X תאפשר למפרסמים לטרגט רק את המשתמשים בגרסת פרימיום

עומר לייבנזון
אופציה חדשה נפתחת עבור המפרסמים ב-X: יהיה ניתן לפרסם רק למשתמשים שמשתמשים בגרסת הפרימיום - האם זה יתרון או חיסרון?
X משתמשי פרימיום

אחרי תנודתיות שינויים גבוהה למדי, הנובעת במרביתה מעמדותיו השנויות במחלוקת של אילון מאסק והשינויים הבלתי פוסקים בפלטפורמה לאורך כל השנה האחרונה (כמו הניסיון למחוק את כל מדדי המעורבות באפליקציה וגם תצוגת הקישורים החדשה שהובילה לזעם רב בקרב הקהילה) – עדיין מצד המשתמשים, הפלטפורמה נראית יציבה ויש לה מיליונים שמשתמשים בה מדי יום. מפרסמים רבים החליטו לסגת מהפלטפורמה לטובת פרסום בפלטפורמות B2B אחרות כמו לינקדאין, או לפרסום במטא משום שלא ניתן לסמוך על הפלטפורמה במידה מספקת. או כפי שניתן לראות בהודעתה של הנציבות האירופית על הפסקת הפרסום ב-X, הנציבות הודיעה על כך שתפסיק לפרסם ב-X עקב “חששות נרחבים הנוגעים להפצת דיסאינפורמציה”.

ועדיין, אפילו לאור העובדה שפרסום ב-X הוא לא האופציה הכי פופולרית כרגע, אולי השינוי הבא הוא דווקא מעודד.

אפשרות לסמן “רק משתמשי פרימיום” כקהל היעד

כעת, אנשי הפרסום והשיווק יוכלו למקד את הקמפיינים שלהם רק למשתמשי הפרימיום:

X Premium ads

הדוגמה שלמעלה פורסמה על ידי מהנדס ב-X בשם Nate Esparza – ניתן לראות שנוספה תיבת סימון חדשה בתהליך יצירת המודעה, שמאפשרת בלחיצה אחת בלבד לטרגט רק את מי שמשלם כסף באפליקציה.

נזכיר שלפני קצת יותר משנה, אילון מאסק בחר להשיק את “וי כחול בטוויטר” – התכונה שמאפשרת למשתמשים לשלם כסף ובכך לקבל עדיפות במקומות מסוימים בפלטפורמה, וכן ליהנות מפיצ’רים מסוימים שלא זמינים לאחרים. אחרי כשלושה חודשים, מהלך שנוי במחלוקת קרה, ומאסק הודיע שמנויים עם “וי כחול” יקבלו עדיפות על פני אחרים בתגובות בטוויטר. מאז, ככל שהעדכונים לגבי התכונה הזו מתפתחים, נראה שמאסק מעודד יותר ויותר משתמשים לרכוש את הוי הכחול, ויש שיגידו שנוצר כאן ניסיון לייצר הפרדה מובהקת – בין מי שמשלם, ומי שלא.

אבל למה בכלל שנרצה להגיע רק למשתמשי פרימיום?

כשמפרסמים למשתמשי פרימיום, למעשה ניתן להגיע לקהל אמיד יותר וגם לקהל שנוטה להביע יותר מעורבות. מדובר באופציה מעניינת, שכן לאנשים שבוחרים לשלם עבור וי כחול בדרך כלל יש יותר כסף להוציא או יותר נכונות להוציא כסף בתוך האפליקציה (מה גם, שפעמים רבות מדובר על בעלי עסקים שהנם פעילים יותר ב-X), וכך אפשר פחות לבזבז את התקציב על פלחי שוק לא רלוונטיים. עם זאת, יש לזכור שרק ל-1% ממשתמשי הפלטפורמה יש בכלל מנוי ל-X Premium. לכן, קהל היעד יקטן ב-99% בבחירה באופציה הזו – לכן כדאי לבחור מראש קהל יעד גדול בהרבה.

לקריאת הידיעה המקורית ב-Social MediaToday

תגיות רלוונטיות: טוויטררשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
56
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
30
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
69
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
59
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
95
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104992
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99357
מדיה חברתית
דנה רוזן
82453
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.