמ;לק – בסוף כנראה תבחרו את סוכנות הדיגיטל שלכם על פי הקשר האישי וקארמה טובה ביניכם. מדריך זה בא לעשות סדר בתחום ולהסביר את הדרך בה יש להגדיר דרישות, צורות תגמול מקובלות בשוק, דגשים בניהול קמפיינים, שמירה על המידע של המפרסמים, שאלות מרכזיות שיעזרו למפרסמים לבחור את הסוכנות המתאימה ביותר עבורם ועוד. החזון ...

קרא עוד »

למה רימרקטינג היא אסטרטגייה שיווקית שסטארטאפים חייבים לאמץ

רימרקטינג לסטארטאפים

רימרקטינג (או שיווק-מחדש, כפי שזה מכונה לעתים קרובות) הפך לאסטרטגיה פופולרית בעולם השיווק. בבסיסה, סוג של פרסום מקוון, המאפשר לכם להציג מודעות ספציפיות יותר למשתמשים שכבר ביקרו באתר שלכם, כאשר הם גולשים ברשת, ופוטנציאל להגדיל באופן דרמטי את ייצור הלידים שלכם, לקדם את ההחזר על השקעה (ROI) ולהביא לצמיחת החברה שלכם. אם אתם רוצים לקרוא יותר על רימרקטינג אתם מוזמנים לקרוא במאמר הזה. אני רוצה לכתוב יותר על איך סטארטאפים יכולים וצריכים להשתמש ברימרקטינג כחלק ...

קרא עוד »

עשה זאת בעצמך: כך תחשב בדיוק מתי להתחיל לעשות אופטימיזציה לקמפיין

מתי לעשות אופטימיזציה

בפוסטים הקודמים גילינו דרך חדשה להתגבר על המיתוסים שלא כל-כך עוזרים לנו בשאלת "מתי להתחיל לגעת בקמפיינים". שיווקנו למילה "קניית ביטוחי רכב", קפצנו לחברת שבבי מחשב סינית וחזרנו להקים קמפיין של תכשיטי זהב בארץ. למדנו שהשערת האפס שלנו היא בעצם יחס ההמרה שאנחנו משערים שיש ל-Keyword מסוימת, וכדי לשלול את אותה ההשערה, אנחנו יכולים להשתמש בנוסחת ניסויי ברנולי (לאחר אופטימיזציה): בהסתברות כמעט וודאית של 95% הצלחנו לפתור תרגילים עם השערת אפס ומצב של מספר קליקים ...

קרא עוד »

על ברנולי, לוגים, והנוסחה הסודית שתטיס את ביצועי קמפיין האדוורדס שלכם לשמיים

אופטימיזציה לקמפיינים באדוורדס

לפני מספר שבועות דיברנו על השאלה הנצחית "מתי להתחיל לעשות אופטימיזציה", על מיתוסים שקיימים ברשת ובין משווקים אינטרנטיים, ולמה אף אחד מהמיתוסים הללו לא נותן לנו תשובה מספיק טובה ואומר לנו באופן חד-ערכי מתי מותר לנו להתחיל לשנות את ה-Bid של Keyword מסוים שאנחנו מפרסמים עליו. דיברנו על הסקה סטטיסטית – על כלל האוכלוסייה (כל האנשים שאנחנו רוצים לפרסם להם), ועל קבוצת המדגם (הקליקים שכבר קנינו מה-Keyword שמייצגת את כלל האוכלוסייה שלנו). דיברנו על השערת האפס – שהיא ...

קרא עוד »

המיתוסים על Bidding בגוגל ואיך סטטיסטיקה היסקית תעזור לנו לעקוף אותם

מיתוסים על בידים בגוגל

הפוסט שלי הוא לא עונש עבורכם, בגין התנהגות רעה. הוא אולי יהיה קצת אנליטי ומעט טכני – אבל הוא יקדם את הקמפיין שלכם, ל-Level מקצועי, הרבה יותר. אני זוכרת שאחד העובדים הראשונים שגייסתי לחברה שלי, נורא התבאס כשלימדתי אותו מתודות לאופטימיזציה. "הלכתי ללמוד שיווק בגלל שאני שונא מתמטיקה" הוא אמר. כמה חודשים לאחר מכן, הוא בא אלי והודה שלהריץ קמפיינים ב-Google Adwords בלי נוסחאות מתמטיות שקול בערך לרכיבה על אופנוע בעיניים עצומות. היום- זה כבר ...

קרא עוד »

שיפור המרות אחרת ממה שתכננתם: כך תמדדו תוצאות טובות יותר בפרסום עם מיקרו המרות

מיקרו המרות

אז אנחנו יודעים לעשות שיווק. וממשיכים ללמוד ולהחכים. אבל שיחות כמו זו מתקיימות מדי יום, ואולי עלינו לשאול את עצמנו למה. למה עדיין: נציג סוכנות השיווק: "ראיתם את התוצאות של הקידום הממומן?" לקוח: "כן" הנציג: "ראית את יופי של עבודה בסושיאל ובסרצ'?" לקוח: מגרד את הראש ולא עונה הנציג: "למה אתה מהסס?" לקוח: "פשוט מאוד. אני רוצה שיצאו לי 120 קניות מפייסבוק ועוד 100 מגוגל בשבוע. בחנות אני עושה 400 מכירות ביום. לא יודע למה ...

קרא עוד »

פרסום באאוטבריין – כל מה שצריך כדי לעשות קמפיין מוצלח לתכנים שלכם

פרסום ממומן באאוטבריין

אתם קוראים מאמר ב-YNET, ובסופו מגיעות אליכם מספר המלצות למאמרים נוספים, רובן המלצות מתוך האתר אך על המלצה אחת רשום "מרחבי הרשת". האם זה מפריע לכם לקרוא את התוכן במידה והוא מעניין אתכם? סביר להניח שלא. תחום זה נכלל תחת Content Marketing ונחשב לאחד התחומים החמים ביותר בשיווק היום. הוא מתבסס על הרעיון של יצירה והפצה של תכנים רלוונטיים ומעניינים במטרה לחזק אהדה ומודעות למותג, להגדיל את התנועה לאתר החברה, לייצר לידים ובסופו של דבר, להגדיל הכנסות. ...

קרא עוד »

שתפו את הפוסט עם חברים