טיקטוק מציגה מספר עדכונים חדשים לתוכן ולמודעות

עומר לייבנזון
טיקטוק חושפת מספר פיצ'רים חדשים ליוצרי התוכן ולמפרסמים, וגם: יהיה ניתן להעלות סרטונים ארוכים הרבה יותר.
טיקטוק כלים חדשים

פלטפורמת טיקטוק לא מפסיקה להתפתח, ועכשיו היא מגיעה אלינו עם עוד כמה שיפורים שיעזרו ליוצרי התוכן. בואו נסקור אותם.

המשתמשים יקבלו שליטה על מה רואים ב-ForYou

לא אוהבים את הסרטונים שמופיעים לכם בפיד הרגיל? מעכשיו, תוכלו לשנות את זה. טיקטוק השיקה פיצ’ר חדש שיאפשר לכל משתמש להשפיע בצורה ישירה על מה שמופיע בפיד שלהם. התכונה כוללת תיבת טקסט, שבה המשתמשים יוכלו לרשום בקשה ספציפית לתוכן שהם מעוניינים לראות והמערכת תנסה לקחת את הבקשה בחשבון.

הבקשה יכולה להיות דברים בסגנון “אני רוצה לראות יותר סרטונים מיוצר תוכן X” או “אני מעוניין לראות יותר תוכן מהאנשים שאני עוקב אחריהם מאשר לחשוף את התוכן לאנשים חדשים”. לא צוין במדויק איך זה עובד, אבל ייתכן שזה יתאפשר בזכות החידושים שנובעים ממהפכת ה-AI. הרבה יוצרי תוכן שואלים את השאלה “איך להגיע לפור יו?” – במקרה כזה הם לרוב מתכוונים לשאול “איך להגיע לאנשים חדשים שהם לא העוקבים שלי בטיקטוק”, אז מעכשיו השאלה הזו תקבל תפנית קלה.

מעכשיו, יהיה אפשר להעלות עד 15 דקות לטיקטוק

לאחרונה, הודיעה טיקטוק כי משתמשים יוכלו להעלות סרטונים באורך של עד 15 דקות. מדובר בעלייה משמעותית מהמגבלה הראשונית שהייתה, כשהאפליקציה עוד הייתה בחיתוליה – 15 שניות בלבד. הפלטפורמה האריכה בהדרגה את משך הוידאו המקסימלי שניתן להעלות, לאחר שהרחיבה אותו בעבר ל-60 שניות, ומשם ל-3, 5 ולבסוף ל-10 דקות.

האבולוציה הזו בטיקטוק, מסמלת שהאפליקציה כבר לא מיועדת רק ל”סרטונים קצרים”, או כפי שרבים היו שמחים להוסיף: “סרטונים קצרים וללא עומק”. זה אולי מסמן שהמפתחים רואים אופק להנחת יסוד חדשה על הקהל: אנשים, או לפחות חלקם, מחפשים לצרוך תוכן עמוק וארוך – לא רק סרטונים של דקה.

מדדים משופרים עבור מפרסמים באפליקציה

טיקטוק השיקה כלים מתקדמים למפרסמים, שיסייעו לעקוב בצורה מדויקת יותר אחר יעילות המודעות שלהם בפלטפורמה. הכלים החדשים מאפשרים למדוד כמות הורדות ומכירות מהאפליקציה. כך, המפרסמים יכולים לקבל נתונים גם על מה שקורה אחרי שמקליקים על המודעה, ולא רק על הקליקים. זה הופך את ממשק הפרסום של האפליקציה לכזה שמתקרב למממשק פרסום של מטא/פייסבוק או פרסום בגוגל. בנוסף, טיקטוק מציעה כעת תכונה בשם Engagement View-Through Attribution, שבה מתבצע מעקב אחר המרות שהדבר שמאפיין אותה הוא שמתבצע מעקב אחר ההמרה, רק אם משתמש צפה בוידאו במשך יותר מ-6 שניות.

השיפורים הללו מציעים הבנה מקיפה יותר על הדרך שבה משתמשים יוצרים מעורבות עם הסרטונים באפליקציה, בהתחשב לא רק בכמות הקליקים על המודעה, כמות העוקבים או משך הצפייה אלא גם במעורבות ארוכה יותר ובצורות אחרות של המרות המתרחשות בסביבת הפלטפורמה.

לקריאת הידיעה המקורית ב-SocialMediaExaminer

תגיות רלוונטיות: טיקטוקרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
20
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
113
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105079
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100714
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99814
מדיה חברתית
בן אורן
87812
קידום אתרים
דנה רוזן
82476
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.