טיקטוק נוקטת בצעדים שיעודדו יוצרים ליצור סרטונים ארוכים יותר

עומר לייבנזון
טיקטוק משיקה את תוכנית התגמולים ליוצרים ומשדרגת את "האקדמיה ליוצרים", במטרה לתמרץ תוכן וידאו באיכות גבוהה יותר וארוכה יותר.
טיקטוק מונטיזציה

טיקטוק מצהירה על כמה שינויים שבתכליתם, ככל הנראה נובעים מהרצון לעודד סרטונים איכותיים וארוכים יותר באפליקציה – זאת בהמשך למגמה שטיקטוק מקפידה להתמיד בה כבר לאורך שנים: ב-2021, ב-2022, וגם ב-2023 כשהסרטונים הגיעו לשיא של 15 דקות. כדי לעודד יותר יוצרים ליצור סרטונים ארוכים על פני קצרים, כעת טיקטוק הכריזה על הרחבת אפשרויות המונטיזציה ותוכנית התגמולים שלה. בטיקטוק מקווים שהתגמולים החדשים יסייעו ליוצרים ביצירת קשרים דינמיים עם הגולשים, תוך כדי שהפלטפורמה תמקסם את רווחיה מהפרסום – עסקת Win-Win לשני הצדדים.

עדכון 1: תוכנית התגמולים החדשה

העדכון הראשון, הוא בתוכנית התגמולים של טיקטוק (“Creator Rewards Program”). במסגרת התוכנית, טיקטוק תתגמל גולשים שיעלו לפלטפורמה סרטונים ארוכים (מעל לדקה) שמייצרים מעורבות גדולה. התוכנית תתמקד בתכנים מקוריים ואיכותיים. בתמורה לכך, היוצרים יוכלו לזכות בשורה של פרסים. התגמולים הכספיים בתוכנית יגדלו מעתה באופן משמעותי, וסרטונים שיגיעו לכמות צפיות גבוהה מספיק, צפויים להניב ליוצריה רווח הגדול פי 20 מזה שנראה עד כה בפלטפורמה. 

עדכון 2: תוכנית המנויים נפתחת למשתמשים נוספים

עדכון נוסף ומשמעותי לא פחות הוא תוכנית המנויים של טיקטוק. עד כה, תוכנית המינויים הייתה נגישה רק ליוצרים בשידורים חיים. החל מעכשיו, כלל היוצרים (העומדים בתנאים) יכולים להציע חבילות למינוי בתשלום. תוכנית המינויים כוללת פיצ’רים רבים בתוכה כמו תגים, אימוג’ים בהתאמה אישית, תוכן בלעדי וצ’אט למנויים בלבד. כל אלה נועדו לחזק את הקשר בין היוצרים לקהילות שלהם. נכון לכתיבת שורת אלו, תוכנית המנויים החדשה פתוחה בהזמנה בלבד, אך בשבועות הקרובים משתמשים נוספים יוכלו להגיש בקשה כדי לקבל זכאות.

עדכון 3: שדרוגים באקדמיה ליוצרים

ההשקעה של טיקטוק באפשרויות מונטיזציה חדשות נועדה לשמור על היוצרים בטיקטוק, ולמנוע נדידה שלהם לפלטפורמות מתחרות כמו אינסטגרם ויוטיוב. לצד העדכונים הללו, טיקטוק משדרגת גם את האקדמיה ליוצרים (Creator Academy). האקדמיה מספקת כלים, קורסים, סרטונים ומדריכים לשימוש חכם בטיקטוק. בעזרת הכלים הללו, מנהלי השסושיאל יוכלו להפיק את המירב מהפלטפורמה.

לסיכום

טיקטוק בוחרת להתמקד בקידום של תוכן איכותי יותר. הצעד בין היתר, מגיע על רקע השימוש ההולך וגובר בטכנולוגיית AI, שרק מדגיש את החשיבות של יצירת תוכן מקורי ומושקע (מטא למשל, כבר הצהירה על לקיחת אחריות בנושא). יוצרי תוכן יכולים לראות זאת כהזדמנות לניצול השינויים החדשים כדי לבלוט מעל המתחרים, להגיע לקהלים חדשים ולייצר רווחים גבוהים. במובן מסויים, אנשי שיווק יצאו נשכרים מהשינויים החדשים עוד יותר מיוצרי תוכן חובבנים – הרי שמי שייצור תוכן איכותי, ארוך ומעורר מעורבות הוא זה שיתפוס את מרכז הבמה.

לקריאת הידיעה המקורית בטיקטוק

תגיות רלוונטיות: טיקטוק
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
18
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
96
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
94
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
112
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105076
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100709
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99813
מדיה חברתית
בן אורן
87811
קידום אתרים
דנה רוזן
82476
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.