גוגל יצרה אינטגרציה חדשה בין חשבון גוגל עסקי לערוצי הסושיאל

עומר לייבנזון
מעכשיו, הפוסטים שיפורסמו בסושיאל ייכנסו כמרכיב גם בפרופילים העסקיים בגוגל. אז הכירו את ההזדמנות החדשה לשדרוג הנוכחות הדיגיטלית שלכם.
סושיאל בפרופיל גוגל

גוגל משיקה תכונה חדשה, שתאפשר לכם להציג פוסטים מהמדיה החברתית ישירות בפרופיל הגוגל העסקי שלכם. הפוסטים יתווספו לפרופיל באופן אוטומטי, מה שצפוי לחסוך לא מעט זמן ומשאבים. תוכלו לנהל את התכונה החדשה בקלות לפי ההעדפות שלכם, לבחור את הפלטפורמות החברתיות שיקושרו לחשבון הגוגל שלכם ולנהל עדכונים ספציפיים.

יתרונות הפיצ’ר החדש עבור אנשי שיווק

לאחר העדכון האחרון שהכרזנו עליו בעניין הפרופילים העסקיים בגוגל, בנוגע להסרת אתרים שנבנו דרך GBP – נראה כי כעת המיקוד של גוגל הולך יותר לכיוון הסושיאל. במסגרת העדכון החדש, תוכלו להוסיף לינקים לרשתות החברתיות הבאות: פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם, טיקטוק, X או יוטיוב.

האינטגרציה החדשה צפויה לעזור לכם בכמה דרכים:

  • חיסכון בזמן: הפיצ’ר החדש צפוי לחסוך לכם לא מעט זמן. מעתה כבר לא תצטרכו להשקיע זמן בשיתוף כל פוסט לאחר פרסומו, התהליך ייעשה באופן אוטומטי.
  • שיפור הנראות: האינטגרציה החדשה תופסת יותר שטח פנים בתוצאות החיפוש של גוגל. שטח גדול יותר מוביל לתשומת לב רבה יותר מצד הגולשים.
  • שיפור המעורבות: הקישור הישיר צפוי להביא תנועה חדשה לפלטפורמות החברתיות של העסק, ולהגדיל את מספר העוקבים שלכם.

איך להתחיל להשתמש בפיצ’ר החדש?

כדי להשתמש בפיצ’ר החדש של גוגל, עקבו אחר השלבים הבאים:

  • היכנסו לחשבון העסקי בגוגל.
  • לחצו על כפתור עריכת פרופיל “”Edit profile
  • לחצו על: “Business information” ואז על “Contact” 
  • לחצו על “Social profiles”. כאן תוכלו לנהל את האינטגרציה החדשה לרשתות החברתיות שלכם כולל הוספה, הסרה או עדכון של קישורים.
  • בחלק מהמקרים גוגל תוסיף קישור לפלטפורמות החברתיות של העסק באופן אוטומטי.
  • כל עמוד עסקי יכול להיות מקושר לחשבון אחד מכל מדיה חברתית. יחד עם זאת, עסקים שונים יכולים להשתמש באותו הלינק למדיה חברתית מסוימת (למשל, שני עסקים יוכלו לקשר לאותו עמוד פייסבוק, אך כל עסק יוכל לקשר רק לעמוד פייסבוק אחד).
  • כדי שגוגל תדע להציג את הפיצ’ר באופן מיטיבי, חשוב להקפיד על הפורמט הבא בלינק הקישור: “https://www.facebook.com/{username},” לפייסבוק, “https://www.instagram.com/{username}.” לאינסטגרם וכו’.

לסיכום

הכלי החדש של גוגל מבהיר פעם נוספת את החשיבות של המדיה החברתית בניהול עסק – כעת מדובר בחלק אינטגרלי ובלתי נפרד עבור כל מי שמחפש להופיע בחיפוש המקומי בגוגל. נוכחות בפלטפורמות המובילות כמו אינסטגרם, פייסבוק וטיקטוק היא עוד כלי שיכול לתת בוסט קטן לנוכחות הדיגיטלית שלכם, ולמשוך אליכם לקוחות חדשים. כעת ניתן לרכז במקום אחד את כל הנוכחות האינטרנטית של העסק, כמעט ללא מאמץ מצידכם. נכון לכתיבת שורות אלו, הפיצ’ר החדש זמין רק באזורים מסוימים, אך הוא צפוי להתרחב לכלל המשתמשים בעתיד הקרוב.

לקריאת הידיעה המקורית ב-Search Engine Journal

תגיות רלוונטיות: גוגלמנועי חיפוש
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
64
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
86
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
102
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
42
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
91
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105049
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99567
מדיה חברתית
בן אורן
87783
קידום אתרים
דנה רוזן
82468
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.