קמפיינים חכמים יותר: גוגל מציגה אינטגרציה בין ג’מיני ל-Performance Max

עומר לייבנזון
ליכולות המדהימות של ג'מיני כבר נחשפנו, וכעת הן ישתלבו בקמפיינים מסוג פרפורמנס מקס (Performance Max) בפלטפורמת הפרסום של גוגל לצורך שיפור ביצועי הקמפיין.
גמיני פרפורמנס מקס
מקור: Google Ads Blog

למי שאינו מכיר, קמפיין מסוג פרפורמנס מקס הוא קמפיין גוגל אדס אוטומטי, המתבסס על יכולות AI כדי למקסם את ביצועי הקמפיין. יכולותיו של הכלי באות לידי ביטוי גם בלמידה עצמית (ML), כשהמטרה היא יצירה של מודעות ממירות ככל שניתן. השימוש באוטומציות מסייע למפרסמים להגיע לקהלים רחבים, במגוון פלטפורמות מבית גוגל – כולל תיבת החיפוש של גוגל, יוטיוב, ג’ימייל, אפליקציית המפות וגוגל דיסקבר. אך לצד הפוטנציאל הגדול, יצירת קמפיינים בפרפורמנס מקס דרשה מהמפרסמים לא מעט זמן והשקעה. כאן בדיוק נכנס לתמונה מודל ג’מיני החדש, ומשנה את חוקי המשחק.

ג’מיני: המפתח לניהול קמפיינים חכמים בפרפורמנס מקס במהירות שיא

בזמן שמודל הבינה המלאכותית של גוגל – ג’מיני, כובש את העולם, גוגל מרחיבה את השימוש בו גם לפרפורמנס מקס באמצעות שיפור ויצירה אוטומטיים של הנכסים בקמפיין. השיפורים באים לידי ביטוי בכמה דרכים: 

  • מחולל תמונות וטקסט – לא רק בארה”ב: כבר בחודש נובמבר הכריזו בגוגל על האפשרות לייצר תמונות וטקסטים לקמפיינים פרסומיים בכמה קליקים. מעכשיו, הכלי מתרחב ויוצא מחוץ לגבולות ארה”ב. כרגע הכלי פועל באנגלית בלבד, אך סביר להניח שנראה הכרזה על שפות נוספות בסביבות חודש אפריל.
  • טקסטים באיכות משופרת: השילוב החדש עם ג’מיני צפוי לשפר את איכות התוצרים הטקסטואליים בפרפורמנס מאסק. כעת ניתן ליצור איתו גם כותרות ארוכות, ובקרוב תתאפשר יצירה של נכסי Sitelink.
  • מחולל תמונות משופר: גוגל מעדכנת על התקדמות גם במודל יצירת התמונות שלה – Imagen 2. בעדכונים הקרובים תתווסף האפשרות לחולל תמונות של סגנון חיים, עם אנשים בפעולה.
  • שיתופי פעולה נרחבים: גוגל מודיעה על הרחבת שיתוף פעולה עם פלטפורמות נוספות, וביניהן קאנבה. האינטגרציה החדשה בין קאנבה לפרפורמנס מקס תאפשר לעצב תמונות בקלות, ובקרוב צפויות להתווסף תבניות מעוצבות חדשות.
  • מחולל סרטונים משופר: מפרסמים שמשלבים סרטונים בקמפיין שלהם, זוכים לאחוז המרה הגבוה ב-12%. יכולות ה-AI החדשות ישפרו ויזרזו את תהליך יצירת הסרטונים, מה שיאפשר פרסום בפלטפורמות חדשות כמו יו טיוב ויו טיוב שורטס.

חיסכון בזמן, שיפור ביצועים וקמפיינים מותאמים אישית

היכולות של ג’מיני יסייעו למפרסמים לנהל קמפיינים עם פרפורמנס מקס בכמה דרכים:

  • חסכון בזמן ומשאבים: שימוש באוטומציות חכמות יחסוך זמן – וזמן, כידוע, שווה כסף.
  • קמפיינים מותאמים אישית: עם הכלים החדשים, מפרסמים יכולים להתאים בקלות מודעות שונות לקהלים שונים, ולהגדיל את אחוזי ההמרות.
  • שיפור מדד חוזק המודעה: העדכונים החדשים צפויים לשפר את חוזק מדד חוזק המודעה. לפי הנתונים שגוגל מפרסמת, הסיכוי של משתמשי פרפורמנס מקס לפרסם קמפיין בדירוג “טוב” או “מצוין” גבוה ב-63% אחוזים. מפרסמים שהגיעו לחוזק הודעה “מצוין” נהנים מ-6% יותר המרות בממוצע, כך שמדובר בנתון משמעותי.

לסיכום, האינטגרציה בין ג’מיני לפרפורמנס מקס היא בשורה משמעותית עבור אנשי השיווק בדיגיטל, והיא צפויה לסייע ביצירת קמפיינים יעילים וחכמים יותר מאי-פעם.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של גוגל

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
20
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
113
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105078
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100714
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99814
מדיה חברתית
בן אורן
87812
קידום אתרים
דנה רוזן
82476
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.