עלייה בחיפושי דסקטופ מגפת הקורונה תמשיך להכתיב חלק ניכר מההתנהלויות שלנו בזמן הקרוב. אחת מהן היא הנהירה למחשבים השולחניים, לצד התנהגויות נוספות שפורסמו בבלוג של מיקרוסופט. מכיוון שרבים עובדים כעת בבית, ניכרת עלייה משמעותית בחיפושים המתבצעים ממחשבים שולחניים. המשתמשים מבצעים …
המשך קריאה »גידול בטראפיק, ירידה בהכנסות; גל זעזועים בתיירות; משרד הביטחון נגד משרד הבריאות ועוד
גידול בטראפיק – ירידה בהכנסות מפרסום קבוצת מאקו – שדורגה במקום השלישי מבחינת נתח גולשים במשך שנים – הצליחה להגיע החודש למקום הראשון, תוך כדי שהיא עוקפת את ynet ואת וואלה. הגידול המשמעותי בכניסות נובע הן ממגיפת הקורונה, שמשאירה את …
המשך קריאה »השפעת הקורונה, פודקאסט ישראלי חדש, מומחי רפואה בגוגל ועוד
קורונה בגוגל אדס: ירידה בהמרות וב-CPC אתר Wordstream ביצע ניתוח של השפעת הקורונה ב-21 נישות עסקיות בגוגל אדס. הממצאים מראים ירידה חדה בכמות הקליקים, לצד ירידה של 21% באחוזי המרה. כמובן שזה לא מסתיים רק כאן, מכיוון שגם את ההמרות …
המשך קריאה »האם יש הטיה בתוצאות גוגל, שירות חדש לאבטחת מיילים, נאמנות לקוח בפייסבוק ועוד
האם תוצאות-גוגל מוטות לטובת גורם מסוים? טענות רבות נשמעות כלפי גוגל, שתוצאות החיפוש שלה מציגות יותר גורמים מסוימים מאשר אחרים (ובכללם שירותי גוגל עצמה). רק לאחרונה חויבה גוגל באירופה להציג גם מתחרים נוספים לשירות המפות שלה; אבל עד כמה זה …
המשך קריאה »תוצאות No Click, אינסטגרם בישראל, משכורות דיגיטל בחו"ל ועוד
תוצאות ללא קליקים פחות משמעותיות בחיפושים מסחריים לאחר שחברת ג'אמפ שוט נסגרה לאחרונה, חברות אנליזה אחרות נכנסות לתמונה בנוגע לנתוני טראפיק. בדיקה של 250 מיליון תוצאות חיפוש על ידי Perficient Digital, מעלה 3 ממצאים בולטים: תוצאות ללא קליקים פחות משמעותיות …
המשך קריאה »גוגל נכנעה ללחץ משפטי, הונאות פרסום שוות הרבה, 3D בפייסבוק ועוד
גוגל מחויבת להציג ספקים מתחרים באירופה לאחר שבתי המשפט באירופה חייבו אותה לפעול להגדלת התחרות, גוגל החלה להציג ספקי מידע נוספים בתוצאות הלוקאל באירופה. מעבר לתוצאות המפה הרגילות בגוגל, חיפושים רלוונטיים למדינות אירופה מציגים גם אפשרות לתוצאות נוספות ממקורות נוספים כגון …
המשך קריאה »ניקיון בגוגל מפות, שדרוג במנהל האתרים של בינג, פייסבוק בוחנת שינוי בפיד ועוד
גוגל מפות מחקה עשרות מיליוני זיופים מדי יום גוגל מפות מקבל יותר מ-20 מיליון עדכוני תוכן, אבל פחות מ-1% מהם מהווים ספאם. כך לפי הודעה של גוגל כי בשנת 2019 פעלה נמרצות לטיפול בנושא הזיופים בשירות המפות. במהלך השנה האחרונה …
המשך קריאה »כלי מילים מפספסים, 6 מצבי הצריכה, דוח חדש בקונסולת החיפוש ועוד
כלי צד ג' למחקר מילים מפספסים עד 50% מהביטויים אתר Local SEO Guide ביצע בדיקת השוואה בין כלי המילים של גוגל, ובין רמת הדיוק של כלים אחרים למחקר מילים (ahrefs, semrush, keywordtool io). לא למרבה ההפתעה, הבדיקה מצאה שכלי צד …
המשך קריאה »נסגרה חברת Jumpshot, מצב החיפוש הקולי, שופינג גם בג'ימייל ועוד
נסגרה חברת Jumpshot, חטיבת האנליזה של Avast לפני מספר ימים הודיע ראנד פישקין שחברת Avast החליטה לסגור את Jumpshot – חטיבת האנליטיקס והמחקר שלה. אם השם הזה לא אומר לכם הרבה, נעדכן שמדובר באחת החברות שסיפקה נתוני טראפיק וקליקים למגוון …
המשך קריאה »הדיגיטל עקף את הטלוויזיה, מה גורם לנו להקליק, קורונה הגיע לגוגל ועוד
הפרסום בדיגיטל עקף לראשונה את הטלוויזיה לראשונה בתולדות מדידת הפרסום בישראל, ההשקעה בפרסום הדיגיטלי עוקפת את הפרסום בטלוויזיה – כך פורסם ב-ICE. בארצות הברית זה קרה בשנת 2016, ועכשיו גם ישראל (באיחור אופנתי כרגיל) הגיעה ליעד. הפרסום בדיגיטל ב-2019 מהווה …
המשך קריאה »