מטא חושפת עדכון שישדרג את הנתונים בקהלי Advantage+

עומר לייבנזון
מטא הציגה עדכון, שנועד לשפר את יכולתם את אנשי השיווק להתחבר לצרכנים המרכזיים והחמים ביותר, ולקבל תובנות עמוקות יותר על קהלי היעד.
פילוח קהלים ADVANTAGE

העדכון האחרון של מטא, מבשר על הזדמנות חדשה לקבלת תובנות שישפרו את אסטרטגיית השיווק של המפרסמים ב-Advantage+. לאור ההשקה של כלים חדשים לפילוח קהלים ותובנות, אנחנו כמפרסמים נוכל כעת לזהות וליצור מעורבות בקרב צרכנים בעלי ערך גבוה ברמת דיוק גבוהה יותר מבעבר. השינוי יאפשר להבין טוב יותר: כיצד נראית דינמיקת השוק, יאפשר לשפר את יעילות הקמפיין ולהניע להצלחה. בואו נבין מה זה אומר ואיך הדברים נראים בפועל.

פילוח קהל בדיוק מירבי – לתובנות האיכותיות ביותר

קמפייני Advantage+ מיועדים בתכליתם לאתרי איקומרס ולניהול מסע קניות של צרכנים באונליין. העדכון האחרון נועד בעיקרו למפרסמים שרוצים לחדד את הגישה לקונים פוטנציאליים שהביעו עניין במוצרים אך טרם רכשו, שם לטענת רבים שוכב “הכסף שנשאר על הריצפה”.

כך, ניתן לקבל נתוני שימוש משופרים על קהלים. מדד חדש שהושק למשל נקרא “פלח קהל הלקוחות המעורבים” (Engaged Customers Audience Segment) כפי שתועד על ידי Jon Loomer. מדובר על תכונה המאפשרת למנהל הקמפיין להגדיר את הקהל עבור פלחי שוק באופן מותאם אישית, ולקבל דוחות ותובנות מותאמים אישית, בהתאם לפלח שנבחר.

סגמנט לקוחות שייצרו אנגייג'מנט
מקור: Jon Loomer

חלוקה ללקוחות חדשים, קיימים ומעורבים

חלון הדיווח החדש על הנתונים של מטא, הנגיש דרך מנהל המודעות, מאפשר כעת ניתוח מפורט יותר של קהלים בהתאם לנתונים הדמוגרפיים שלהם. ניתן לפלח את הקהל בהתאם לקטגוריות שלא היו בעבר כמו לקוחות חדשים, לקוחות קיימים ולקוחות מעורבים (לקוחות פוטנציאליים, אשר גילו עניין בעסק או קיימו אינטראקציה עם המוצרים או השירותים שלו אך עדיין לא ביצעו רכישה). בדרך הזו, ניתן להבין את תמונת המצב על השיווק באתר הרבה יותר בקלות, ולתכנן בהתאם את המשך הצעדים.

המשמעות הרחבה יותר של העדכון, היא עוד קפיצה ביכולת של השיווק הדיגיטלי לפלח קהלים בצורה ספציפית ביותר, והפעם מדובר על כלים חדשים, שבהחלט יכולים לסייע לאנשי השיווק למקד את מאמצי השיווק למקומות הנכונים – למקומות שבהם ה-ROI הוא הגבוה ביותר, ובכך לשפר את הביצועים העסקיים בעשרות מונים.

לקריאת הידיעה המקורית ב-SearchEngineLand

תגיות רלוונטיות: פייסבוק
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
63
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
36
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
119
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
90
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
108
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105119
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100788
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99947
מדיה חברתית
בן אורן
87835
קידום אתרים
דנה רוזן
82485
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.