חדשות קידום אתרים

בלוג קידום אתרים - 70 כותבים, 8,500 קוראים | AskPavel

  ברוכים הבאים לבלוג AskPavel - בלוג SEO אבל לא רק. כאן תוכלו לקרוא על עדכונים וחדשות, מדריכים שימושיים, טיפים פרקטיים ליישום, הנחיות אופטימיזציה ותוכן נוסף בנושא מעולם השיווק באינטרנט - קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית, ווב אנליטיקס ועוד.

פוסטים אחרונים:

 

דיבור צפוף: איך נראה יום בחיי מקדם אתרים?

סדר יום בחיי מקדם אתרים

בסרטון החדש מסדרת "דיבור צפוף", אפשר לראות איך אני יצרתי לעצמי טיימליין כשקידמתי אתרים בעצמי, טיימליין שבעצם אמור לעשות סדר (עבורי לפחות) איך אמור להראות יום בחיי מקדם אתרים. הציר זמן לשירותכם, בהצלחה. הציר בנוי מ-09:00 ועד 18:00, עובדים יותר? תענוג לכם, סדרו לכם מה אתם עושים. בציר הזמן כתבתי בעצם מה אני עושה בשעות האלו ברמה של כל שעתיים וברמה היומית / שבועית / חודשית / רבעונית. אז בואו נתחיל זמן משימות 11:00 – 09:00 ...

קרא עוד »

כיצד כפתורי ה-Reactions החדשים צפויים להשפיע על שיווק בפייסבוק?

heart-617405_1920

לפני שלושה שבועות טלטלה פייסבוק את חיינו שוב. לאחר שב-2015 היא הציגה בפנינו עדכונים ושינויים כגון תמונת פרופיל מונפשת, אפליקציה להתראות ממוקדות, ופיצ'ר חיפוש חדש, הרשת החברתית פתחה את 2016 עם השקת כפתורי הרגשות (Reactions) החדשים שלה בכל העולם, אחרי שעברו פיילוט מוצלח בספרד ובאירלנד. כעת, ניתן לעשות הרבה יותר מסתם "לייק" לפוסט שהתחברתם אליו: אפשר לבחור באחת התגובות הבאות – "אוהב/ת" (love), "מצחיק" (haha), "מדהים" (wow), "עצוב" (sad) ו"כועס/ת" (angry). השינוי הזה התבקש כבר מזמן: אחרי הכל, ...

קרא עוד »

דיבור צפוף: כמה באמת עולה לקדם אתר?

מחיר קידום אתרים

בגדול? אני מדבר על הפרמטרים שאמורים להרכיב מחירון קידום אתרים בפועל, תמללתי קצת את הסרטון שעשיתי. ברוכים הבאים שוב לדיבור צפוף, הפרק השני בסדרה שלי כאן, והפעם לנושא שמציק לי מאוד מכיוון שאני מייעץ להרבה חברות וכמעט תמיד נתקל באותו מקרה. הלקוח אומר לי "קראתי ל-5,6 חברות קידום אתרים וכל אחת מבטיחה אופטימיזציה, מחקר מילות מפתח ומקדם אותי בפועל, אממה, אחד מבקש 1500 שח בחודש והשני מבקש 7500 ש"ח בחודש" אז אני אנסה לגעת במחירים לפי הדברים שלדעתי הכי ...

קרא עוד »

SEMrush: מערכת מחקר מתחרים שכל מקדם אתרים חייב להכיר [סקירה]

מערכת SEMrush

חלק עיקרי מעבודת קידום האתרים היא לדעת מה המתחרים עושים, השאיפה העיקרית היא ממש להיכנס לתוך הקרביים של האתרים המתחרים ולגלות עליהם את כל ה insights שיוכלו לסייע לכם לתרגם את כל הנתונים של המתחרים לaction items נכונים ומועילים לפרויקט שאתם מקדמים. אז איך מגלים את כל הנתונים האלו? ישנן תוכנות רבות שיוכלו לסייע לכם בחקירת המתחרים ובביצוע מחקר מילות מפתח כדוגמת Keywordtool.io, Keyword Eye ,Planner Keyword של גוגל ועוד. בפוסט הבא אני אציג סקירה ...

קרא עוד »

דיבור צפוף: מה חברת קידום אתרים עושה באתר שלך?

מה חברות קידום אתרים עושות

מה אתם הולכים לקבל בסדרת הפוסטים הקרובים בשם "דיבור צפוף"? הפוסט הבא והבאים אחריו הולכים לעשות לכם סדר בכמה וכמה דברים, בעיקר, על דברים שאי אפשר תמיד להסביר בטקסט. הפוסטים בשבועות הקרובים יהיו בוידאו וטקסט כאחד והולכים לדבר איתכם על כמה סודות מאוד גדולים ושמורים ברחבי האינטרנט על חברות קידום אתרים ועל פעולות החברות, ובכלל, אנשי ה-SEO. בגדול, אנחנו הולכים לעזור לכם לדעת להבחין בין הטוב, לרע ולמכוער. תתכוננו, לא חסכנו בפרטים. בסרטון חפרתי במשך ...

קרא עוד »

סוגר עם חברת קידום אתרים? 4 מקרים בהם לא תוכל להסתדר בלי מתכנת

פרוייקטים של קידום אתר בהם צריך מתכנת

האם אפשר לקדם אתר ולהשיג עבורו טראפיק משמעותי מבלי להיעזר במתכנת צמוד? זו שאלה שבהחלט צריכה להעסיק כל בעל אתר שמתכנן פרוייקט קידום. שכר חודשי של מתכנת front end מתחיל בממוצע של 15 אלף ש"ח לחודש למתכנת מתחיל, ומגיע ל-30+ אלף ש"ח למתכנת בכיר. מדובר בלא מעט כסף, והוא בהחלט יכול להשפיע על התקציב שתכננת להוציא על קידום. חשוב על מצב בו את שוכר שירותי קידום אתרים, מקבל ממקדם האתרים מסמך המלצות לביצוע, אבל אין ...

קרא עוד »

10 סגמנטים שימושיים בגוגל אנליטיקס לניתוח טראפיק אפקטיבי

סגמנטציה בגוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס הוא כלי חינמי מעולה שמספק תובנות מעמיקות על הגולשים באתר שלנו. אתר הוא דבר גדול: קחו קניון, יהיו אנשים שיכנסו בשביל לראות סרט, יהיו כאלו שיבואו כדי לראות אילו בגדים חדשים יש בחנויות, יבואו לאכול או לרכוש מוצרים מסוימים. יש לאתר הרבה מטרות שונות והרבה אנשים נכנסים אליו מכל מיני סיבות. להסתכל על כל הנתונים יחד (כל הפעילויות באתר) זה בעצם אומר להסתכל בערבוב של כל הדברים האלה, ואם נרצה לקבל תובנות נצטרך ...

קרא עוד »

האם קליקים משפיעים על מיקומים בגוגל? 4 מקרי בוחן מעניינים

השפעת קליקים על קידום

לכולנו ברור שגוגל מודד קליקים ארוכים לעומת קצרים, ולכולנו ברור שהוא מודד גם אחוזי הקלקה (CTR). השאלה הנשאלת היא האם קליקים ואחוזי הקלקה, כפי שנטען פעמים כה רבות, הם אכן גורמים המשפיעים בסופו של דבר – בעקיפין או במישרין – על מיקומים בגוגל? אני יודע שהנושא הזה כבר נטחן ונלעס מכל הכיוונים, אבל כשישבתי לכתוב את המאמר הזה – פתאום נזכרתי שיש כמה ניסויים מאוד מעניינים שנעשו בשנים האחרונות בעניין הזה (אחד מהם שלי). כמו ...

קרא עוד »

שיווק דיגיטלי – המאמר היחיד שצריך לקרוא כדי להבין איך זה עובד באמת

מדריך שיווק בדיגיטל

בלעדית ל- Ask Pavel: פרק שלם מתוך הספר "שיווק בעידן דיגיטלי" של אתגר שפיבק וירון אחר. אנחנו בטח מסכימים על כך שיש כמות עצומה של כלים, שיטות, טקטיקות, ערוצים וידע המקיף את מה שאנחנו כוללים תחת ההגדרה 'שיווק דיגיטלי'. אם נוסיף לכך את העובדה שבכל יום אנחנו למדים דברים חדשים וזוכים להכיר כלים או טכנולוגיות עדכניות, ושלרוב כל אחד מאיתנו מבין במה הוא הכי טוב, בין אם זה SEO, PPC, תוכן וכו' – לקחנו על ...

קרא עוד »

הכלי שיאפשר לקבל נתוני Not provided באופן חלקי

נתוני not provided באנליטיקס

כולנו מכירים את בעיית ה-“NOT PROVIDED” בדוחות האנליטיקס. פעם כדי לעקוף את זה השתמשנו בשיטות כמו bookmarklet from Lunametrics, אך לצערנו בראשון לספטמבר 2015 גוגל חסמו את האופציה הזו והפכו אותה לחסרת משמעות. החדשות הטובות שגוגל השיקה את Search Analytics API שבעצם מאפשר לנו לבצע שאילתה ישירות מקונסולת החיפוש. כאשר נחבר את המידע הזה יחד עם Analytics API יתאפשר לנו להפיק דוחות דירוג מפורטים לחלק גדול ממילות המפתח ואת דפי הנחיתה שלהם. ה"בעיה" היחידה היא שעל מנת לבצע ...

קרא עוד »