טיקטוק מציגה כלי בינה מלאכותית חדשים לניהול קמפיינים

עומר לייבנזון
טיקטוק מציגה כלים חדשים לפרסום אוטומטי מבוסס בינה מלאכותית, לצד פלטפורמת TikTok One - ה"בית" של הקמפיינרים.
כלי בינה מלאכותית בטיקטוק לשיפור קמפיינים

ביום השני של כנס TikTok World, ועל רקע המאבק המשפטי מול ממשלת ארצות הברית, טיקטוק הציגה שורה של כלים חדשים המבוססים על בינה מלאכותית, במטרה לייעל את תהליך הפרסום בפלטפורמה. טיקטוק מנסה לרכוש את אמונם של המפרסמים מחדש, ולשם כך היא משתדלת לשמור על “עסקים כרגיל”.

אוטומציית פרסום מבוססת AI בטיקטוק

החל משנה שעברה, טיקטוק מריצה תוכנית חצי-אוטומטית לקמפיין ביצועים. הקמפיין משתמש ביכולות כמו פילוח קהל, קריאייטיב והצעות מחיר. אוטומציית השירות החדשה שהוכרזה כעת, Performance Automation, מתיימרת לקחת את התהליך צעד אחד הלאה ולהפוך אותו לאוטומציה מלאה. האוטומציה החדשה עושה שימוש ביכולות בינה מלאכותית ולמידת מכונה, כדי להבין מתי כדאי להציג את הפרסומות ולאילו קהלים. המפרסמים, מצידם, מתבקשים רק לספק נתונים ראשוניים.

התוכנית השנייה נקראת TikTok Shop Marketing Automation, והיא הופכת פעולות כמו יצירת מודעות, ניהול הצעות מחיר וניהול תקציב, לתהליכים אוטומטיים. זאת בדומה למה שעושות חברות ענק אחרות, כמו גוגל ופייסבוק.

TikTok One: פלטפורמה חדשה לניהול קמפיינים

בנוסף, טיקטוק השיקה את TikTok One, פלטפורמה מרכזית המשמשת כמעין “חנות אחת” שבה מפרסמים יכולים למצוא את כל מה שהם צריכים כדי ליצור קמפיינים מוצלחים. בכך נכללת גישה למאגר עצום של כמעט 2 מיליון יוצרים, שיתופים עם סוכנויות וכלים יצירתיים. לצד הפלטפורמה הזאת, הושק גם TikTok Symphony – מעין סייען מבוסס בינה מלאכותית שיסייע בכתיבת תסריטים, הפקת סרטונים ואופטימיזציה של נכסים (יש צורך להירשם לרשימת המתנה).

@tiktoknewsroom

Introducing TikTok Symphony: our new Creative AI suite that blends human imagination with AI-powered efficiency to help marketers scale content development, creativity, and productivity on TikTok.

♬ original sound – TikTok Newsroom

המהלך של טיקטוק מגיע ככל הנראה בין היתר, על רקע חששות של מפרסמים לגבי חוסר השקיפות. לטענתם, אין דרך לדעת שהקמפיינים האוטומטיים אכן יגיעו ליעדים אליהם טיקטוק מתחייבת. כדי להתמודד עם חששות אלו, טיקטוק משיקה גם תוכנית למדידת ההתקדמות בקמפיין, ומציגה את KFC בגרמניה כדוגמה להצלחת האוטומציות החדשות. לפי ההצהרה של טיקטוק, חברת KFC שיפרה את המודעות למותג ב-25% והגדילה את התקנות האפליקציה ב-81%.

בסוף, טיקטוק מנסה לשמור על תנופת הצמיחה שלה ולהרגיע את המפרסמים על ידי הצגת כלים אוטומטיים חדשים, במטרה לשפר את האפקטיביות והיעילות של הקמפיינים בפלטפורמה, תוך התמודדות עם החששות שעולים מצד המפרסמים.

לקריאת הידיעה המקורית ב-Digiday

תגיות רלוונטיות: טיקטוקרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
38
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
64
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
87
קידום אתרים
עומר לייבנזון
60
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
92
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
106520
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
101200
מדיה חברתית
דנה רוזן
82744
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.