יותר ביצועים, פחות מאמץ: ג’מיני יסייע ביצירת קמפיינים טובים יותר

עומר לייבנזון
גוגל מרחיבה את השימוש שלה בג'מיני לקמפיינים ממומנים - השילוב הזה לדבריהם, צפוי להפוך את קמפיין הפרסום שלכם ליעיל יותר ולחסוך לכם שעות של עבודה. אז איך זה עובד, ומה חשוב לדעת?
שילוב ג'מיני בגוגל אדס
מקור: Google Ads & Commerce Blog

בשנת 2022, השיקה גוגל את ג’מיני (Gemini)מודל הבינה המלאכותית שלה שנועד, בין היתר להתחרות עם ChatGPT של חברת OpenAI. מאז המהפכה הטכנולוגית שעבור אנשי שיווק רבים נחשבת ל”רעידת אדמה” של ממש, בגוגל עובדים קשה כדי להרחיב את השימוש במודל ג’מיני למוצרים השונים שלה. אכן, שנה לאחר מכן הוכרז על עידן חדש בגוגל אדס, עם מחולל טקסטים אוטומטי למודעות שמבוסס על אותו מנגנון. כעת, משפרים את חוויית המשתמש של המפרסמים בגוגל אדס עוד יותר, במתכונת מעט אחרת – צ’אט מבוסס AI.

המפרסמים מתבקשים לספק לצ’אט כתובת URL לאתר או עמוד הנחיתה שלהם, ומשם? הצ’אט כבר יעשה את העבודה בעצמו – ויחולל מודעות עם אופטימיזציה לחיפוש בגוגל. המודעות כוללות קריאייטיב, תמונות ומילות מפתח רלוונטיות, מה שיחסוך למפרסמים עבודה רבה.

עלייה של 12% בהמרות עקב השימוש

הטכנולוגיה החדשנית צפויה לא רק לחסוך עבודה וזמן, אלא גם לשפר את ביצועי הקמפיינים. בגוגל משתמשים במדד “חוזק המודעה” (Ad Strength) כדי לדרג את הביצועים של כל קמפיין חיפוש. התוצאה מתחלקת לציון “נמוך”, “ממוצע”, “טוב” או “מצוין”. על סמך בדיקה שנערכה מטעם גוגל בקרב קבוצת מפרסמים קטנה, עולה כי הסיכויים לפרסום קמפיינים בדירוג “טוב” או “מצוין” גבוה ב-42% בקרב משתמשים בממשק הפרסום מבוסס הצ’אט שלה. הנתון הזה דרמטי, משום שהוא מביא לעלייה ממוצעת של 12% במספר ההמרות, ומכאן גם לעלייה ברווחיות.

בינה מלאכותית – גם בעולם הפרסום ולא רק בחיפוש

עידן החיפוש ברשת משתנה לנגד עיננו. אם בעבר הסתפקנו בחיפוש על בסיס מילות מפתח, בהמשך התרחב החיפוש לחזותי (Google Lens) ובעתיד המתהווה החיפוש הופך למתקדם ורב-מימדי אף יותר. ככל שתהליך החיפוש הופך למורכב ואינטואיטיבי יותר, הרי שיצירת קמפיין פרסומי הופכת גם היא למאתגרת. למפרסמים קשה לחזות את מילות המפתח הפוטנציאליות, ובעתיד הקרוב החיפוש כבר לא יהיה טקסטואלי בלבד בין כה וכה. לפני ימים ספורים בלבד בגוגל הציגו את פיצ’ר “Circle To Search” שמאפשר למשתמשים לחפש כל דבר שמוצג על המסך שלהם באמצעות הקפה – כולל טקסט, תמונות וסרטונים. בעידן שבו החיפוש הופך למבוסס AI, אכן טבעי שגם הפרסום יהפוך לכזה. 

אז מה בעצם כל כך חדשני בג’מיני?

השוני המהותי של ג’מיני, שהופך אותו למתקדם בהשוואה למודלים אחרים – נעוץ באופן שבו הוא בנוי, על בסיס למידה עמוקה רב-מודאלית. העובדה הזאת מאפשרת לו לעבד כמויות אדירות של מידע בזמן קצר, ואכן בבדיקות שנערכו מטעמה של גוגל, עולה כי ג’מיני עוקף את המתחרים במדדים שונים. ההרחבה לשימוש בצ’אט ליצירת קמפיינים פרסומיים הופכת את חוויית המשתמש לנוחה ויעילה יותר מתמיד.

נכון לעכשיו, הצ’אט פועל באנגלית בלבד בארה”ב ובבריטניה, אך הוא צפוי להתרחב לשפות ולמדינות נוספות כבר בחודשים הקרובים.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של גוגל

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
18
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
96
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
94
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
112
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105076
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100705
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99808
מדיה חברתית
בן אורן
87811
קידום אתרים
דנה רוזן
82476
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.