עדכונים חדשים במטא בנושא יצירת לידים, בינה מלאכותית ועוד

עומר לייבנזון
מטא הוציאה עדכונים חדשים לאוויר בנושאי AI, יצירת לידים ועדכונים נוספים שיהפכו את השיווק של יוצרי תוכן ומפרסמים לאפקטיביים יותר.
Meta AI Assistant

מטא מציגה מספר עדכונים מרתקים במיוחד, חלק מהם יסייעו לעצב את פני העתיד שלנו באפליקציה והתחושה היא ממש של משהו עתידני שעומד לקרות בקרוב.

“העוזר האישי” – בינה מלאכותית

מטא פיתחה עוזר וירטואלי מבוסס בינה מלאכותית (Meta AI Virtual Assistant) שיכול לעמוד לצד המשתמש במגוון סיטואציות. למשל: עזרה בכתיבת תגובות מפורטות יותר בפייסבוק כדי להגדיל מעורבות, נתינת סיכום של תוצאות החיפוש, הצעות לפוסטים שיעניינו את המשתמש בפייסבוק או בהמלצות קנייה.

פיצ’ר נוסף הוא ה-Meta AI Reimagine, שהוא מה שמאפשר לחברים בצ’אטים קבוצתיים בפייסבוק ובאינסטגרם לעיין בתמונות שנוצרו על ידי בינה מלאכותית. מטא גם מאפשרת ליוצרים כעת ליצור תמונות באמצעות AI על ידי כניסה לאתר אינטרנט חדש שהוקם – Imagine with Meta.

עדכון נוסף ומאוד שימושי הוא עדכון AI לקבוצות הפייסבוק: אם מטא תראה ששאלה מסוימת בקבוצת פייסבוק לא נענתה במשך יותר משעה, העוזר האישי מבוסס הבינה המלאכותית של מטא יפרסם תגובה מסכמת של דיונים קודמים הקשורים לשאלה, או לציין קישור לפוסטים אחרים שהם רלוונטיים מתוך אותה קבוצת פייסבוק. זו תהיה תכונה שמנהלים יוכלו להשבית בכל עת, ותהיה להם גם את השליטה בכך שיוכלו להתאים את הבוט באופן אישי לפי נושא הקבוצה.

הצפנה במסנג’ר

מטא החלה ליישם הצפנה מקצה לקצה עבור צ’אטים ושיחות בודדות במסנג’ר ובפייסבוק. מטרת ההצפנה היא להבטיח פרטיות ואבטחה גבוהה יותר למשתמשים. בנוסף להודעות הרגילות, השירות המוצפן כולל תכונות נוספות כגון עריכת הודעות שנשלחו, איכות משופרת למדיה המשותפת בשיחות, ואפשרות הודעה נעלמת לשמירה על סודיות.

מדובר על צעד משמעותי בשיפור האבטחה של נתוני המשתמש. כיום, אנשים רבים משתמשים במסנג’ר הן לשיחות אישיות והן לשיחות מקצועיות, אשר לרוב כוללות שיתוף מידע רגיש (לא רגיש מדי, כמו נתונים פיננסיים או מידע רפואי אבל בכל זאת). עם הצפנה חזקה, משתמשים עשויים להרגיש יותר בנוח להשתמש במסנג’ר למגוון דיונים, כולל שיחות פרטיות וקבוצתיות מתוך ידיעה שהפרטיות שלהם מוגנת טוב יותר.

אינטגרציה עם אמזון

מטא ואמזון לאחרונה החלו לשתף פעולה, במטרה לאפשר למשתמשים לקשר את חשבונות הפייסבוק והאינסטגרם שלהם עם חשבונות האמזון שלהם. השילוב, משמעותו שמשתמשים יוכלו לרכוש באפליקציות החברתיות של מטא באמצעות אמצעי התשלום שלהם באמזון ופרטי המשלוח, מה שיהפוך את כל תהליך התשלום למהיר ונוח יותר. היתרון הגדול הוא שהמשתמשים יכולים כך לקנות ללא מאמץ וללא חשיבה, מה שצפוי ליצור קניות מהירות יותר – מכיוון שהמשתמשים לא יצטרכו לעזוב את אפליקציות מטא כדי לבצע רכישות.

לקריאת הידיעה המקורית ב-SocialMediaExaminer

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
54
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
28
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
103
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
82
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
99
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105093
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100767
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99919
מדיה חברתית
בן אורן
87828
קידום אתרים
דנה רוזן
82480
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.