מתקדמים בצעדי ענק: הצ’אט בבינג זוכה לשיפורים נוספים

עומר לייבנזון
מהיום, יהיה ניתן לשלוח 30 הודעות בשיחה עם הצ'אט מבוסס הבינה המלאכותית של בינג, עלייה מ-20 הודעות כפי שראינו עד היום. בנוסף, יתווספו אופציות ויזואליות לחיפוש בצ'אט.
שיפורים נוספים בצ'ט של בינג

בהמשך להתפתחויות שעולם קידום האתרים עובר נוכח מגמת ה-AI שמתקדמת בצעדי ענק, בינג משדרגת אפילו יותר את הצ’אט שלה ומוסיפה 10 הודעות נוספות שיאפשרו לשוחח עם הצ’אט כדי לדייק את השאלה שלכם יותר. זאת, במטרה לאפשר למשתמשים אשר מחפשים מידע ברחבי הרשת, למצוא אותו – רק שהפעם זה קורה הרבה יותר בקלות.

מומחים צופים שבסופו של דבר, מגבלות השיחה בצ’אט ייעלמו ונוכל להתכתב עם הצ’אט ללא הגבלה. אולם כלי בינה מלאכותית הם יקרים לתפעול, במיוחד כאשר כל כך הרבה אנשים ברחבי העולם משתמשים בהם במקביל. לכן, ניתן להעריך שהמספר הזה יגדל יותר ויותר ככל שחולף הזמן, אך בקצב איטי ומדורג.

כך זה נראה

החיפוש בבינג מקבל מראה חדש לגמרי, עם יכולת המחשה מדהימה שעוזרת לנו למצוא את התשובה המדויקת עבור מה שאנחנו מחפשים באותו רגע:

שאלות מנחות בשיחה עם הצ'ט של בינג
מקור: Search Engine Land

 

באילו מקרים זה שימושי?

דמיינו שהחלטתם שמגיע לכם קצת חופש והחלטתם לנקות את הראש בחופשה של 3 ימים ביוון. עכשיו, אתם מעוניינים לחקור על אטרקציות מעניינות באי הספציפי שאתם עומדים לשהות בו – כיצד תעשו זאת? כיום, הדרך שמקובל לחפש בה אטרקציות היא חיפוש של כתבות אשר ייתנו לכם מידע כללי על האזור, או שוטטות בסרטונים ביוטיוב. בדרכים אלו יש בעיה אחת מרכזית: הם גוזלים יותר מדי זמן. במקום המצב הנכחי, ניתן יהיה להריץ חיפוש פשוט בבינג “אילו אטרקציות יש בסנטוריני לזוגות?” ונקבל תשובה מתאימה. גם אם אין מקור מידע ספציפי שמאגד את האטרקציות הרלוונטיות לזוגות, ה-AI כבר יעשה את העבודה בשבילנו.

מהזווית של מקדמי האתרים

מזווית ההסתכלות של מקדמי האתרים, זה עשוי לשנות לגמרי את כל האופן שבו אנשים מחפשים. נראה כי חלק ניכר מהמגמות מצביעות על כך שהתוכן כבר הופך להיות חלק פחות מרכזי בקידום, ואת מקומו תופס הצ’אט מבוסס הבינה המלאכותית.

אין זה אומר שהתוכן ייעלם, עוד מרחיק לכת לומר. אך אנו כבר יכולים לומר שמתעוררת כאן מגמה בדרך שבה אנשים צורכים מידע, וכדאי להיות ערים לה.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג Search Engine Land

תגיות רלוונטיות: בינגבינה מלאכותית
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
43
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
67
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
36
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
121
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
90
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105127
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99957
מדיה חברתית
בן אורן
87838
קידום אתרים
דנה רוזן
82490
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.