קידום אתרים » שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי

השיווק הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהצלחה של כל עסק, אשר מעוניין להגיע לקהל לקוחות רחב. אבל איך עושים זאת? ממה מתחילים? מה הכי נכון לעסק שלי? קטגוריה זו תכלול פוסטים העוסקים בכלל ההיבטים של שיווק דיגיטלי: עמודי נחיתה, דיוור אלקטרוני, שיווק בוידאו, מסחר אלקטרוני, כתיבה שיווקית, שיווק בסלולאר, שיווק באמצעות תוכן, אסטרטגיה שיווקית ועוד.

מחפשים שיווק אפקטיבי? בנו קהילה וירטואלית

rubber ducks

קשה מאוד לשווק עסק או מוצר חדש, במיוחד בתחילת הדרך כשיש אפס מודעות לקיומו. כמות הרעש בעולמנו הנוכחי היא בלתי נגמרת והתחרות על תשומת הלב של אנשים/גולשים/לקוחות הולכת והופכת קשה. אז מה עושים? אופציה אחת היא להשקיע כסף. המון המון כסף, שיקנה עבורכם את הספוטים האסטרטגיים ביותר: טלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות. אם אין לכם כמה מיליונים כנראה שתבחרו באופציה של פרסום דיגיטלי, אבל גם פה המגוון מבלבל ולא תמיד זול כמו שנדמה. למשל ניקח שאלה ...

קרא עוד »

שיווק דיגיטלי באולימפיאדת ריו 2016: אילו מותגים חזרו עם מדליה?

rio-1512644_1920

אולימפיאדת ריו שבדיוק באה אל סיומה סיפקה לנו הקיץ לא מעט רגעים מרגשים, ספורטאים מפעימים (מישהו אמר סימון ביילס?), אירועים שערורייתיים ובעיקר פסק זמן נחוץ מאד מהחום הלוהט שבחוץ, הטרור העולמי, פוליטיקאים מושחתים, יוקר המחיה ושאר צרות. לצד ההתלהבות מהישגיו המרשימים של הגוף האנושי, אירועים בסדר גודל כזה מספקים גם הזדמנות שיווקית מצוינת למותגים, שיכולים לנצל את העובדה שאנשים דבוקים למסכים ולחדשות ולהציע להם את מרכולתם תוך יצירת קישור ביניהם לבין האירועים הספורטיביים של השעה. ...

קרא עוד »

סיכום הרצאות מועידת Mad: הכנס הגדול בארץ בתחומי דיגיטל, פרסום, שיווק ותקשורת

Globes MAD 2016

ביום רביעי בשבוע שעבר, קצת אחרי השעה תשע בבוקר, יצא לדרך אירוע המדיה המרכזי של השנה  – כנס 2016 MAD (קיצור ל-Marketing, Advertising, Digital) מבית גלובס. אל אולמות הכנסים המפוארים במרתף של מלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב התנקזו אלפי אנשי מדיה ושיווק ממגוון חברות וארגונים ברחבי הארץ כדי לשמוע על חידושים, אתגרים ותחזיות בכל מה שקשור לשיווק, פרסום ודיגיטל. הכנס כלל שמונה אירועים בסך הכל, שחלקם התנהלו במקביל ורובם כללו מספר הרצאות בזו אחר זו תוך שילוב ...

קרא עוד »

גאווה ישראלית: 8 ספרים על שיווק דיגיטלי בעברית שכדאי לכם לקרוא

ספרים שיווק דיגיטלי

הנטייה המודרנית לקבור את ראשנו במסכים משכיחה מאיתנו לעתים את קיומם של ספרים, וחבל. נכון, חלק מהמסכים בהם אנחנו מביטים בשקיקה הם מסכים של קוראים אלקטרוניים כמו קינדל, אבל עבור רבים מאיתנו, קסמם של הספרים המודפסים עדיין לא פג. לצד חסרונותיו של הספר המודפס (כמו כריתת עצים ומחיר גבוה יחסית לספרים דיגיטליים) יש לו גם יתרונות: נוח ונעים יותר להתכרבל אתו במיטה; פעולת הדפדוף היא הפסקה מבורכת מהזזת האצבע על מסכי מגע; לעולם לא נגמרת ...

קרא עוד »

דונלד טראמפ, הילארי קלינטון או ברני סנדרס? ניתוח מהלכי השיווק הדיגיטלי של המועמדים

הבחירות לנשיאות ארצות הברית 2016

בעידן שבו הכל קורה באינטרנט, לא מפליא שהאינטרנט הוא אחת הזירות העיקריות גם בקמפיינים פוליטיים. אחד הראשונים להבין זאת היה ברק אובמה: הקמפיין שלו לקראת הבחירות לנשיאות ב-2008, שעשה שימוש מסיבי ברשתות החברתיות, הזניק אותו ממעמד של סנאטור לא מוכר הישר אל הטייטל המרשים של הנשיא השחור הראשון של ארצות הברית. המירוץ לנשיאות של 2008 כונה "The Facebook Election", והיה הקמפיין הנשיאותי הראשון לעשות שימוש בהאשטאגים בטוויטר (מי לא זוכר את YesWeCan#?). חוץ מהנשיאות, אובמה ...

קרא עוד »

מה היתרונות של מיקרו אתרים וכיצד ניתן להשתמש בהם לצורך שיווק?

chihuahua-820086_1920

מתי נתקלתם לאחרונה ב-microsite (מיקרו אתר)? מאחר שבשנים האחרונות מאמצי השיווק של מותגים רבים מתרכזים במדיה החברתית, זה עשוי להיראות כאילו אתרים אלה נעלמו מהשטח; אך למעשה הם עדיין חיים ובועטים, ואף עשויים להיות אפקטיביים למדי בשיווק. למי שלא לגמרי בטוח מהם microsites וכיצד הם נבדלים מאתרים רגילים, הנה הסבר. microsite הוא אתר ממותג שמטרתו לקדם מוצר, שירות, אירוע או קמפיין מחוץ לאתר המותג, ולכן הוא גם זוכה לרוב לדומיין משלו. כיאה לשמו, זהו אתר ...

קרא עוד »

שיווק דיגיטלי – המאמר היחיד שצריך לקרוא כדי להבין איך זה עובד באמת

מדריך שיווק בדיגיטל

בלעדית ל- Ask Pavel: פרק שלם מתוך הספר "שיווק בעידן דיגיטלי" של אתגר שפיבק וירון אחר. אנחנו בטח מסכימים על כך שיש כמות עצומה של כלים, שיטות, טקטיקות, ערוצים וידע המקיף את מה שאנחנו כוללים תחת ההגדרה 'שיווק דיגיטלי'. אם נוסיף לכך את העובדה שבכל יום אנחנו למדים דברים חדשים וזוכים להכיר כלים או טכנולוגיות עדכניות, ושלרוב כל אחד מאיתנו מבין במה הוא הכי טוב, בין אם זה SEO, PPC, תוכן וכו' – לקחנו על ...

קרא עוד »

קידום אפליקציות בחינם: מדריך ASO מקוצר עם 10 טיפים שימושיים

קידום אפליקציות

בנית את אפליקציית המובייל המושלמת, שכרת מעצבים ומפתחים מהשורה הראשונה, בחנת אותה על משתמשים פוטנציאלים, קיבלת מחמאות ואתה בטוח שאתה מוכן להשקה. האפליקציה זוכה לעלות לחנויות של אפל וגוגל וכעת אתה מחכה להורדות שצפויות להגיע, אך הזמן חולף לאיטו והאחרונות אינן מגיעות. תסריט מעין זה הוא מנת חלקן של רובן המכריע של האפליקציות אשר עולות לחנויות האפליקציות. אחת הסיבות אשר תורמות לכישלונן של אפליקציות היא במידה רבה חוסר התאמה לחנויות האפליקציות. לכן, אנו שמחים להציג ...

קרא עוד »

איך לבנות מהלכי תוכן במדיה? 3 טיפוסים של שיח ברשת

shutterstock_304818494_opt (2)

מה עושים עם כל הכלים והפורמטים ברשת? מדברים במהלכים. שנת 2016 היא שנת ה-cross media וזה משפיע על התוכן שיש לייצר. קבלו 3 טיפוסים קטגוריים של מהלכי תוכן. אז היתה לי בעיה במצגת. היו לי את כל הכלים כדי להביא קריאייטיב מנצח, רעיונות לשיתופי פעולה ברשת ופינות לפייסבוק. ובכל זאת משהו לא התחבר: נותרתי עם מצגת של כלים, מחירים ושיטות הפצה. כל רעיון קריאטיבי נשאר בגדר "גג".  חסר היה חוט מקשר בין כל הפורמטים ואפשרויות התוכן השיווקי ...

קרא עוד »

איך התאמה למובייל השפיעה על קידום אתר מסחר אלקטרוני (קייס סטאדי)

קידום אתר סחר אלקטרוני באמצעות התאמה למובייל

כיום ברור יותר מתמיד ששיפור חוויית המשתמש באתר, כזה שמוביל לשיפור במדדים כמו Bounce Rate, זמן טעינה, זמן שהייה ממוצע באתר וחזרת גולשים שביקרו בעבר, הינו גורם מרכזי שמשפיע באופן מהותי על דירוגי האתר במנועי חיפוש ובראשם גוגל. כשחושבים על זה, הגיוני שכך יהיה וגם כך יישאר מכיוון שהמדדים הללו משקפים בסופו של דבר את שביעות רצון הגולשים מהאתר, ואם הגולשים שבעי רצון, גוגל שבעת רצון. גוגל לא מרבה לדבר לאחרונה על גורמים המשפיעים על ...

קרא עוד »

תודה רבה על השיתוף ! 

עשו לנו לייק ותמיד תהיו מעודכנים: