אלגוריתם חדש, הזדמנויות חדשות: פוסטים נעוצים ב-X עוברים שינוי

עומר לייבנזון
פלטפורמת X (טוויטר לשעבר), משיקה תכונה חדשה שנועדה להגדיל את החשיפה של פוסטים מוצמדים. שינוי זה מגיע לצד שורה של התאמות שמאסק יישם מאז רכישת הפלטפורמה.
פוסטים נעוצים ב-X

העדכון החדש כולל שינוי משמעותי באלגוריתם של X: מעכשיו פוסטים שיוצמדו על ידי יוצרי תוכן לראש הפרופיל, יוצגו לכל העוקבים שלהם. בעבר, פוסטים מוצמדים צברו חשיפה דומה לכל פוסט אחר. העדכון החדש יאפשר למשתמשים להבליט תכנים ספציפיים לפי בחירתם. כדי למנוע שימוש לרעה בפיצ’ר החדש, החשיפה תתקבל עבור פוסט אחד כל 48 שעות.

יותר חשיפה, יותר אפשרויות

חשיפה מוגברת זו משמעותית עבור אנשי השיווק. פוסטים מוצמדים יכולים לשמש באופן אסטרטגי להצגת הכרזות חשובות, ולקידום תכנים מסוימים יותר מאחרים. יהיה מעניין לראות כיצד העדכון החדש ישפיע על האופי של פלטפורמת X, אם בכלל. אך כבר סביר להניח שנראה כמה מגמות חדשות:

  • קידום ממוקד: מנהלי הסושיאל יוכלו לנצל פוסטים מוצמדים כדי לקדם באופן עקבי קמפיינים ספציפיים, או להדגיש מוצרים ושירותים מרכזיים.
  • קידום תכנים על-זמניים: תוכן בעל ערך על-זמני כמו מדריכים, יוכל להיות מוצמד. כך, התוכן יישאר רלוונטי ושימושי עבור המשתמשים לאורך זמן.
  • שיפור שירות הלקוחות: יהיה ניתן להצמיד לראש הפרופיל שאלות נפוצות, דרכים ליצירת קשר ומשאבים מועילים נוספים. זו דרך טובה להפוך מידע שירותי לנגיש יותר עבור העוקבים.

צעד בכיוון הנכון?

העדכון החדש מגיע על רקע תלונות של גולשים, לפיהן הפוסטים שהם מעלים לא זוכים לחשיפה אפילו על-ידי משתמשים שבחרו לעקוב אחריהם. חשיפה כזו אמורה להיות מובנת מאליה, אבל האלגוריתם של X מתעדף פוסטים עם פוטנציאל למעורבות על פני תכנים אחרים. תלונות אחרות נובעות מהחלטתו של מאסק להפחית את החשיפה למשתמשים שלא שילמו על חשבון פרימיום בפלטפורמה. הצעד החדש נועד לתת מענה מסוים לתלונות הללו.

שילוב פוסטים מוצמדים בתוכנית השיווק

לצד הפוטנציאל, חשוב לזכור שהאלגוריתם ייתן עדיפות לפוסטים מוצמדים רק פעם אחת בכל 48 שעות, כדי למנוע קידום מופרז. לכן, חשוב שאנשי שיווק יבחרו להצמיד תכנים באיכות גבוהה בלבד. בסופו של דבר, העדכון החדש מהווה הזדמנות מעניינת עבור מנהלי הסושיאל ב-X. באמצעות שימוש מושכל בפוסטים מוצמדים, אפשר להבטיח שהתוכן מגיע לקהל רחב יותר, ולקדם מעורבות גדולה יותר עם העוקבים.

לקריאת הידיעה המקורית ב-Social Media Today

תגיות רלוונטיות: טוויטר
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
20
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
113
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105079
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100714
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99816
מדיה חברתית
בן אורן
87812
קידום אתרים
דנה רוזן
82476
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.