חיבור בין סרץ’ קונסול ו-Looker Studio יספק יותר תובנות על ביצועי האתר

עומר לייבנזון
גוגל מכריזה על אינטגרציות מורכבות יותר בתוך 'לוקר סטודיו' (דטה סטודיו לשעבר) עם כלי ה-Search Console, כדי לסייע למנהלי אתרים לנתח את תוצאות האתר בצורה מדויקת ונוחה יותר.
חיבור נתונים בין סרץ' קונסול וגוגל לוקר
מקור: Google Search Central Blog

האם גם אתם לעתים מתקשים לקבל תובנות ספציפיות על ביצועי האתר שלכם, שאינן מופיעות ישירות בסרץ’ קונסול? מנסים לייצא דו”חות ייחודיים על האתר שלכם אך אין לכם את האפשרות לעשות זאת כיום בקלות? אז מהיום, הפתרונות של גוגל סרץ’ קונסול עומדים להשתכלל. הצורך העולה הוא שבעלי אתרים ומקדמי אתרים רבים מעוניינים לקבל יותר נתונים על האתר שלהם – ולכן, גוגל ראתה את הצורך באינטגרציה מורכבת יותר ומשוכללת יותר של סרץ’ קונסול עם לוקר סטודיו – כדי לסייע לבעלי האתרים לקבל החלטות מושכלות יותר באשר לאתר על מנת לשפר את ביצועיו.

מהו לוקר סטודיו (Looker Studio)?

בסוף שנת 2022 גוגל שינו את שמה של מערכת “דטה סטודיו” ל-“לוקר סטודיו” – מדובר על פלטפורמת בינה עסקית (BI) שמאחדת את כל המידע על האתר שלכם במקום אחד. היא שייכת לגוגל, ומאפשרת לכל מנהל אתר לשאוב כל מיני נתונים המצביעים על ביצועי האתר מתוך כלים שונים ולראות את כל הנתונים במקום אחד. המטרה שלה היא לאפשר ממשק ידידותי למשתמש, שדרכו כל אחד יכול ליצור לוחות מחוונים ודוחות מותאמים אישית לשיתוף עם אחרים – מה שמקל עליכם אם אתם עובדים בצוות לצורך העברת הממצאים שלכם לחברי הצוות האחרים.

מיזוג נתונים מסרץ’ קונסול – למה זה טוב?

מיזוג נתונים (Data Blending) מסרץ’ קונסול וממקורות אחרים לתוך ה’לוקר סטודיו’ היא תכונה המאפשרת לכם לשלב נתונים ממקורות שונים כדי לקבל הבנה מקיפה יותר של ביצועי האתר שלכם. על ידי מיזוג נתונים ממקורות שונים, אתם למעשה תוכלו לקבל תובנות חדשות, מקיפות יותר, מדויקות יותר וממוקדות לצורך שלכם – המאפשרות בשורה התחתונה למדוד את ביצועי האתר שלכם בצורה יעילה יותר ולקבל תובנות שיהיה קשה עד בלתי אפשרי להשיג על ידי ניתוח נתונים ממקור יחיד.

מה שזה מאפשר לכם לעשות הוא למעשה לשלב את הנתונים שאתם שואבים מתוך הסרץ’ קונסול יחד עם מקורות נתונים אחרים כמו גוגל אנליטיקס או נתוני CRM. כך למשל, תוכלו לייצר דו”חות שבשפה המקצועית נקראים “דוחות הוליסטיים” משום שהם מספקים תמונה שיווקית רחבה יותר.

שימושים אפשריים:

  • ניתוח דפי נחיתה ספציפיים: לאחר העדכון, תוכלו לנתח בקלות את הביצועים של דפי נחיתה ספציפיים ולזהות אילו ערוצים מסייעים לייצור התנועה הרבה ביותר לדפים אלה.
  • ניתוח התנהגות משתמשים: על ידי שילוב נתונים מהסרץ’ קונסול עם נתונים מגוגל אנליטיקס, המאפשר לנתח את התנהגות המשתמשים באתר שלכם ולייבא נתונים כגון שיעורי החזרה ושיעורי המרה. מידע זה, בשילוב נתונים על החיפוש, יכול לעזור לכם לקבל תמונה רחבה יותר על הבעיות שיש בדף או בקבוצת דפים מסוימת באתר.
  • בעבודת הצוות: עם הממשק הידידותי למשתמש של ‘לוקר סטודיו’ תוכלו ליצור דוחות ולוחות מחוונים מותאמים אישית המספקים תצוגה הוליסטית של ביצועי האתר שלכם. ניתן לשתף בקלות דוחות ולוחות מחוונים אלה עם אחרים, מה שמקל עליכם להעביר את הממצאים שלכם ולשתף פעולה עם הצוות שלכם ביעילות.

לסיכום

מדובר בכלי ששואף לשנות את כללי המשחק עבור בעלי אתרים ומשווקים דיגיטליים המעוניינים לשפר את ביצועי האתר שלהם ולהגביר את המעורבות עם הקהל שלהם. השילוב החדש מעניק לכם את כלל הכלים הדרושים כדי לקבל החלטות מושכלות ולהשיג את המטרות שלכם – באמצעות נתונים מדויקים יותר, אמינים יותר, ונוחים יותר לקריאה.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג Google Search Central

תגיות רלוונטיות: גוגלסרץ׳ קונסול
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
53
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
28
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
103
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
81
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
99
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105092
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100764
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99916
מדיה חברתית
בן אורן
87826
קידום אתרים
דנה רוזן
82479
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.