Subscribers: הכלי שיחזיר את המשתמשים לאתר שלכם [סקירה]

מערכת המאפשרת לשלוחהודעות Push בדסקטופ ובמובייל למשתמשים שאישרו לקבל פרסום בדומה לניוזלטר, כולל דשבורד חכם שמציג דטה על המשתמשים.
עמית אדלר
התראות Push בדפדפן עם Subscribers
subscribers

Subscribers

מערכת התראות Push בדפדפן

מערכת המאפשרת לשלוחהודעות Push בדסקטופ ובמובייל למשתמשים שאישרו לקבל פרסום בדומה לניוזלטר, כולל דשבורד חכם שמציג דטה על המשתמשים.

? גילוי נאות אם נרשמים דרך הקישור שלנו אנחנו נתוגמל על זה, כמובן שזה לא משפיע על המחיר שלך :)
דירוג ממוצע של הגולשים
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף

אחד מכללי השיווק העתיקים ביותר, המתקיים מזה עשרות שנים לפחות, הוא “חוק השבע” (Rule of Seven): קהל היעד צריך להיחשף למותג או למסר השיווקי שלכם לפחות 7 פעמים, לפני שיהפוך ללקוח. הוסיפו לכך את הנתון של 75% נטישה בעגלת הקניות (ממוצע עולמי), וקיבלתם מחסום המרות רציני.

המספר הזה, שבע, מתאר את השינוי שעבר תחום השיווק במהלך עשרות השנים האחרונות. אם עד לפני 20 או יותר שנים, אפשר היה להתקיים יפה מפרסום באפיק אחד, כיום התנהגות המשתמש הרבה יותר תזזיתית. כולנו קופצים ומדלגים בין מספר מכשירים ואתרים עד לקבלת ההחלטה, מה שמאלץ עסקים, חברות וארגונים לפעול בהתאם.

חוק השבע תקף שבעתיים אם אתם חדשים לגמרי בתחומכם. משמע שיהיה עליכם לפעול במספר אפיקי שיווק במקביל כדי להגדיל את החשיפה, ואת פוטנציאל ההמרה מגולש לרוכש.

יש לא מעט דרכים לפעול בהתאם לכלל השבע, ולהיות נוכח במספר פלטפורמות במקביל – מדיה חברתית לסוגיה, פרסום ממומן לסוגיו, קידום אורגני, ניוזלטר, פה לאוזן, טלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות, כנסים והרשימה ארוכה מאוד. כל פעילות יכולה להפוך לשיווק פוטנציאלי.

הכירו את Subscribers – שליחת הודעות בדפדפנים

רימרקטינג (שיווק מחדש) הוא המצאה של ענקית הפרסום גוגל, שהחלה להשתמש בשיטה בתחילת שנות האלפיים. כל מי שנכנס לנכס שלכם מתויג אוטומטית, וממשיך לקבל מסרים ומודעות גם לאחר שיצא מהנכס. העובדה הזו מאפשרת להגדיל המרות בצורה משמעותית, לעומת נכסים ללא שום סוג של שיווק מחדש.

הגאוניות של רימרקטינג היא ביצירת התחושה שהמותג שלכם נמצא בכל מקום. כמו כן ניתן לבצע התאמה אישית לפי התנהגות המשתמש בנכס – בהתאם לדפים בהם ביקר או לא ביקר, פעולות שביצע או לא ביצע, זמן שהייה וכן הלאה.

Subscribers.com מציע סוג חדש של רימרקטינג (או יותר נכון ניוזלטר) – שליחת הודעות ועדכונים ישירות למשתמש, באמצעות הדפדפן שלו. לא דרך מייל, לא דרך עוגייה שמוטמעת בדפדפן – אלא דרך הדפדפן עצמו.

רובנו עובד עם דפדפן אחד מועדף, ואנו פחות נוטים לדלג בין דפדפנים שונים. מרגע שמשתמש מסוים הסכים לקבל הודעות באמצעות שירות subscribers, תוכלו לשלוח לו מסרים ישירות לדפדפן:

  • קבל 5% הנחה על המוצר
  • פוסט חדש התפרסם באתר
  • מבצע במיוחד בשבילך
  • וכן הלאה

רק כדי שיהיה ברור – לא מדובר בשורת-הודעות המופיעה רק באתר שלכם, כמו פופ-אפים למיניהם. ההודעות שלכם נשלחות ישירות אל הדפדפן של המשתמש, בלי קשר לשאלה איפה הוא גולש באותו רגע. זו החדשנות של השירות הזה.

ניל פאטל, אחד מאנשי השיווק המובילים בעולם, אומר שהכלי הזה הביא לו מעל חצי מיליון מבקרים נוספים לאתר.

בכל פעם שמישהו יקליק על Allow בחלונית השיחה, הוא הופך להיות משתמש רשום שיקבל מכם הודעות. כך זה נראה ברגע שנכנסים לאתר (קחו בחשבון שבדפדפנים חסויים החלונית לא מוצגת):

חלונית שיחה - אישור קבלת הודעות

מותאם לחוק הספאם הישראלי ולחוק GDPR

בניגוד לרימרקטינג רגיל, שבדרך כלל מתייג כל משתמש אוטומטית (לפחות עד לכניסת חוק ה-GDPR באירופה) – שירות subscribers לא ישלח שום הודעה, אלא אם כן הסכמתם לכך מראש בחלונית השיחה בדפדפן.

אין ספק שזה מוגבל יותר בהשוואה לשיטות רימרקטינג אחרות, אבל מצד שני זה שווה לכם יותר מבחינה עסקית. בדיוק כמו ניוזלטר, שהנרשמים אליו מבטאים את רצונם לקבל עוד ממה שיש לכם להציע – כך גם שירות subscribers מתפקד על תקן של “ניוזלטר”.

רק מי שבאמת רוצה מה שיש לכם – נרשם, ואתם נהנים מקהל סופר-רלוונטי ומדויק לצרכים שלכם.

מעקב אחרי ביצועים

לאחר שנרשמים ומתקינים את השירות באתר (ראו כיצד בהמשך), תקבלו לוח בקרה שיאפשר לכם מספר דברים:

  • שליחת הודעות לכל מי שנרשם. למיטב הבנתי לא ניתן לשלוח הודעות שונות לכל משתמש, וכולם יקבלו את אותה הודעה. בכל הודעה יש כותרת (חובה), מסר עיקרי (חובה), כתובת אתר (חובה), אפשרות להוספת לוגו וכן תיוג UTM. הודעות מתוזמנות מראש יש בתשלום, לא בגרסת החינם.

לוח בקרה - שליחת הודעה

  • כמה נרשמים יש בסך הכול בחלוקה לפי זמן, וכמו כן כמה הסירו עצמם מהרישום.

לוח בקרה - כמות נרשמים

  • כמה הודעות נשלחו ומה היו הביצועים – תאריך, צפיות, התעלמות, קליקים ואחוז הקלקה. בחלק נוסף בלוח הבקרה ניתן להגדיר גם ערך כספי לכל הודעה.

לוח בקרה - ביצועי הודעות שנשלחו

  • בחירה בין הודעות בדפדפן ותוך כמה זמן הן יוצגו מרגע הכניסה (ברירת המחדל), ובין הודעות פופ-אפ שייפתחו במרכז המסך. מומלץ לעצב את הפופ-אפ מראש אם בוחרים באפשרות הזו.

איך מתקינים את Subscribers באתר

נכון לעכשיו השירות מוצע בשתי אפשרויות:

  • חינם – עד 200 נרשמים, לא כולל תזמון הודעות מראש או שליחה לדפדפן ספארי.
  • בתשלום – 29 דולר לחודש (עד 10,000 נרשמים ללא ספארי) או 99 דולר לחודש (עד 100,000 נרשמים כולל ספארי).

שלב 1 – נרשמים

הטופס פשוט וקל – שם, אימייל, סיסמה, כתובת האתר ואזור הזמן שלכם.

שלב 2 – מתקינים

הכי קל ופשוט הוא תוסף הוורדפרס המוכן מראש, שעושה את כל העבודה. בלוח הבקרה של וורדפרס, תחת “תוסף חדש”, חפשו subscribers.com ותקבלו את התוסף ישירות אצלכם. לאחר ההתקנה מקבלים את קוד האימות דרך לוח הבקרה, מדביקים בתוסף ומבצעים אימות.

אם אין לכם וורדפרס אפשר גם דרך תג מנג’ר, שליחת הנחיות במייל למפתח או עצמאית בדרך אחרת. שימו לב שבמצב הזה רוב הסיכויים שתצטרכו לבצע שתי התקנות: הן את הקוד עצמו, והן קובץ JS שמאפשר שליחת הודעות בדפדפן, ואמור להיות מוצב ב- root domain שלכם (דרך FTP או גישה אחרת לשרת).

שלב 3 – שולחים

מרגע שבוצע אימות והשירות פעיל באתר (תקבלו הודעה בלוח הבקרה), כל מי שיירשם לשירות (ראו את חלונית השיחה למעלה) יוכל לקבל מכם הודעות ישירות בדפדפן שלו.

הנה דוגמה להודעת ניסיון ששלחתי דרך האתר שלי (תצוגת דסקטופ במקרה הזה).
אם החלטתם להוסיף לוגו, הקפידו שייראה טוב ולא כמו בדוגמה שלי 🙂

הודעה לדוגמה בשירות Subscribers


מי ייתן וירבו נרשמיכם כרימון.

בהצלחה!

 

שתפו:
נכתב על ידי
עמית אדלר הוא מקדם אתרים מ-2008 ואיש המילה הכתובה מ-1999. בעל תואר שני בפילוסופיה של המדע, מוסמך גוגל אנליטיקס ובלוגר נלהב.

עוד מאמרים בנושא שיווק דיגיטלי

0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
5
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.