סקרים בווטסאפ: הכלי עובר שינויים כדי לעודד מעורבות משתמשים

עומר לייבנזון
אפליקציית ההודעות הפופולרית ביותר בעולם לא מפסיקה לחדש - היום, ווטסאפ מכריזה על השקת כמה עדכונים שישפרו את הסקרים ואת קבוצות הווטסאפ.
עדכונים לסקרים בווטסאפ
מקור: הבלוג של WhatsApp

לא מזמן ווטסאפ השיקה את תכונת ה’סקרים’ כחלק מהשקת קהילות ווטסאפ, מה שעזר לקבוצות הווטסאפ השיווקיות להשתקם מעט מהתדמית שספגו ולעורר מחדש את מעורבות המשתמשים שבהן. עכשיו, הסקרים חווים חידושים נוספים שיהפכו אותם לכלי אפילו יעיל יותר.

עוד באותו נושא:

מה התעדכן?

  1. סקרים בסגנון “הצבעה באפשרות אחת” יהיו זמינים: סקרים אלו יאפשרו ליוצרי הסקרים להגביל את המשתתפים להצבעה באופציה אחת למשתתף, מה שמעודד תוצאות חד-גוניות יותר וקבלת החלטות מבוססת על נתונים אמינים יותר. כדי להפעיל תכונה זו, פשוט השביתו את ההגדרה ‘אפשר בחירה מרובה’ בעת יצירת סקר.
  2. למשתמשים תהיה היכולת לחפש סקרים בצ’אטים: הפונקציונליות החדשה הזו מאפשרת גישה יעילה להשתתפות בסקרים, מכיוון שמשתמשים יכולים כעת לסנן הודעות לפי סקרים באותו האופן שבו הם מסננים תמונות, סרטונים או קישורים. כדי לגשת לתכונה זו, לחצו והחזיקו את כפתור ה-‘חיפוש’ במסך ‘צ’אטים’, ולאחר מכן הקישו על ‘סקרים’ כדי להציג את כל הסקרים הזמינים בקלות.
  3. וואטסאפ תציג עדכונים על תוצאות הסקר: המשתמשים יקבלו התראות בזמן אמת כאשר אנשים מצביעים בסקרים שלהם, מה שיאפשר להם להישאר מעודכנים ולעקוב אחר המספר הכולל של ההצבעות והתגובות האחרונות. זה יהפוך את הסקרים לרעיון הרבה יותר מותח, ואפילו כיף ניתן לומר – כשמשתמשים יוכלו להגיב במהירות למגמות מתפתחות בתוצאות הסקר.

שיתוף מדיה עם קונטקסט

כעת, משתמשים יוכלו לשמור, למחוק או לשכתב כיתובים בעת העברת תמונות או סרטונים. תכונה מתבקשת זו לא רק חוסכת זמן, אלא גם עוזרת לשמור על ההקשר והעקביות משיחה לשיחה – ובסופו של דבר מספקת ערך מוסף לאופן שבו אנחנו מעבירים הודעות. בכך שהיא מציעה למשתמשים את היכולת לערוך כתוביות, ווטסאפ מבטיחה שהתוכן המשותף יהיה רלוונטי, מדויק ובעל משמעות עבור הנמען.

זה מאפשר למשתמשים לשתף תמונות וסרטונים בביטחון שהמסר שהם מתכוונים להעביר יובן בבירור עם הקונטקסט הנכון (בניגוד למה שלעתים קורה – שאנחנו מבצעים ‘העברה’ למדיה, והיא עוברת ללא הטקסט).
פונקציונליות חדשנית זו מאפשרת למשתמשים לחסוך זמן על ידי שימוש חוזר בכתוביות בעת שיתוף קבצי מדיה, דבר שימושי במיוחד כאשר אותו תוכן משותף בערוצים מרובים או עם קהלי יעד שונים.

וזה לא הכל – משתמשים יוכלו להתאים מסרים כך שיתאימו לקהלי יעד ספציפיים על ידי עריכת הטקסט לפי הקונטקסט המתאים, מה שמבטיח שהתוכן יישאר רלוונטי גם אם המדיה רלוונטית לשיחה אחרת בקונטקסט אחר.

שיתוף מסמכים עם כיתובים לשיפור שיתוף הפעולה

בעולם העבודה של היום, שיחות ווטסאפ הן כלי תקשורת ארגוני לכל דבר. לכן, ווטסאפ הרחיבה את פונקציונליות הכתוביות שלה לשיתוף מסמכים – הרי כל מסמך זקוק להסבר קצרצר בנוגע למה שהוא מכיל.
משתמשים יכולים כעת להוסיף כיתובים למסמכים לפני שליחתם, לספק מידע קצר על הקונטקסט ולשפר את שיתוף הפעולה ואת התקשורת הארגונית בין חברי הצוות. תכונה זו משפרת את הצגת החומרים השיווקיים ועוזרת לקדם ארגון טוב יותר. היכולת להוסיף כיתובים למסמכים מאפשרת למשתמשים לספק מידע נוסף, להבהיר נקודות או להדגיש נקודות מרכזיות, ובסופו של דבר משפרת את האפקטיביות הכוללת של התקשורת.

עם השקת התכונות החדשות הללו למשתמשים ברחבי העולם במהלך השבועות הקרובים, הן מבטיחות להביא שיפורים מרגשים לצ’אטים הקבוצתיים של ווטסאפ, ולהפוך אותם למרתקים, פרודוקטיביים ובעיקר – מעוררי מעורבות. יש למה לצפות.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג ווטסאפ

תגיות רלוונטיות: ווטסאפ
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
47
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
23
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105082
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100726
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99849
מדיה חברתית
בן אורן
87819
קידום אתרים
דנה רוזן
82477
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.