מטא מפתחת מעל 20 דרכים שונות לשימוש ב-AI בתוך האפליקציות

עומר לייבנזון
מטא: "אנחנו מבצעים ניסויים על יותר מ-20 דרכים שבהן ה-AI יוכל לשפר את חווית המשתמשים בפייסבוק, אינסטגרם, מסנג'ר ו-ווטסאפ"
Meta AI - בינה מלאכותית באפליקציות מטא
מקור: Meta Newsroom

רק לאחרונה הצהרנו על כך שמטא הכריזה על פריצת הדרך הבאה בעולם ה-AI, עם המשקפיים החכמות שמאפשרות כניסה לעולם וירטואלי אשר רותם את ה-AI לטובת תקשורת חלקה יותר בין בני האדם. בנוסף לנושא העתידני, גם האפליקציות יחוו שיפור משמעותי. בתחילת שנת 2024, מטא הכריזה שהיא שמה לעצמה למטרה 20 דרכים שבהן ה-AI ייכנס לתוך כל האפליקציות שלה, באופנים שונים. מטא עצמה לא חשפה את כל 20 הדרכים, אך יש כמה פיצ’רים שנמצאים בפיתוח כבר זמן רב – וכעת הם יוצאים לשימוש בתוך האפליקציות במגוון מקומות. בואו נסקור כמה מהפיצ’רים השימושיים במיוחד:

ליצור תמונות בצ’אט עם החברים

למטא כבר זמן רב יש ממשק יצירת תמונות משלה שנקרא Imagine. בדומה לפלטפורמות אחרות שמאפשרות יצירת תמונות בבינה מלאכותית, גם כאן זה עובד די דומה: כותבים בתוך תיבת הטקסט מה בדיוק אנחנו רוצים ליצור (מומלץ בפירוט ככל האפשר), ומנוע ה-AI פשוט ייצור את זה בשבילנו. המטרה של מטא היא “להפוך את ה-AI שלנו למהנה וחברתי אפילו יותר”, כלשונם. ולכן, תתווסף תכונה חדשה בצ’אט בשם Reimagine – תכונה של יצירת תמונות ב-AI, שנועדה לשם השעשוע בין חברים, קצת בדומה למדבקות בווטסאפ.

בצ’אט קבוצתי, זה הופך להיות אפילו יותר מגניב: אם פרסמנו תמונה שיצרנו ב-AI, חבר אחר בקבוצה יוכל ללחוץ לחיצה ארוכה על התמונה וליצור את אותה תמונה בסגנון קצת אחר. אפשר לראות בדוגמה כאן איך שינו את המיקום של ההיפופוטם על ידי הודעת טקסט פשוטה:

תמונה שנוצרה על ידי Imagine של Meta AI
מקור: Meta Newsroom

הפיצ’ר יהיה זמין גם במסנג’ר של פייסבוק וגם באינסטגרם. מדובר בכלי בעל פוטנציאל רב ליצירת מעורבות עם קהל היעד שלכם בדרך אותנטית וקלילה.

רילס בהתאמה אישית להעדפותיכם

מאז שיצא פורמט “הסרטון הקצר” בטיקטוק, הוא עבר התפתחויות רבות וגם יצא לו מתחרה – הרילס. בהתחלה, המשתמשים פחות אהבו את פורמט הרילס אך עד היום האלגוריתם שלו השתפר והשתכלל בצורה מהירה במיוחד, בין היתר על ידי הכלים שפיתחה מטא להתאמת הסרטונים להעדפות המשתמש באמצעות שימוש בבינה מלאכותית ובכלים נוספים. דו”ח חדש של חברת Emplifi כבר מצא שהסרטונים הארוכים כיום אפילו מתפקדים יותר טוב ברילס מאשר בטיקטוק, עובדה מדהימה במיוחד. אז מטא ככל הנראה יודעת כיצד להתאים את סרטוני הרילס להעדפות המשתמשים, וכאן בדיוק בה לידי ביטוי יתרונה הגדול – עכשיו תוכלו לחפש סרטונים ומטא תתאים לכם את הסרטונים שהיא מאמינה (או יותר נכון, האלגוריתם מאמין) שיהיו הכי רלוונטיים לתיאור שלכם.

כיום, כשאנחנו רוצים לדעת עוד בנושא מסוים, רוב האנשים יפנו לגוגל. אך במטא אומרים לנו:

“לפעמים זה לא מספיק פשוט לקרוא על משהו – אתם רוצים לראות אותו או לחוות אותו דרך יותר מאשר טקסט. סרטוני הרילס מאפשרים לכם לעשות בדיוק את זה. הם מהווים דרך מצוינת לגלות תוכן חדש, להתחבר ליוצרים ולמצוא השראה. ועכשיו, אנחנו מתחילים להפעיל רילס גם בצ’אטים של Meta AI”.

 

רילס בזמן צ'ט
מקור: Meta Newsroom

עזרה בכתיבת פוסטים

יש לא מעט בעלי עסקים שהיו מעידים על עצמם שהם מתקשים בכתיבת פוסטים, שזה “עקב האכילס” שלהם – כמו שרבים נוהגים להגדיר זאת. אך היום, הבעיה הזו אולי תהפוך להרבה יותר קלה בזכות ה-AI. כלי כתיבה באמצעות בינה מלאכותית שמטא תכניס לתוך תיבת כתיבת הפוסטים, תעזור לאנשים לשתף תובנות בצורה מורחבת יותר ולכתוב פוסטים הרבה יותר בקלות. אגב, לא מדובר רק בפוסטים עסקיים. אפילו ניסוח שאלות בקבוצות מקצועיות או תפעול של קבוצות פייסבוק יכול להפוך לקל יותר בזכות ה-AI המובנה. הכלי, ככל הנראה לא נועד כדי להחליף את בני האדם בכתיבת הפוסטים אלא רק להיות שם לעזר – להציע הצעות בהתאם לדרך שבה התחלנו לנסח את הפוסט, או לנושא שעליו אנחנו רוצים לכתוב.

כתיבת פוסט באמצעות AI
מקור: Meta Newsroom

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של מטא

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
20
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
113
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105077
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100714
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99814
מדיה חברתית
בן אורן
87812
קידום אתרים
דנה רוזן
82476
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.