יוטיוב תציג מודעות גם על סרטונים שיוצריהם לא בתוכנית השותפים

יוטיוב מעדכנת את תנאי השירות שלה ובכך משפיעה על היוצרים. בקרוב היא תוכל להוסיף מודעות על כל הסרטונים, גם אם היוצרים שלהם עוד לא לוקחים חלק בתוכנית השותפים.
מיטל אור
יוטיוב מעדכנת את תנאי השירות

כפי שפורסם ב-Digitalinformationworld, יוטיוב שינתה את תנאי השימוש שלה ותתחיל להוסיף מודעות גם על סרטונים שיוצריהם אינם רשומים בתוכנית השותפים ובמקרה זה היא לא תחלוק איתם את הרווחים.

הצטרפות לתוכנית השותפים של יוטיוב

תוכנית השותפים של יוטיוב מאפשרת ליוצרים ובעלי הערוצים ליהנות מרווחים. תנאי הסף להצטרפות הם מעל 1,000 מנויים לערוץ ויותר מ-4,000 שעות צפייה ציבוריות. כל ערוץ שעומד בקריטריונים אלו רשאי להגיש בקשת הצטרפות לתוכנית השותפים.

מרגע ההצטרפות לתוכנית השותפים, יוטיוב חולקת עם היוצר או בעל הערוץ רווחים כשאלו מגיעים מפרסומות שהחברה שמה על הסרטונים. חלק מעדכון תנאי השירות החדשים קובעים כי מעתה יוטיוב תוכל ליצור מוניטיזציה לסרטונים, גם אם בעליהם לא לוקחים חלק בתוכנית השותפים.

מה המשמעות של צעד זה?

יוטיוב למעשה קובעת כי היא תוכל לשים פרסומות על כל ערוץ וסרטון, גם אם הוא לא הגיע לדרישות הסף להצטרפות לתוכנית השותפים. בנוסף, היא תוכל לשים פרסומות ולצבור רווחים גם מערוצים אשר החליטו במודע שלא להצטרף לתוכנית ובכך החליטו שלא להרוויח ממנו כסף.

ההשפעה תהיה גם על הערוצים הגדולים אשר החליטו שלא להצטרף לתוכנית השותפים וגם על אלו הקטנים. יוצרים בתחילת דרכם יכלו עד כה לקדם את עצמם ולצבור קהל כשהיתרון שלהם הוא שאין עצירה לפרסומות.

מעתה, זה ישתנה. כמו כן, בעלי עסקים קטנים אשר מפרסמים סרטונים לצורך קידום שירות זה או אחר, עשויים גם כן למצוא עצמם כפלטפורמה לפרסומות (לעתים גם של המתחרים) וזאת בלי שהם עצמם ייהנו מהרווחים.

סעיפים נוספים המופיעים בתנאי השירות החדשים

יוטיוב שמה דגש על זיהוי פנים ומדגישה כי יש להימנע מצילום אנשים ללא רשותם, לקבל אישור מראש או לטשטש את פניהם. זה לא חדש, אך הפעם החברה החליטה לשים על כך דגש רב יותר בתנאי השירות.

עבור יוצרים אשר מקבלים תשלומים, מעתה יוטיוב תשנה את המדיניות שלה בכל הנוגע לתשלומי המס והיא תפעל על פי חוקי המס האמריקאיים. יוצרים מחוץ לארה”ב צריכים לקרוא את התנאים היטב ולהבין כיצד הדבר ישפיע עליהם.

תנאי השירות החדשים יכנסו לתוקפם ב-1 ליוני 2021.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: יוטיובתוכניות שותפים
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89496
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88135
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
87856
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66763
קידום אתרים
ירון אחר
64842
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
40
מדיה חברתית
מיטל אור
93
מסחר אלקטרוני
מיטל אור
65
מדיה חברתית
מיטל אור
83
קידום אתרים
עידו ולדמן
91
קידום אתרים
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x