חברת OpenAI תפתח את חנות GPT לקהל הרחב

עומר לייבנזון
חברת OpenAI הודיעה שכבר השבוע תושק החנות שתסייע לכל בעל מקצוע שמשתמש ב-AI למצוא את ה-GPT המתאים - "עוזר האישי" לביצוע כל משימה.
חנות GPT

בתגובה הודעה ששלח משתמש של OpenAI לחברה, נמסר כי החנות הרשמית עומדת לצאת כבר בשבוע הבא, זאת לאחר ההכרזה הראשונית בתחילת דצמבר.

הודעת OpenAI על פתיחת החנות
מייל שנשלח לבוני ה-GPT’s / מקור: The Verge

תפקיד החנות יהיה לאפשר למשתמשים ב-GPT לאתר בקלות ובמהירות “סוכן AI” לכל מטרה שיבקשו. למשל, מתכנתים יוכלו לאתר סוכן שמותאם אישית למטרה זו, בעוד ש-SEO יוכלו לקבל סוכן שמבצע התאמה של מאמרים על פי מילות מפתח שהוגדרו, מעצבים יוכלו לקבל כלים לעריכת תמונות לפי בקשה (Prompt) ואין לכך סוף. זו מעין חנות אפליקציות רק של עולם ה-AI, ועכשיו כולם יוכלו להשתמש בה. גם כאן, חלק מה-GPT’s יהיו בתשלום ולא בחינם. נכון לכרגע, החנות תהיה זמינה רק למנויי GPT Plus ו-Enterprise.

על מי החנות עומדת להשפיע?

ההשקה של חנות ה-GPT’s של חברת OpenAI מסמלת שינוי משמעותי לכל מי שמשתמש בטכנולוגיית AI כדי לייעל את העבודה השוטפת – ודאי עבור אנשי שיווק וגם עבור מי שיוצר אותם. החנות מציעה אינסוף אפשרויות לדברים שניתן לבצע עם בינה מלאכותית. קודם כל, מאחר שהחנות נמצאת יחסית בשלביה המוקדמים, זוהי ההזדמנות עבור כל מי שרוצה לפתח GPT’s משלו לעשות את זה ולצבור מאגר גדול של משתמשים כבר מהיום. בכל תחום אפשר למצוא המון דרכים יצירתיות שבהן ה-AI יכול לעזור לבצע את העבודה יותר ביעילות – מומלץ לחשוב איך תוכלו לסייע לאחרים גם בתחום שלכם.

מנקודת מבט שיווקית, החנות מסמלת שינוי שייתכן שישפיע על כל השוק בתחומים מסוימים. למשל, באמצעות פלאגין שיודע להתחבר עם כלי מחקר מילות מפתח או לבצע מחקר מתחרים ואופטימיזציה לדפים בצורה אוטומטית, אנשי SEO ידעו לבצע את הפעולות האלה בכמה דקות בודדות במקום בכמה שעות וזה עשוי להשפיע על מחירים של שירותי SEO בשוק.

מודל החנות מבטיח שתמיד יצאו כלי AI לכל תחום שיסייעו לייעל את העבודה, ולכן חשוב תמיד להישאר מעודכנים ולאמץ את הכלים הכי טובים בתחום שלכם – כדי לא להישאר מאחור.

איך לפרסם GPT משלכם?

פרסום של GPT משלכם יכול להיות בבחינת לא רק דבר חדשני שמסייע לכולם בתחום שלכם, אלא דבר שתוכלו להרוויח ממנו כסף. כמו שהוזכר בתחילת המאמר, ניתן למכור את ה-GPT שלכם בתשלום ממש כמו אפליקציות או להגדיר אופציה להורדה בחינם – ואז ניתן להרוויח כסף בדרכים אחרות כמו מונטיזציה או יצירת גרסת פרימיום בתשלום.

אז לכל מי שמעוניין לפרסם את ה-GPT, כך תעשו זאת:

  • עברו ל https://chat.openai.com/gpts/editor (או לחצו על השם שלכם בפינה השמאלית-תחתונה של המסך ולאחר מכן “My GPT’s”).
  • בחרו ב”Create GPT”.
  • בכרטיסיה “Create”, באפשרותכם לשלוח הודעה לבונה GPT כדי שיעזור לכם לבנות GPT חדש. כתבו בתיבה איזה תפקיד אתם מעוניינים שיהיה ל-GPT שלכם, למשל: “צור מהנדס תוכנה שעוזר לעצב את הקוד שלי”.
  • כדי לתת שם לתיאור של GPT ולהגדיר אותו, עברו אל הכרטיסיה Configure. כאן, תוכלו גם לבחור את הפעולות שאתם רוצים שה- GPT שלכם יבצע, כמו גלישה באינטרנט או יצירת תמונות.
  • כשתהיו מוכנים לפרסם את ה-GPT שלכם, בחרו “פרסם” ושתפו אותו עם אנשים אחרים אם אתם מעוניינים.

אפשרויות מתקדמות יותר מציעות חיבור גם ל-API של הצ’אט וכך ניתן ליצור פלאגינים בעלי ערך רב הרבה יותר לכלל המשתמשים. ניתן לקרוא על כך עוד כאן.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג TheVerge

תגיות רלוונטיות: בינה מלאכותית
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
48
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
27
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
99
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105083
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100738
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99871
מדיה חברתית
בן אורן
87822
קידום אתרים
דנה רוזן
82477
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.