איך לגרום לעובדים שלכם להתחבר לעמוד החברה בלינקדאין?

עובדי ארגונים לא תמיד מקשרים את העמוד הפרטי שלהם בלינקדאין כהלכה לעמוד העסקי של החברה בה הם עובדים. במאמר זה נבין מדוע קישור נכון של העמודים פרטיים של עובדי ארגונים עם העמוד העסקי של הארגון בלינקדאין - הוא הכרח ולא אופצייה, לטובת כל הצדדים, ואיך עושים זאת בכמה צעדים: מדריך פשוט לחיבור עמוד פרטי עם עמוד חברה עסקי בלינקדאין.
אורלי משאט
חיבור עובדים ללינקדאין

מנהלי שיווק, מותג, רשתות חברתיות, ומשאבי אנוש בארגונים, האם וידאתם שכל העובדים שלכם מחוברים לעמוד העסקי ופועלים בו?

ישנם ארגונים שכתיבת שמם ברשתות החברתיות, בדגש על לינקדאין, לא חד-חד ערכית (בעיות בתרגום מעברית לאנגלית ולהיפך) כך שקורה שעובדים ממציאים שם לחברה בהם הם עובדים, או שאינם מתחברים לעמוד החברה הרלוונטי,  ואז, אופס, הם מציגים ניסיון תעסוקתי עם לוגואים אפורים במקום הלוגואים הרשמיים של החברות בהן הם עבדו/עובדים. ממש כמו כאן:

דוגמא לצילום מסך מתוך לינקדאין ללא לוגו חברה

מדוע חשוב לקשר את העמוד הפרטי בלינקדאין לעמוד הארגון?

רשת הקשרים העסקית שאנחנו בונים לעצמנו בעמוד הפרטי בלינקדאין, מורכבת בעצם מאותן “תעודות זהות” של גולשים אחרים, מכרטיסי הביקור המורחבים שלהם, שבהם הם מציגים את הפרסונה המקצועית, היכן הם עובדים/ עבדו, מה האג’נדה והמסרים שלהם וכו’.

אנחנו כמשתמשי הלינקדאין, בעצם פוגשים את פירוט העבר התעסוקתי של משתמשים אחרים, בכמה מקרים:

  1. כאשר אנחנו מגייסים.ות בארגונים או כהאד האנטרים – ניכנס בדר”כ לעמוד הפרטי של מועמדים, נסרוק במהירות את הלוגואים של החברות, שמות התפקידים בהם הם עבדו, ואם נראה שיש לנו עניין, נכנס פנימה לקרוא את ה-About. לכן, כמשתמשים, בואו נעשה חיים קלים לכולם, ובמקום להציג לוגו אפור ריק, נקשר את החברה בה אנחנו עובדים, ואז הלוגו יופיע.
  2. כאשר אנחנו רוצים להרחיב את רשת הקשרים שלנו, יעניין אותנו היכן אותם משתמשים עובדים כיום, היכן עבדו בעבר, ומה ההתמחות המקצועית שלהם, טרם נשלח אליהם בקשת חיבור, או טרם נאשר בקשה שהגיעה מטעמם.

חשוב לדעת שרשת הקשרים הראשונה שלנו (1st) מונה עד 30,000 מקושרים.

מעבר לכך, לא נוכל לחבר מקושרים, ולראות באופן הדדי את התוכן ששני הצדדים מפרסמים, אלא נהפוך ל-Followers ואז רק ה”עוקב” בעצם רואה באופן חד צדדי את התוכן של הנעקב.

למה חיבור כהלכה של עמוד פרטי בלינקדאין לעמוד הארגון מועיל לעובדי ארגונים?

1. עובד/ מנהל בארגון – אל תהיה אנונימי!

לא מקובל בלינקדאין להציג חלונית אפורה תחת המשרות המופיעות בסעיף Experience, אלא להציג את לוגו הארגון שמוצג כתוצאה מקישור פשוט בין העמוד הפרטי לעמוד הארגון.

2. כן, אני שייך!

גאוות יחידה – מאחר והלינקדאין היא רשת עסקית, מקובל להציג את הארגון אליו העובדים/ המנהלים שייכים, כחלק מהצהרה כלפי הארגון וכלפי הצופים בעמוד, ש- כן, אני שייך!

3. מה קורה? מה קורה? מה קורה?

אחת הדרכים הרווחות בארגונים היא לתקשר עם העובדים והמנהלים דרך הלינקדאין. אם לא תהיה מחובר לעמוד של הארגון, כנראה שלא תהיה מעודכן. בנוסף, מנהלי עמודים עסקיים משתמשים באופציה המעולה של “יידוע העובדים” (Notify employees), בכל פוסט חדש שהם מפרסמים, כמובן במטרה ליידע אותם לגבי המסר הארגוני. בנוסף, הם מצפים שהעובדים יגלו מעורבות, ילחצו לייק, יוסיפו תגובה ואף ישתפו את הפוסט עם מסר כלשהו מטעמם, במטרה שכל הנ”ל ייצרו בעצם הגדלת חשיפת הפוסט ככל שניתן.

4. לא הורסים פוטנציאל לקידום תעסוקתי או לקבלת פניות עסקיות!

איך מגייסים פוטנציאליים או משקיעים שזקוקים לנו כעובדים, או מעוניינים לבחון איתנו התקשרות עסקית, אמורים להבין מהי ההיסטוריה התעסוקתית שלנו, אם לא נהיה מקושרים כהלכה לעמוד העסקי רשמי?

5. מיתוג אישי באמצעות הפוזיציה הארגונית

עובדים שרוצים לפרסם את הרעיונות שלהם, יכולים להשתמש בפלטפורמה של העמוד העסקי של הארגון בלינקדאין, כבמה רחבה ובעלת תפוצה, לקהלי יעד שרלוונטיים לפעילות העסקית שלהם, ועוקבים אחרי העמוד העסקי. הם יכולים להציע למנהלי העמוד הארגוני להעלות בו תכנים שכתבו, רשמים שלהם, המלצות וכו’, ובכך לחזק את המיתוג העצמי שלהם.

למה חיבור כהלכה של העמודים הפרטיים של עובדי ארגונים בלינקדאין, חשוב לעמוד העסקי של הארגון?

  • הגברת החשיפה: העמוד העסקי מייצג את הפעילות העסקית של הארגון, והוא כולל קידום תוכן מסוג: פרסומות, אירועי חברה, מודעות דרושים, תוכן מקצועי, מבצעים וכו’. ככל שיותר מעובדי הארגון יהיו מקושרים אליו בקשר תקין, כך יוכל להשיג חשיפה גבוהה יותר באמצעות המעורבות שהעובדים שלו יגלו (באמצעות: Like, Share, Comment). הם יכולים להפיץ משרות פתוחות, חדשות, ואת נקודת המבט האישית שלהם על הנעשה בשוק/ בתעשייה/ בארגון עצמו. ידוע שתפוצת תוכן אורגנית של עמוד עסקי נמוכה מאד (עומדת על  6% – 4% בלבד) ולעובדים יש בממוצע פי 10% קשרים מאשר לעמודים עסקיים, ולכן חשוב לקבל פידבק מהמעגל הראשון של העובדים, שהם בעלי עניין מיידים, כך תיווצר חשיפה גם לחלק מהמעגלים השני והשלישי שלהם.
  • חיזוק המיתוג של הארגון: ארגון מושתת על עובדיו ומנהליו- פיזית וגם תדמיתית, לכן עמוד חברה שלא מציג את מרבית העובדים, ישדר כלפי חוץ חוסר נאמנות ומעורבות של עובדיו כלפי המותג. האלמנט האנושי כאן קריטי, שכן מותג הוא הרבה מעבר ללוגו, מותג בנוי קודם כל מהעובדים שמדלוורים אותו לעולם.
  • יצירת תנועה לאתר של הארגון: פוסטים בעמודי ארגונים המשלבים לינקים לאתר (כדי לקרוא את המשך המאמר/כדי להזמין דמו/ ובכלל כדי לצרוך תוכן) יגבירו משמעותית את התעבורה לאתר, ללא עלות, באופן אורגני ומחזק.
  • גיוסים, משיכת טאלנטים ומיתוג מעסיק: הלינקדאין היא פלטפורמה מרכזית בישראל ובעולם לחיפוש ולהצעת משרות (גם אם ישנם גולשים שאינם “מחפשי עבודה” באותה נקודת זמן), לכן הנוכחות של העובדים שלך שמקושרים לעמוד היא קריטית. גולשים רוצים לראות מי עובד אצלך. מול מי הם אולי יעבדו.

אני מקווה שהשתכנעתם עד כה בחשיבות חיבור עמודי עובדים עם עמוד הארגון בלינקדאין.

אז איך עושים זאת באופן קל ומהיר? שתפו עם העובדים שלכם, וכולם ירוויחו:

תפקידים בפרופיל לינקדאין

מדריך לקישור שם החברה לשם הפרטי בלינדקאין

  1. לחצו על תמונת הפרופיל שלכם (Me).
  2. View profile.
  3. Experience.
  4. +
  5. הקלידו את ה-Title, Employment Type.
  6. הקלידו את ה-Company Name – שימו לב היטב שאתם אכן בוחרים את שם החברה הנכון!
  7. החליטו האם להשאיר את הסימון בחלונית ה I am currently working in this role.
  8. הכניסו את ה-Start date (month,year).
  9. השלימו את ה-Head Line, Industry, Description, Add Media.
  10. Save.

לסיכום

חיבור תקין של עמוד החברה עם עמודי העובדים בלינקדאין, מועיל לכל הצדדים. אתם מוזמנים לשתף את עובדי החברה ולוודא שבכמה צעדים פשוטים, כולם מחוברים, ומעודכנים.

נכתב על ידי
מומחית בשיווק אסטרטגי, בעלת ניסיון רב בניהול והובלת מערכי שיווק 360° וקידום מותגים. בעלת ניסיון ניהולי כחברת הנהלה ושותפה עיסקית בארגונים מובילים, לבניית אסטרטגיות עסקיות, התומכות בצמיחת חברות והגעה ליעדים עסקיים. הקימה וקידמה נכסים דיגיטליים לצד הובלת מסעות פרסום ATL ו-BTL בפלטפורמות השונות. עקבו אחרי גם בלינקדאין
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות

תוכן עניינים

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.