משתמשים בלינקדאין לצרכי פרסום? עדכונים חדשים מחכים לכם

עומר לייבנזון
לינקדאין מוסיפה תכונות חדשות שעתידות לשדרג את חייהם של יוצרי התוכן, מחפשי העבודה והמגייסים.
כלים חדשים בלינקדאין

אז אחרי העדכון האחרון בלינקדאין עליו הכרזנו, שמשמעותו שיפורים משמעותיים בתהליכי בדיקת תוכן שמפר את המדיניות באמצעות AI – לינקדאין החליטה לשחרר עדכונים נוספים, הפעם עבור יוצרי התוכן, המפרסמים והמשתמשים בפלטפורמה. בואו נסקור אותם:

ניטור ומדידת ביצועים בניוזלטרים

יש הרבה שעדיין לא מכירים את תכונת הניוזלטרים בלינקדאין, אפשרות מופלאה שמאפשרת לבעלי עסקים ליצור קשר עם קהל היעד שלהם בצורה מעמיקה הרבה יותר, ולשפוך מהידע האישי שלהם בתחום מסוים בתוך פלטפורמה שמאפשרת זאת. המשתמשים מצידם, יכולים לבצע הרשמה לניוזלטר וכך לקבל ידע והכוונה רלוונטיים שמאפשרים להם השתלבות חלקה בתעשייה מסוימת. בשביל בעלי העסקים, מדובר באחד הכלים הטובים שקיימים ליצירת אמון – ההמלצה החמה היא פשוט לקחת ולחקור אותו.

לאחרונה, לאחר שהכלי צבר גדילה מהירה במיוחד, עם למעלה מ-500 מיליון משתמשים כיום שרשומים למעל 146,000 ניוזלטרים, לינקדאין פרסמה שנכנסו מספר עדכונים נוספים. אלו, נועדו לתת ליוצרי הניוזלטר תובנות נוספות לגבי מעורבות הקהל בו. בין התכונות החדשות: ניתוח ניוזלטר משופר עם חיתוך דמוגרפי של הקוראים, מגמות שונות בקרב מנויי הניוזלטר, תצוגה מקדימה משופרת, אפשרות לשכפול טיוטות במספר פורמטים ועוד. השינויים הללו עתידים לחסוך לכל כותב זמן באמצעות יצירה של תכנים טובים ורלוונטיים לקהל היעד.

לעקוב אחר ביצועי הקמפיינים יותר בקלות

לינקדאין שדרגה את האופן שבו מפרסמים יוכלו לעקוב אחר ההמרות באתר שלהם. זאת באמצעות מספר עדכוני פרסום:

  • API להמרות – אפשר למדוד המרות באמצעות API, ולקשר נתונים בצורה מקוונת או לא מקוונת.
  • המרות באתר ללא קוד – מעכשיו אפשר ללכוד את ההמרות דרך האתר גם באמצעות דרכים נוספות חוץ מקוד.
  • שדרוגים למודעות מסמכים (Document Ads) – למודעות מסוג זה תהיה אפשרות מיקוד מחדש ואפשרות להציב יעדים חדשים לקמפיין גם אחרי שעלה לאוויר.

בדיקות מוקדמות הראו שבעקבות השדרוגים, כמות הקמפיינים שהחליטו להשתמש ב-Conversion API עלו משמעותית.

מנויי לינקדאין פרימיום יהנו מתובנות AI

לינקדאין הציעה מגוון תכונות המיועדות למשתמשים בלינקדאין בגרסת הפרימיום, שנועדו לספק פרסונליזציה ותובנות עמוקות יותר הנגזרות ממנגנוני בינה מלאכותית. לדוגמה:

  • המלצות להתפתחות תעסוקתית בהתאמה למאפיינים האישיים.
  • אפשרות לחיפוש עבודה על בסיס התאמה אישית יותר עמוקה.
  • הצעות הודעות מותאמות אישית.
  • הזדמנויות הנגזרות מפוסטים שהמשתמש כתב בפיד.

ראוי לציין, כי כבר היום כבר קיימות תכונות פרימיום דומות כמו טיפים לכתיבת הפרופיל, הצעות לקורסים לשלבים הבאים בקריירה ועוד. לינקדאין כל הזמן ממשיכה ועוד תמשיך לפתח יותר כלים, כדי לסייע למשתמשים בה לשפר את הקריירה שלהם לרמה הבאה.

לקריאת הידיעה המקורית ב-SocialMediaExaminer

תגיות רלוונטיות: בינה מלאכותיתלינקדאין
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
60
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
34
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
116
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
88
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
106
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105113
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100786
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99944
מדיה חברתית
בן אורן
87835
קידום אתרים
דנה רוזן
82485
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.