סיכום שבועי בבלוג – 30-07-10

פבל ישראלסקי

סיכום שבועי בנושאי קידום אתריםלהלן עדכון לגבי כל הדברים החדשים שפורסמו כאן בבלוג במהלך השבועיים האחרונים. מדי שבוע אני מציג כאן לנוחותכם את כל הידיעות החדשותיות ואת כל השאלות האחרונות שנשאלו (מכיוון שהם לא כלולים בעדכונים האוטומטיים למי שרשום).

רוצה לקבל עדכון כזה כל שבוע? הרשם חינם וקבל מדי שבוע למייל חדשות SEO וטיפים לשיפור האתר שלך.

מה התחדש בעולם קידום האתרים בשבועיים האחרונים?

  • גוגל תתריע על בעיות זחילה מרובות מהרגיל באתר שלכם – פיצ’ר חדש ב- Google Webmaster Tools יאפשר לכם לקבל התרעה חדשה בשם sitenotice, כאשר מספר השגיאות שבהם ייתקל הגוגלבוט בעת סריקת האתר שלכם יגדל.
  • חזית החיפוש החדשה של יאהו ובינג – יאהו ובינג מאחדים כוחות ומעלים בשיתוף פעולה את האתר SearchAlliance. במסגרת שיתוף הפעולה יאהו תטפל במפרסמים גדולים וסוכנויות קידום, בעוד שמייקרוסופט תהיה אחראית על המפרסמים עצמם. האם לגוגל יש סיבה לחשוש?
  • הממשל האמריקאי יפקח על אופן הפעולה של גוגל מקרוב – עיתון ה- NY Times הציע שהממשך האמריקאי ייפקח מקרוב אחרי האלגוריתם של גוגל, בגלל הטענה שלגוגל עשוי להיות אינטרס לקדם את המוצרים של עצמה בתוצאות החיפוש לפני המתחרים.
  • לאחר חמש שנים אושר פטנט של גוגל למעקב עכבר – גוגל כעת יכולה לעקוב אחרי תזוזת העכבר שלכם בתוצאות החיפוש. כמו כן, ייעשה מעקב גם אחרי תזוזת העכבר על המודעות בקישורים הממומנים. ההנחה היא שלא רק קליק יכול להעיד על רצון הגולש אלא גם תזוזת עכבר.
  • מהנדס בגוגל שוב “מודה” בהטיית תוצאות – שאלת השאלות שתמיד עולה שוב ושוב – האם גוגל משנים ידנית את תוצאות החיפוש? אז במקרה הזה נפלט למהנדס בגוגל במהלך ראיון לעיתון The Financial Times, כי גוגל מפעילה קבוצת אנשים שמשנים את התוצאות במקרים בהם יש חשד לספאם.

>> עוד חדשות קידום אתרים

אילו שאלות נשאלו השבוע?

פינת השאלות הוקמה בכדי לספק תשובות מיידיות לשאלות שלכם. אם אתם מרגישים שאתם יכולים לעזור לאחרים, הרשמו למערכת (זה לוקח פחות מדקה) ותתחילו לענות על שאלות שעדיין לא נענו. כמובן שככל שעונים על יותר שאלות מקבלים ניקוד ובהתאם חשיפה בדף המשתמשים – להלן 20 מקדמי האתרים המובילים עד כה במתן עזרה לאחרים.

אלו השאלות שנשאלו בשבועיים האחרונים:

>> עוד שאלות ותשובות על קידום אתרים

אילו פוסטים נכתבו בבלוג?

השבוע כתבתי פוסט שמדבר על נושא שכנראה רובכם מכירים (לרע) – הורדת קישורים ללא התרעה מוקדמת. אז למי שפספס או שכח מוזמן לבדוק: נמאס לכם שמורידים לכם קישורים? כך תוכלו לעקוב אחריהם. אם יש לכם רעיונות נוספים כיצד ניתן לעקוב אחרי קישורים, אתם מוזמנים לכתוב בתגובות.

נכתב על ידי
יזם, יועץ ומומחה GEO (אופטימיזציה למנועים גנרטיביים) ושיווק דיגיטלי לעידן ה-AI. מייסד AskPavel ומנכ”ל אנגורה מדיה, סוכנות שיווק דיגיטלי מבוססת ביצועים, המסייעת למותגים וסטארטאפים להגדיל נוכחות דיגיטלית, טראפיק, לידים והכנסות.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
פבל ישראלסקי
20
ניהול קהילה
פבל ישראלסקי
296
שיווק דיגיטלי
פבל ישראלסקי
277
קידום אתרים
פבל ישראלסקי
124
מדיה חברתית
פבל ישראלסקי
225
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
110257
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
104452
מדיה חברתית
דנה רוזן
84323
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים לפני כולם

מעל 15,000 מקצועני שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

2
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות