מדיה חברתית - מאות מדריכים, טיפים וחדשות שאסור לפספס | AskPavel
קידום אתרים » מדיה חברתית (page 3)

מדיה חברתית

המונח ווב 2.0 הוא אחד מה- buzz words החזקים כיום ברשת. זו אינה טכנולוגיה כלשהי אלא סוג של תפיסה שטענתה העיקרית היא – הגולש הוא זה ששולט בתכנים של האתר ולא בעל האתר (בעוד שבעבר בעל האתר היא זה שמוסיףמשנהמוחק תכנים). הרשתות החברתיות הן דוגמאות ליישום של עקרון זה – אנחנו מעלים תמונות וסרטים, מגיבים בפורומים, מעדכנים סטטוסים ועוד. בקטגוריית מדיה חברתית תוכלו למצוא פוסטים הסוקרים שירותי ווב 2.0 שונים ברשת ובפרט רשתות חברתיות – איך הן עובדות, מה התועלות שניתן להפיק מהן, כיצד ניתן לפרסם בהן ועוד.

המדריך לניהול משברים בפייסבוק: טקטיקות מענה, כלי ניטור ודוגמאות

ניהול משברים בפייסבוק

שמעו סיפור. ננט רייד קמה בוקר בהיר אחד להודעה על כך שהיא מפוטרת מהמסעדה בה עבדה ב11 השנים האחרונות. ובכן, זה מצער ולא נעים ויכול לקרות לכל אחד. העניין הוא, שאותה מסעדה, Cracker Barrel, כנראה לא סיפקה לננט הסברים. חמור ...

קרא עוד »

פייסבוק לייב: 6 דרכים להשתמש בזה לשיווק אפקטיבי במדיה החברתית

mobile stadium photo

אם אתם עוקבים אחרי ההתפתחות של פייסבוק בשנים האחרונות, לא קשה לראות שהיא לא מהססת להטמיע חידושים טכנולוגיים בפלטפורמה שלה בזמן שהם קורים. ברוב המקרים היא אף משדרגת אותם עם פיצ'רים ייחודיים כדי להציע למשתמשיה יותר ממה שמציעות להם המתחרות ...

קרא עוד »

כיצד כפתורי ה-Reactions החדשים צפויים להשפיע על שיווק בפייסבוק?

heart-617405_1920

לפני שלושה שבועות טלטלה פייסבוק את חיינו שוב. לאחר שב-2015 היא הציגה בפנינו עדכונים ושינויים כגון תמונת פרופיל מונפשת, אפליקציה להתראות ממוקדות, ופיצ'ר חיפוש חדש, הרשת החברתית פתחה את 2016 עם השקת כפתורי הרגשות (Reactions) החדשים שלה בכל העולם, אחרי שעברו פיילוט מוצלח ...

קרא עוד »

מה זה אירוח בדף פייסבוק ואיך זה יביא לכם לידים ב-20 צעדים

אירוח בדף פייסבוק

אם אתם בעלי עמוד פייסבוק או מנהלי עמוד פייסבוק, וודאי תסכימו איתנו כי ניהול עמוד הוא אתגר גדול: כתיבת תוכן איכותי ורלוונטי, חיפוש תוכן חדש ומעניין, העלאה וביצוע של רעיונות והכל במטרה לבנות קהילה חזקה ופעילה ולמתג את העמוד כמומחה ...

קרא עוד »

הכירו את האלגוריתם של פייסבוק: כך תקדמו את התוכן שלכם בניוזפיד ביעילות

Graph Rank

לאחרונה נשמעות יותר ויותר טענות שפייסבוק מצמצמת את אחוזי החשיפה של תכנים אורגניים, במיוחד בדפים העסקיים, מה שלכאורה אמור לגרום למשתמשים לעבור לתכנים ממומנים (פרסומות, סטטוסים בתשלום ועוד). למרות שפייסבוק מכחישה את הטענה, זהו בהחלט צעד מובן מנקודת מבטה שלה: ...

קרא עוד »

הקמת קבוצה בפייסבוק: איך הרמתי וניהלתי קבוצה מצליחה בפייסבוק?

בניית קבוצת פייסבוק

כמה פעמים יצא לכם להתלבט בין פתיחת עמוד לקבוצה בפייסבוק? האם נכון עבור כל עסק להקים קבוצה? ואיך בכלל גורמים לקבוצה לצמוח ולהצליח? תאיר קסלר מנהלת קבוצה מאד מצליחה שבטח שמעתם עליה לא מעט בתקשורת, והחליטה לשתף כאן את המסע ...

קרא עוד »

9 שאלות שצריך לשאול את עצמנו (ולענות) לפני "שרצים" לפתוח דף עסקי בפייסבוק

הקמת עמוד פייסבוק

האם כל עסק בהכרח צריך לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק? על פניו אנו נוטים לחשוב ש"זה לא יכול להזיק" ואז רצים לעשות את זה כמו כולם מבלי לתכנן את המהלך היטב. אבל איך עושים את זה נכון? ורד חורי תנסה לעזור ...

קרא עוד »

מה משווקים באינטרנט צריכים לדעת על הטיימליין החדש בעמודי אוהדים בפייסבוק?

הטיימליין החדש לדפי מעריצים בפייסבוק

לאחר שרובנו הספקנו להתרגל לתצוגת הטיימליין של פייסבוק בדפים האישיים, עכשיו היא מגיע גם לדפי האוהדים. מה המשמעות? מה השינויים? האם השיווק בפייסבוק ישתנה? איך מותגים יכולים להשתמש בפיצ'רים החדשים לשיווק אפקטיבי יותר? את כל התשובות לשאלות האלו תנסה שני ...

קרא עוד »

שיווק בלינקדאין כבר ניסיתם? המדריך המלא לשיווק ופרסום ברשת העסקית

מדריך שיווק בלינקדאין

תודו שהפוסט הזה היה מתבקש… עם כל הדיבורים והבאזז סביב טקטיקות השיווק אצל צוקרברג, טוויטר ואפילו (איך לא?) שיווק בגוגל פלוס, כמעט שהזנחנו בפינה את הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם – לינקדאין. בעודנו סוגדים לכל הבאזז וורדס למיניהם, טיפס לו ...

קרא עוד »
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים