יוטיוב שופינג משתדרגת עם פיצ’רים חדשים ליוצרים ומותגים

עומר לייבנזון
יוטיוב משדרגת את חוויית הקניות בפלטפורמה עם כלים חודשים ליוצרים, כולל קולקציות מוצרים בהתאמה אישית, תוכנית שותפים ותיוג מוצרים בקלות.
יוטיוב שופינג
מקור: Youtube Blog

חדשות טובות למשתמשים ב-YouTube Shopping – בהמשך לכלים חדשים ליוצרים, יוטיוב כעת מוסיפה כלים כלים חדשים לשדרוג חוויית הקניות בפלטפורמה. עכשיו, תוכלו להציג את המוצרים האהובים עליכם באופן ייחודי, ליצור שיתופי פעולה עם מותגים מצליחים ולגלות כיצד לשפר את חוויית הקניות עבור המשתמשים שלכם, תוך מקסום הרווחים.

קולקציות שופינג, שיווק שותפים ותיוג מוצרים בקלות

יוטיוב מדווחת על צמיחה של 25% בזמן הצפייה בסרטוני שופינג בפלטפורמה בשנת 2023. על רקע הצמיחה, היא משיקה פיצ’רים חדשים למותגים ויוצרי תוכן בתחום:

  • קולקציות שופינג (Shopping Collections): קולקציות הן פיצ’ר חדש ביוטיוב שופינג המאפשר ליוצרים להציג את המותגים האהובים עליהם בצורה ייחודית ומושכת. באמצעות יצירת קולקציות להשראה, תוכלו לאסוף ולהציג מוצרים שונים תוך התמקדות בסגנון ספציפי, או בסוג מסוים של בגדים (לדוגמה: “עיצוב ציפורניים לקראת האביב” או “איפור בסגנון פרפי”). הקולקציות יופיעו ברשימת המוצרים שלכם, בעמוד החנות ובתיאור הסרטון. נכון לעכשיו, ניתן לייצר את הקולקציות באפליקציית הסטודיו בסמארטפון, אך בעתיד הקרוב הפיצ’ר יושק לשימוש גם בדסקטופ.
  • הצעות חדשות לשיווק שותפים: יוטיוב משיקה תוכנית שיווק שותפים חדשה, שתאפשר ליוצרי תוכן להתחיל בשיתופי פעולה עם מותגים ומעצבים. במסגרת התוכנית תוכלו להציע קוד קופון והנחות בלעדיות לצופים, וגם לקבל מוצרים להתנסות וסקירה. תוכנית השיווק תהיה פשוטה לשימוש ותוכלו לגשת אליה ישירות מאפליקציית יוטיוב.
  • תיוג מוצרים רבים בלחיצת כפתור: הפיצ’ר החדש יאפשר ליוצרים לתייג מוצרים בסרטונים קודמים בספריית הוידאו שלהם, בלחיצת כפתור אחת. מדובר בפיצ’ר משמעותי שיאפשר לכם להפיק רווחים מתוכן ישן שעדיין נהנה מתנועת צופים, בלי יותר מדי השקעה מצדכם.
  • אינטגרציות נוספות: יוטיוב ממשיכה להוסיף אינטגרציות לפלטפורמות שונות. כעת, גם Fourthwall מצטרפת לרשימה.

Animated graphic of YouTube Shopping Collections tab

הקרב על שוק הקניות באונליין – יוטיוב נגד טיקטוק

חנויות ביוטיוב נחשבות לפיצ’ר חדש יחסית בפלטפורמת הוידאו הפופולרית. החנויות למעשה מאפשרות ליוצרי תוכן ובעלי עסקים להקים חנות וירטואלית ישירות בתוך ערוץ היוטיוב שלהם, ודרכה למכור מוצרים דיגיטליים ופיזיים לקהל היעד. ההשקה של הפיצ’רים החדשים ביוטיוב יוצאת לפועל כשברקע טיקטוק מרחיבה את אחיזתה בשוק. לפי דיווחים שונים, “החנות של טיקטוק” (Tiktok Shop) שואפת להגדיל את נתח השוק שלה בארה”ב עד ל-17.5$ מיליארד דולר בשנה הקרובה. יהיה מעניין לגלות כיצד הפיצ’רים החדשים של יוטיוב ישפיעו על שוק הקניות האינטרנטי, ומי תנצח בקרב הענקים – יוטיוב או טיקטוק. כך או כך, לנו כמפרסמים בפלטפורמות כדאי להתעדכן בכלים החדשים כדי להגדיל את המכירות.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של יוטיוב

תגיות רלוונטיות: יוטיוב
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
97
ניהול קהילה
עומר לייבנזון
126
קידום אתרים
עומר לייבנזון
115
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
160
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105710
תוכן וקופירייטינג
שי משען
101125
פרסום באינטרנט
דוד כהן
100403
מדיה חברתית
דנה רוזן
82541
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.