התצוגה המקדימה הישנה של קישורים תחזור לפוסטים ב-X

עומר לייבנזון
פלטפורמת X מחזירה את תצוגת הקישורים הישנה שבה כותרת הדף מופיעה בתצוגה המקדימה, עם שינוי קטן - הכותרת תהיה יותר קטנה מבעבר.
תצוגת קישור בטוויטר
מקור: Social Media Today

הם נמצאים במטא ויש להם חשיבות מכרעת בהגדלת הקליקים ואופטימיזציה של מודעות ממומנות, והם היו גם ב-X עד שאילון מאסק החליט להסיר אותם בחודש אוקטובר האחרון – אנחנו כמובן מדברים על התצוגה המקדימה לקישורים בפוסט. אז עכשיו, אחרי לחץ מהמשתמשים אילון מאסק החליט להחזיר את התצוגה הקודמת של הקישורים בפלטפורמה.

בואו נבין מה השתנה, במה מדובר ומה צפוי מכאן והלאה.

מהו השינוי הקודם שהתרחש?

כך זה היה נראה, לפני (בתמונה הימנית) ואחרי (בתמונה השמאלית):

תצוגת קישור בטוויטר
מקור: Social Media Today

התצוגה הימנית אפיינה את כל הפוסטים ב-X עד לאוקטובר 23, הרגע שבו אילון מאסק החליט על שינוי לתצוגה השמאלית – תמונה בלבד, בלי טקסט ובלי תיאור. התמונה, יחד עם הכותרת והתיאור בתצוגה המקדימה נתנו למשתמש יכולת הבנה ברמה גבוהה לגבי העמוד שאליו עומד להגיע, אך אילון מאסק חשב שהתצוגה הזו אינה מספיק אסתטית. זמן קצר לאחר מכן, התגובות הזועמות מהמשתמשים לא איחרו להגיע. אז בסופו של דבר, מאסק החליט להחזיר חלק קטן מהתצוגה הישנה כדי לא לפעול יותר מדי חזק בכיוון נגדי מהמשתמשים:

https://twitter.com/elonmusk/status/1727500747711852560

כותרות בתצוגה מקדימה והחשיבות שלהן

את הכותרות שמופיעות על לינקים חיצוניים אפשר לראות היום כבר באופן קבוע במטא, והן לא סתם מופיעות שם. יש להן תפקיד חשוב – לאפשר לקורא להבין מהו הנושא שעליו הוא הולך לקרוא מבעד להקלקה. החשיבות היא אפילו יותר גבוהה כשמדובר על לינקים עם קישורי מעקב כמו Bitly, שם הקלקות על לינק עם כותרת נחשבות לאותנטיות יותר, משום שהמשתמש התכוון ללחוץ על הלינק אחרי שהתעניין בזכות הכותרת.

גם עבור מנהלי המדיה, לכותרות יש חשיבות מסוימת. בראש ובראשונה, הכותרות עוזרות להגדיל את המעורבות על פוסטים. רק תמונה לבדה אינה מספיקה כדי למשוך תשומת לב, ופעמים רבות לפני התמונה יופיע פוסט ארוך שלא כל אחד יקרא – אם כך, בלי כותרת אין שום אמצעי למשיכת תשומת לב כדי להניע משתמשים לבצע פעולה מסוימת, כמו לבקר באתר. יתרה מכך, ללא כותרת כל מהות הפוסט עשויה להשתנות (בהנחה שהמטרה המרכזית שלו היא לכוון ללחיצה על הקישור).

כל הסיבות הללו הן מה שגרמו לכמות המשתמשים הקוראים בתקיפות להחזיר את התצוגה המקדימה הקודמת לפעילות. אילון מאסק הודיע בטוויטר שכך זה יהיה, אך עדיין – לא נמסרה מילה לגבי מתי זה יקרה במדויק.

לקריאת הידיעה המקורית ב-SocialMediaToday

תגיות רלוונטיות: טוויטררשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
54
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
28
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
103
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
82
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
99
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105093
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100768
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99921
מדיה חברתית
בן אורן
87828
קידום אתרים
דנה רוזן
82480
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.