התחלתי לכתוב לפני לא מעט שנים ואני עדיין מרגישה שיש לי הרבה מה ללמוד. אני מאמינה שכתיבה טובה היא תוצאה של קריאה מרובה, וכן, נכון שכולנו עמוסים, אבל אפשר ללמוד כל כך הרבה רק מלקרא סגנונות שונים ולזהות טכניקות כתיבה …
המשך קריאה »גוגל מסכמת רבעון ראשון של 2019 ומציגה פיצ'רים חדשים שלא תרצו לפספס
אז היינו במפגש Q1 לסוכנויות בגוגל (בקומה ה-12 החדשה לגמרי!) ורצינו להעביר לכם את כל המידע והחידושים שצפויים לנו לקראת 2019. יש גם צילומי מסך רשמיים של גוגל. בואו נתחיל! חידושים בעולמות החיפוש 1. Optimization Score & Recommedations סטטוס: לאחר שחרור. …
המשך קריאה »אסטרטגיית האוקיינוס הכחול: להפוך את המתחרים ללא רלוונטיים
רוב העסקים – קטנים כגדולים – פועלים פחות או יותר באותן נישות מקבילות אחת לשנייה. התוצאה היא תחרות גדולה מאוד בכל תחום, מעין סוג של "כל הקודם זוכה". למצב הזה קוראים בעגה הכלכלית "אוקיינוס אדום" – כלומר אוקיינוס רווי בדם …
המשך קריאה »איך לכתוב תוכן מניע לפעולה שמפציץ בביצועים ועובד בשביל העסק שלך
טוב, תוכן הוא המלך ויאדה יאדה יאדה, כולם יודעים את זה, כולם מדברים על זה, כולם צריכים לעבוד בשביל זה, והופ, הנה, פה הבעיה. הלעבוד הזה. אתם יודעים שאתם לא יכולים בלעדיו ומצד שני אתם עסוקים ואין לכם זמן ועד …
המשך קריאה »12 צעדים חשובים להתאמת העסק הדיגיטלי שלך לתקנות ה- GDPR
כבר קראנו סיכומים על תקנות הגנת המידע והפרטית האירופיות, ה-GDPR, וכבר הבנו ממה עלינו לחשוש. אבל אף אחד לא מספר לנו איך להגן על עצמנו ולהכין עצמנו לעמידה בתקנות. אז איך העסק הדיגיטלי שלנו צריך להתאים את עצמו ל-GDPR? הנה …
המשך קריאה »סיכום כל ההרצאות מכנס נקסט קייס 2018 (כולל תמונות של המשתתפים)
כמו בכל שנה בחמש השנים האחרונות, גם כנס Next Case 2018 היה הצלחה מסחררת. מעל 1,000 משתתפים שבחרו לשמוע כמה ממקרי החקר המעניינים ביותר בשיווק הדיגיטלי הישראלי, בדגש על מסקנות ישימות ואפקטיביות. בהתאם למסורת הנהוגה בכנס, ההרצאות נחלקו בין המסלול …
המשך קריאה »תוכן שיווקי מול תוכן חוויתי: תובנות למשווקים על האבולוציה של התוכן ב-2019
ממשיכים בסדרת המאמרים שלנו על השינויים וההתפתחויות שהתוכן עובר, ו-אוהו! כמה שהוא עובר. בשבוע שעבר עסקנו בתחום מוכר ופופולרי – שיווק באמצעות תוכן והתמקדנו ביעדים שכדאי לכם, כמשווקים, לסמן לקראת 2019. היום, אנחנו הולכים להסתכל על זה מזוית קצת שונה. …
המשך קריאה »שיווק באמצעות תוכן ב-2019: איזה טרנדים השתנו?
לפני כמעט עשור, סת' גודין קבע ש- "שיווק באמצעות תוכן הוא השיווק היחיד שנותר". זה היה נכון אז, וזה אפילו נכון עוד יותר היום. עשר שנים אחרי אותה הצהרה, שיווק באמצעות תוכן ממשיך לצבור תאוצה וחשיבותו לא מוטלת בספק. משנה …
המשך קריאה »הפסיכולוגיה של הצבע: איזה צבע לבחור לאתר, לדף הנחיתה ולכפתור ההנעה לפעולה כדי לשפר יחס המרה
יצא לכם פעם לחשוב על צבעים? אבל באמת לחשוב על צבעים? למשל, האם מקדונלדס היתה כל כך מצליחה אם הלוגו שלה היה כחול? האם קוקה קולה היתה המשקה הפופולרי בעולם אם הלוגו שלה היה ירוק? ואיך פייסבוק היתה נתפסת אם …
המשך קריאה »הגדלת אחוזי פתיחה: איך לכתוב בניוזלטר שורת נושא שהמשתמש ירצה ללחוץ עליה
למרות מה שנראה לרבים בתחום, שיווק בדואר אלקטרוני עדיין עובד. מחקרים ממשיכים להראות שמדובר באחד מערוצי השיווק המוצלחים והממירים ביותר וככזה, מומלץ לא לזנוח את השימוש בו. אם אתם לא רואים ממנו תועלת – כנראה שאחוזי הפתיחה שלכם נמוכים. וזה …
המשך קריאה »