וידאו אוטומטי בגוגל, אקזיט ישראלי, לינקדאין מסייעת למחפשי עבודה ועוד

עמית אדלר
חדשות קידום אתרים

ה-AI של גוגל יהפוך עמודי אינטרנט לווידאו

גוגל מתכננת להשיק כלי AI שיכול לקחת כתובת URL, לסרוק את העמוד וליצור ממנו וידאו באופן אוטומטי. URL2Video מסוגל לסרוק עמודי אינטרנט שלמים, לחלץ מתוכם את הרכיבים הרלוונטיים (כגון טקסט ועיצוב) וליצור עבורם גרסת וידאו קצרה; כל זאת תוך שמירה על העיצוב הקיים בעמוד/ים.

הכלי פועל באמצעות סט הנחיות, המבוסס על ראיונות שנערכו עם מעצבים שונים. מעבר לכך, המשתמש יכול לבחור אילוצים נוספים כגון אורך הסרטון, גודל המסך (3:4, 16:9 וכו’) וכן הלאה. בנוסף המשתמש יכול להתערב בתהליך, להזיז רכיבים למיקומים חדשים ולסייע בארגון הסרטון ויצירתו.

נכון לעכשיו עדיין לא ברור מתי הכלי החדש יהיה זמין לשימוש. בהקשר זה נזכיר שגם יוטיוב יצאה עם כלי ליצירת סרטונים בחודש אפריל, אך ההבדל העיקרי שהוא אינו אוטומטי. כמו כן גם לפייסבוק יש כלי ליצירת וידאו ששוחרר עוד ב-2018.

צפו בהדגמה:

חברת Fixel הישראלית נרכשה במיליוני דולרים

אקזיט מכובד לחברת Fixel הישראלית, שנרכשה לאחרונה על ידי Logiq האמריקאית. פיקסל נוסדה ב-2017 על ידי אתגר שפיבק, הדר שפיבק ואלעד לוי, ומאז מספקת מוצר ייחודי לזיהוי מעורבות משתמשים בנכסים דיגיטליים.

המערכת מזהה את רמת המעורבות של המשתמשים בנכס, ובהתאם לכך מאפשרת למפרסמים לקבוע את שיטת הפעולה והפרסום הרלוונטיות ביותר. פעולת המערכת אוטומטית לחלוטין ומבוססת בינה מלאכותית מתקדמת, פרי פיתוח החברה.

כעת תהפוך פיקסל לחברת בת של לוג’יק, מה שיאפשר לה להמשיך לגדול ולפתח את המוצר.

לידיעה המלאה >

כלי חדש של לינקדאין יסייע למחפשי עבודה

הרשת החברתית העסקית שחררה כלי חדש בשם Career Explorer, המיועד למעוניינים בהסבה מקצועית (רק בארה”ב בשלב זה). הכלי משתמש בכישורים, תחומי מומחיות ומשרות עבר, ועל סמך הנתונים מציע למחפשי עבודה מספר אפשרויות:

  • זיהוי הנתיבים המקצועיים הרלוונטיים.
  • הצגת אחוזי התאמה למקצועות חדשים.
  • הצגת הזדמנויות ללמוד כישורים ותחומים חדשים.
  • קהילה המחברת בין אנשי מקצוע להזדמנויות חדשות.

הכלי הושק לאור תחזית הגורסת שמעל 140 מיליון בני אדם יישארו ללא עבודה בעקבות משבר הקורונה. חיפושי העבודה בלינקדאין הרקיעו שחקים; כמעט 40 מיליון חיפושים מדי שבוע. למרות זאת יש גם אור בקצה המנהרה – בכל דקה 3 אנשים מוצאים עבודה בלינקדאין; כרגע יש 14 מיליון משרות פתוחות המחכות לאיוש; וכמו כן 96% ממנהלי הגיוס מוכנים לגייס אנשים שפוטרו בשל המשבר.

הכלי ניתן בחינם וללא צורך בחיבור ללינקדין: https://linkedin.github.io/career-explorer
יש לגלול למטה עד שרואים אפשרות לבחירת העיר (בארה”ב בלבד) והמקצוע הקודם.

גוגל DeepRank – השילוב של Bert בתוצאות החיפוש

בסרטון בן שעה אותו הזכרנו בשבוע שעבר, גוגל חושפת כיצד פועל החיפוש ובין היתר מזכירה אלגוריתם חדש בשם Deep Rank. מדובר למעשה בשילוב של אלגוריתם ברט בתוך תוצאות החיפוש, ושמו החדש (דיפ ראנק) מציין את העובדה שמדובר בשילוב של למידה מכונה והבנת שפה טבעית.

הודות ליכולות המתקדמות של ברט, שעד כה לא היו קיימות בגוגל, דיפ ראנק מאפשר לגוגל להבין את השפה כמו שבני אדם מבינים אותה. לדוגמה, בעבר גוגל התעלם ממילות קישור והתייחס רק לשאר חלקי המשפט; כיום הוא מסוגל להבין את המשפט כולו בהקשר הנכון.

לדוגמה, חיפוש כגון:

What temperature should you pre-heat your oven to when cooking fish?

היה גורם לגוגל להתבלבל, ולהציג תוצאות עבור עוגיות ולאו דווקא עבור דגים (בגלל המילה cooking). כיום המנוע יודע להבחין בדקויות הללו, ולתת תוצאות יותר רלוונטיות.

מכיוון שברט פועל בכל השפות ב-100% מהשאילתות נכון להיום, יש להניח שדיפ ראנק יודע להבחין בדקויות הללו גם בשפה העברית. בפועל אין יותר מדי עדויות המאששות את התזה הזו.

ידיעות בקטנה

  • האוטומציה והבינה המלאכותית ממשיכות לפלוש לעוד תחומים בשיווק. כלים המשתמשים במודל GPT3 מאפשרים להזין מידע התחלתי פשוט ולקבל מודעות ממומנות מוכנות, דפי נחיתה ועוד.
  • בהמשך לידיעות על תביעה נגד גוגל, ה-FTC בארה”ב תובע גם את פייסבוק על עבירות ניגוד עניינים ורמיסת תחרות. אם תפסיד בתביעה, פייסבוק תיאלץ למכור את אינסטגרם, ווטסאפ ושירותים נוספים שרכשה.
  • משתמשים בגוגל חו”ל מדווחים על תיבת סרטונים חדשה בשם Short Videos. נכון לעכשיו הסרטונים מופיעים בתגובה לחיפוש מתכונים, ולא כל המשתמשים רואים אותה – כך שככל הנראה מדובר בניסוי.

קרוסלת סרטונים קצרים בגוגל

 

 

שתפו:
נכתב על ידי
עמית אדלר הוא מקדם אתרים מ-2008 ואיש המילה הכתובה מ-1999. בעל תואר שני בפילוסופיה של המדע, מוסמך גוגל אנליטיקס ובלוגר נלהב.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
17
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
77
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
93
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
111
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105076
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100703
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99803
מדיה חברתית
בן אורן
87810
קידום אתרים
דנה רוזן
82476
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.