ZEFO: מערכת אחת שיש בה כל מה שמקדם אתרים צריך [סקירה]

איתי טאו
מערכת Zefo לקידום אתרים
zefo

ZEFO

ניהול SEO למקדמי אתרים

מערכת אחת שבה אפשר לנהל את פעילות קידום האתרים במקום אחד - מעקב אחרי דירוג מילות מפתח, מחולל דוחות טכניים לאתר, מחקר מילים, תובנות על מתחרים ועוד.

? גילוי נאות אם נרשמים דרך הקישור שלנו אנחנו נתוגמל על זה, כמובן שזה לא משפיע על המחיר שלך :)
דירוג ממוצע של הגולשים
4 1 הצבעה
קלות השימוש
5 1 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
5 1 הצבעה
תמיכה טכנית
5 1 הצבעה
תמורה לכסף

מקדמי אתרים נזקקים לכלים מקצועיים כדי לנהל את פרוייקט הקידום, ומוצאים את עצמם לרוב שורפים זמן יקר במעבר בין מערכות שונות, שמספקות פתרונות חלקיים. קשה מאוד למצוא את המערכת שתספק את התמונה השלמה והמלאה ביותר, ותשלב את הנתונים מכל המערכות החלקיות. פה נכנסת ZEFO – מערכת למקדמי אתרים בעברית מלאה, שמציעה תכונות ייחודיות ומבטיחה חווית שימוש נוחה ופשוטה.

ZEFO כוללת את כל התכונות הבסיסיות שתחפשו במערכת לקידום אתרים: בדיקת דירוגים, מעקב אחרי קישורים, מחקר מתחרים ומילות מפתח, וכמובן גם יכולת לייצר דוחות מפורטים. היתרון הגדול שלה נעוץ בעובדה שהכל מרוכז במקום אחד – כל הנתונים נגישים, ברורים, ומתעדכנים בתדירות גבוהה.

צעדים ראשונים במערכת וחיבור ל-Analytics ו-Search Console

ZEFO מיועדת גם למקדמי אתרים שעושים את צעדיהם הראשונים בניהול של פרויקטים גדולים, ולכן היא מבצעת חיפוש אוטומטי של מילות המפתח הרלוונטיות ביותר על פי נפחי חיפוש כבר בזמן יצירת החשבון ובחירת האתרים.

בשלב זה מומלץ גם לחבר את האתרים לחשבונות המקבילים בגוגל אנליטיקס ו-Search Console כדי לקבל את כל הנתונים ולנתח אותם בצורה קלה ויעילה יותר. לאחר שהגדרתם את כל ההגדרות, יופיעו הנתונים המאוחדים מהכלים של גוגל כגון תנועה לאתר והמרות, בשילוב נתוני הדירוגים של מילות המפתח שהגיעו ישירות מ-ZEFO.

מעבר לחיבור היעיל עם הכלים של גוגל שעליו נרחיב מייד, התכונות העיקריות הנוספות שאפשר למצוא במערכת הן בדיקות דירוגים וממוצעים על פי מילות מפתח, דוח אופטימיזציה (מוכר גם כ-Audit), מעקב אחרי קישורים נכנסים והפקת דוחות מותאמים אישית.

חיבור Zefo לגוגל אנליטיקס וקונסולת החיפוש

בדיקת דירוגים

אחרי שהגדרתם את מילות המפתח של האתר, כלי בדיקת הדירוגים של ZEFO מתחיל לרוץ, ובודק את הדירוגים באופן יומיומי ללא כל פעולה נוספת מצדכם. כלי המיקומים מציג את הדירוג העדכני של כל מילת מפתח, הדירוג ההיסטורי וגם תוצאות עשירות, אם יש כאלו, במילות המפתח שנבדקו.

אבל הנתון המסקרן ביותר באיזור המיקומים במערכת, הוא ממוצע המיקומים של האתר. כאן מוצג לכם ממוצע של כל הדירוגים בביטויים שנבחרו, תוך שקלול של נפחי החיפוש. כלומר – ככל שנפח החיפושים של ביטוי מסוים גבוה יותר, כך הוא ישפיע על ממוצע כל הדירוגים. התוצאה: תצוגה ברורה של ביצועי האתר באופן רוחבי, בכל מילות המפתח, על ציר הזמן.

בדיקת דירוגים / מיקומים במערכת זפו

חיבור פשוט לנתוני גוגל

כאמור, החיבור לנתוני Analytics ו-Search Console משמש בעיקר לניתוח תנועה, המרות ונתונים כמו שיעור קליקים והופעות. אבל גם כאן יש שני יתרונות משמעותיים מאוד ל-ZEFO: ניתוח תנועה ממותגת וניתוח עדכוני גוגל על גבי גרף התנועה הנכנסת.

ניתוח תנועה ממותגת מחלק את התנועה על פי תנועה שמגיעה ממילות מפתח ממותגות (על פי רשימות המילים מדוח הביצועים ב-Search Console) ותנועה לא ממותגת שמגיעה מביטויים תחרותיים. בצורה כזו תוכלו להבין בקלות מה נתח התנועה הממותגת לאתר שלכם מתוך סך התנועה הכללית, ולהסיק האם יש צורך בפעולה מצידכם.

ניתוח עדכוני האלגוריתמים של גוגל מתבסס על מאגר עדכונים בלעדי שמוזנים לתוך המערכת ומאפשר לה לזהות האם ירידה או עלייה יוצאת דופן בתנועה קשורה או לא קשורה לעדכון אלגוריתמי מסוים שבוצע בגוגל. לחיצה על כל עדכון תציג לכם פירוט על אופי העדכון, והצעות לפעולה אם נפגעתם ממנו.

היתרון המשמעותי ביותר של חיבור המערכת למערכות גוגל הוא בייעול העבודה – כבר לא צריך לקפוץ בין מערכות שונות או לבדוק נתונים מכמה מקורות. כל הנתונים מרוכזים במקום אחד, ומאפשרים לכם לפנות את הזמן לדברים החשובים יותר.

חיבור זפו לנתוני גוגל

מעקב אחרי קישורים

כלי הקישורים של ZEFO מאפשר לכם לעקוב אחרי תהליך בניית הקישורים לאתר. בין אם מדובר בהחלפות קישורים, קניית קישורים או קישורים טבעיים – פשוט הזינו את כל הקישורים למערכת, ותוכלו לראות באופן מיידי מה סטטוס פרופיל הקישורים שלכם.

בכל קישור תוכלו להזין את מקור הקישור, יעד הקישור, ולהגדיר פרמטרים חשובים כמו: סטטוס follow, איש הקשר מולו הושג הקישור ואפילו את העלות שלו, אם יש כזו. המערכת מזהה אוטומטית אם קישור מסוים הוסר, השתנה או נעלם (כולל הפיכה של קישור ל-nofollow במטרה להפחית את ההשפעה שלו), ומתריעה על כל שינוי כזה.

לצד ניתוח של כל קישור בנפרד, המערכת יודעת גם לבדוק אם קיימים קישורים נוספים מאותו ה-IP, דבר שבהחלט עלול לקרות אם אתם מקבלים קישורים מאתרים שנמצאים בחבילת אחסון שיתופית.

מעקב אחרי קישורים במערכת ZEFO

דוחות מותאמים אישית

הפקת דוחות מותאמים אישית היא תכונה שימושית במיוחד אם אתם רוצים להתמקד רק בחלק מהנתונים.

כלי הפקת הדוחות של ZEFO מאפשר לכם להפיק דוחות מותאמים לכל פרויקט קידום. תוכלו לבחור אילו נתונים יוצגו בדוח, מה פרקי הזמן שיכללו בדוח, ולהציג את הכל על פי תבנית מוגדרת מראש, שכוללת דוח חודשי או דוח מתחרים, או ליצור בעצמכם תבנית מותאמת אישית.

בין היתר תוכלו לכלול בדוח מקורות תנועה מחולקים על פי מקור התנועה, ממוצע מיקומים, תקלות טכניות ועוד.

דוחות מותאמים אישית במערכת ZEFO

ניתוח מתחרים מלא

ניתוח המתחרים של ZEFO מציג לכם את אתרי המתחרים ממש כאילו היו האתר שלכם. תוכלו לקבל מידע על דירוגי האתרים המתחרים, הקישורים שלהם ומדדים נוספים על אתרי המתחרים.

לא בטוחים מי המתחרים החזקים ביותר שלכם? מסך המלצות המתחרים, כלי יחודי ל-ZEFO, מציג המלצות לאתרים מתחרים על בסיס ביטויי המפתח שבחרתם. ככל שתוסיפו עוד ביטויים, ההמלצות יתעדכנו מיידית ותוכלו למצוא בקלות מתחרים נוספים ורלוונטיים יותר.

בנוסף לנתונים של ZEFO, המערכת מסתנכרנת עם נתוני הכלי הפופולרי ahrefs ומציגה עבור המתחרים מידע על קישורים נכנסים ודירוג של הדומיינים המקשרים.

ניתוח מתחרים במערכת ZEFO

מחקרים

כלי המחקרים מאפשר לכם לבצע בדיקות מהירות עבור קישורים נכנסים, מילות מפתח וניתוח כתובות מרוכז. הכלי הזה יעיל במיוחד למצבים בהם יש צורך לבדוק אתרים שונים בצורה מהירה, והוא מאפשר לחסוך זמן בבדיקה ידנית של הנתונים השונים.

ניתוח אתר ומחקר קישורים

הכניסו כל כתובת אתר ותקבלו רשימה של כל הקישורים, חוזק הדומיינים מהם הם מפנים ולאיזה עמוד בדיוק באתר הם מפנים. המחקר הזה יעיל במיוחד כשמשלבים אותו עם מחקרי המתחרים, ומאפשר לכם למצוא רעיונות חדשים לקישורים.

מחקר מילות מפתח

מאפשר לכם להכניס רשימה של מילות מפתח, ולקבל במהירות את כל המידע עליהן: נפחי החיפוש הכלליים, נפחי חיפוש מקומי בישראל, מספר תוצאות עבור כל ביטוי ומספר תוצאות שבהן הביטוי מופיע בכותרת העמוד (סביר להניח שאלו האתרים שמתחרים באופן אקטיבי על המילה).

מחקר כתובות מרוכז

הזינו רשימה ארוכה של אתרים, ותקבלו מידע מרוכז עבור כל הרשימה: ותק וחוזק הדומיין, מספר הדפים באינדקס, כמות הקישורים על סוגיהם השונים כגון nofollow ,sponsored ו-UGC. תוכלו לראות אפילו מכמה כתובות IP שונות הם מגיעים.

מחקרי SEO במערכת ZEFO

תכונות נוספות במערכת ZEFO

SEO Leads – מדובר באפשרות מעניינת שבאמצעותה תוכלו לנצל את הכוח של ZEFO כדי להפיק ללקוח פוטנציאלי דוגמה של דוח חינם, במטרה להפוך אותו ללקוח שלכם. את הקישור לדוח תוכלו לשים באתר שלכם באמצעות וידג׳ט פשוט.

דוחות ממותגים הם דוחות בעלי מיתוג לשם החברה שלכם ולא תחת ZEFO (כלומר – Whitelabel). באמצעות ממשק הדוחות תוכלו ליצור דוחות ממותגים, וגם להתאים את מראה המערכת למיתוג שלכם.

API – באמצעות ממשק מתכנתים תוכלו לשאוב נתונים מ-ZEFO ישירות למערכת פנימית שלכם.

שירות לקוחות ומחירים

כבר כתבנו שהיתרון הגדול של ZEFO הוא התמיכה בעברית, ולמעשה אתם יכולים לקבל תמיכה טכנית מלאה בעברית בלי לחרוק שיניים. מבחינת המחיר, ל-ZEFO מספר חבילות גמישות בהתאם לכמות האתרים שתרצו לנהל, כמות הביטויים ומספר הקישורים למעקב. המערכת מאפשרת תקופת ניסיון בחינם למשך שבועיים, כך שתוכלו להתנסות ולהבין איך היא יכולה לעזור גם לכם.

שתפו:
נכתב על ידי
סמנכ״ל פיתוח וטכנולוגיות בחברת WebGuru לקידום אתרים. בעל ניסיון עשיר בקידום אורגני, ניהול ועריכת תוכן באתרים מובילים, ובזמן הפנוי עוסק בחיפוש מתמיד אחר אפליקציות וכלים לקידום אתרים.

עוד מאמרים בנושא קידום אתרים

4 1 הצבעה
קלות השימוש
5 1 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
5 1 הצבעה
תמיכה טכנית
5 1 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.