קידום אתרים » שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי

השיווק הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהצלחה של כל עסק, אשר מעוניין להגיע לקהל לקוחות רחב. אבל איך עושים זאת? ממה מתחילים? מה הכי נכון לעסק שלי? קטגוריה זו תכלול פוסטים העוסקים בכלל ההיבטים של שיווק דיגיטלי: עמודי נחיתה, דיוור אלקטרוני, שיווק בוידאו, מסחר אלקטרוני, כתיבה שיווקית, שיווק בסלולאר, שיווק באמצעות תוכן, אסטרטגיה שיווקית ועוד.

איך תוכלו לשכנע את המבקרים בחנות הווירטואלית שלכם לקנות מכם?

חנות תקליטים

זרימת משתמשים, אחוז נטישה וזמן שהיה באתר הם גורמים חשובים לשיפור אחוז ההמרה בחנות הווירטואלית שלכם, אבל זה לא שחור או לבן. כלומר, זמן שהיה ארוך לא תמיד מוביל להמרות. לפעמים מדובר בהתלבטות או בלקוח שלא השתכנע שעליו לרכוש את המוצר. אז אם לדוגמה הלקוח שהה 10 דקות בדף המוצר או הקטגוריה ולא ביצע רכישה, זה אמנם נתון יפה לגוגל אנליטיקס, אבל במציאות מדובר בחוויית משתמש לא מספיק טובה. הרי בסופו של דבר, הצלחת המכירות ...

קרא עוד »

TVM – מיזם חדש יספק הצצה בוידאו לתעשיית הדיגיטל הישראלית (+ סרטון על אנגורה מדיה)

TVM מדברים שיווק דיגיטלי

זה לא סוד ששיווק דיגיטלי הוא אחד המקצועות התוססים, החדשניים והדינאמיים ביותר בעולם בשנים האחרונות ובארץ בפרט. דניאל כהנוב, מרצה ומשווק באינטרנט וותיק, יחד עם רועי קודשי שגם הוא מתעסק בשיווק דיגיטלי עם וותק רב, זיהו את ההזדמנות, החליטו להרים את הכפפה והקימו את TVM – מדברים שיווק דיגיטלי עם אנשי הדיגיטל של ישראל. קבוצת הפייסבוק שלהם ובהמשך גם האתר, הולכים לכלול תוכן וידאו שיופק ברמה הגבוהה ביותר. הם יספקו הצצה למשרדי פרסום וסוכנויות דיגיטל ויחשפו טיפים ...

קרא עוד »

ועידת MAD 2017: הסיכום המלא עם עיקרי ההרצאות, הדוגמאות והמסקנות

ועידת MAD 2017

יום רביעי ה-12 ביולי, 9 בבוקר, דיוויד אינטרקונטיננטל. ועידת MAD של 2017 יצאה לדרך וצוות AskPavel היה שם כדי לסקר את אחד הכנסים הגדולים ביותר לשיווק, פרסום, דיגיטל ומה שביניהם. אם הייתם, כנראה שתיהנו להזכר ואם פספסתם, הנה לכם סקירה של האירועים הבולטים, אבל לפני הכל, בואו נכנס קצת לאווירה עם פרומו תוצרת הישראליות: אז כן, היו גרפים והיו סלבס מעולם השיווק והיה עוד הרבה מעבר. הכנס השנה עמד בסימן הטרנספורמציה הן של המותגים, הן של ...

קרא עוד »

מלחמת גוגל ב-Fake News עולה שלב: אאוטבריין וטאבולה על הכוונת

חדשות קידום אתרים

לפני קצת יותר מחצי שנה, האינטרנט רעש וגעש בשל תגלית מכעיסה במיוחד: חיפוש השאלה בגוגל "האם השואה התרחשה" (did the holocaust happen), הוביל לאתרים ניאו-נאצים ומכחישי-שואה בתוצאות הראשונות. יזם האינטרנט (והבוס שלי בזמנו), אסף פז, החליט שזה ממש לא בא לו טוב. הוא פצח בפרויקט שמטרתו להדיח את אחד האתרים הללו מראש התוצאות. אתר חדש באנגלית נבנה, והצטרפתי לחבורה של כמה אנשי דיגיטל מכובדים – כולם כאחד תרמו מהידע והניסיון שלהם. תוך שבועיים בערך הצלחנו ...

קרא עוד »

איך לקדם סרטונים בתוצאות החיפוש של יוטיוב?

קידום ביוטיוב

רגע, לפני הכל, אתם ידעתם שהאתר הפופולרי ביותר לשיתוף תכני וידאו התחיל בכלל כאתר הכרויות? לא, לא המצאתי את זה. ככה יוטיוב נראתה בשנת 2005: הרעיון היה שהמשתמשים יעלו קטע שבו הם מספרים על עצמם וכך ייחשפו זה לזה ויפתחו שיח, במידה ומצאו עניין באדם שדיבר אליהם. למשל: כן, פשוט ככה. אגב, לא אמרתי אבל למעשה צפיתם הרגע בווידאו הראשון שאי פעם עלה ליוטיוב. כמו שאתם יכולים לנחש, זה לא בדיוק תפס. כנראה שלא היינו בשלים ...

קרא עוד »

9 טעויות בניהול משבר הרשת של יונייטד איירליינס

המשבר של יונייטד איירליינס

המשבר של יונייטד איירליינס יילמד כאחת מאבני הדרך של הרשת החברתית. מדובר בקייס סטאדי שיהיה שם לצד האירוע המיתולוגי של דומינוס ואירוע הגיטרה השבורה של… יונייטד. כן, חברת התעופה האמריקנית שוב גילתה שהממזרים שינו את החוקים, כי באמצעות סמארטפון המכיל מצלמה, חיבור לאינטרנט וקהל זמין ורלוונטי (שנמצא ברשת החברתית), בעלי המניות שלה יכולים להפסיד המון כסף. האירוע שהחל בניסיון להוריד נוסעים מטיסה לאחר הזמנת יתר (אובר בוקינג) לא צלח והתגלגל לאלימות שתועדה בטלפונים החכמים של ...

קרא עוד »

איך תשתמשו בסרטוני הסברה (Explainer Videos) לשיווק העסק שלכם?

popcorn and gummy bears

כיום כולנו רעבים למידע ותשובות כאן ועכשיו – מידע שיקלע לשורת החיפוש וייתן מענה יעיל לשאלות שלנו. אנחנו מעדיפים להשקיע את זמננו בקריאת אינפוגרפיקה וצפייה בסרטונים על פני קריאת טקסט ארוך ומייגע. לכן, לסרטוני הסברה יש תפקיד משמעותי בהעברת מידע ללקוחות על מוצרים ו/או שירותים של העסק, ותפקידם רק הולך ומתפתח. אז אלו סוגי סרטונים קיימים, מה יכול להתאים לעסק שלכם והאם כדאי לכם להשקיע בהפקת סרטון כזה? מהם סרטוני הסברה? סרטוני הסברה הם סרטוני אנימציה ...

קרא עוד »

השוואת 15 כלי פופאפים לאיסוף לידים שיעזרו להמיר גולשים שמתכוונים לנטוש

מערכות לאיסוף לידים ופופאפים

אתם יכולים להגיד עליהם מה שאתם רוצים, בשורה התחתונה: פופ-אפים מגדילים את כמות ההמרות. זו עובדה. אז נכון, אפשר להתווכח על הגודל, על המיקום ואפילו על התזמון שלהם, אבל בשום פנים ואופן לא על התועלת ואם אתם מחפשים לשפר את הביצועים, להוסיף עוד משתמשים לרשימת התפוצה ולהגדיל מכירות – עד סוף המאמר, כבר תדעו בדיוק מה אתם צריכים לעשות. יש כיום בשוק מגוון רחב של כלים לקידום אתרים שמבטיחים להשאיר את הגולשים באתר ולהוביל אותם במשפך ...

קרא עוד »

מחפשים שיווק אפקטיבי? בנו קהילה וירטואלית

rubber ducks

קשה מאוד לשווק עסק או מוצר חדש, במיוחד בתחילת הדרך כשיש אפס מודעות לקיומו. כמות הרעש בעולמנו הנוכחי היא בלתי נגמרת והתחרות על תשומת הלב של אנשים/גולשים/לקוחות הולכת והופכת קשה. אז מה עושים? אופציה אחת היא להשקיע כסף. המון המון כסף, שיקנה עבורכם את הספוטים האסטרטגיים ביותר: טלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות. אם אין לכם כמה מיליונים כנראה שתבחרו באופציה של פרסום דיגיטלי, אבל גם פה המגוון מבלבל ולא תמיד זול כמו שנדמה. למשל ניקח שאלה ...

קרא עוד »

שיווק דיגיטלי באולימפיאדת ריו 2016: אילו מותגים חזרו עם מדליה?

rio olympics logo

אולימפיאדת ריו שבדיוק באה אל סיומה סיפקה לנו הקיץ לא מעט רגעים מרגשים, ספורטאים מפעימים (מישהו אמר סימון ביילס?), אירועים שערורייתיים ובעיקר פסק זמן נחוץ מאד מהחום הלוהט שבחוץ, הטרור העולמי, פוליטיקאים מושחתים, יוקר המחיה ושאר צרות. לצד ההתלהבות מהישגיו המרשימים של הגוף האנושי, אירועים בסדר גודל כזה מספקים גם הזדמנות שיווקית מצוינת למותגים, שיכולים לנצל את העובדה שאנשים דבוקים למסכים ולחדשות ולהציע להם את מרכולתם תוך יצירת קישור ביניהם לבין האירועים הספורטיביים של השעה. ...

קרא עוד »

שתפו את הפוסט עם חברים